Työnteli autoa käyntiin...
Sillanpäällä lienee joku työsuhde Ford.
Työnteli autoa käyntiin...
Olen pelannut kiekkoa 16 vuotta, lopettamisen jälkeen ollut aktiivisesti mukana porilaisessa kiekkoelämässä enkä ole kertaakaan kuullut tästä vuosia haukkumisesta. Naurettavaa on sen sijaan väittää että Tavin suorittamaa "pientä" muistutusta tapahtuu joka pelissä. Takaisin neitimäisesti pohkeeseen takomallako se olisi pitänyt kuitata?
Rantanenhan on Huhtalan jo kertaalleen pieksenytkin ja tällön Tommi itse haki tanssiin. Ämmä varmasti kun lähti mukaan.
Tyrväisen taklauksessa ei ollut mitään turhaa. Teknisesti oikein suoritettu taklaus, mutta Sillanpää löi päänsä pleksiin. Lähempänä ollut tuomari katsoi tilanteen, mutta ei nostanut kättään pystyyn. Favorin muisti sitten, että aina loukkaantumisen sattuessa pitää ukkoa pistää päädystä pihalle.
Sihvosen taklaus taas ei edes osunut, joten jäähy on vähintäänkin erikoinen ratkaisu...
No eikö tää nyt ihan selvä asia ole jo. Voisin uskoa että ainoat joka saisi lähteä myllyttämää ilman uhkaa pelipaikan menettämisestä ovat ykkösketjun kaverit ja Uusitalo.Mutta alkoi tässä mietityttämään, että onko porilaisilla joku Rockyn myllytyskielto tällä haavaa päällänsä? Sammalkankaan ratkaisu oli tuo nähty, maalivahti Järvenpää pakitti maalillensa vastauksena Kuuselan kyselyille ja Huhtala ei suostunut perjantaina lähtemään ison pahan punkalaidunlaisen kanssa.
Itse olen pelannut 10 vuotta jääkiekkoa ja ollut koko elämäni aktiivisesti kiekkoelämässä mukana. Ensinnäkin Topoa on parjuttu näillä foorumeilla Porilaisten toimesta useaan otteesee vuosien saatossa.
Mutta alkoi tässä mietityttämään, että onko porilaisilla joku Rockyn myllytyskielto tällä haavaa päällänsä?
... ja Huhtala ei suostunut perjantaina lähtemään ison pahan punkalaidunlaisen kanssa.