La 19.10.2024 SaiPa - JYP

  • 11 231
  • 604

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Tapahtuisko tänään se ihme että voitetaan?
 
Suosikkijoukkue
SaiPa, sympatiat Poriin
Tämä peli näköjään PITÄÄ hävitä. SaiPa on kuriton ja ilmeisesti vielä eilisestä turhautunut. Vehviläinen on lähes kuningas moodissa, ja silti 3 päästettyä. Ja vaikka 3 on mennyt omiin, niin silti JYP johtaa ja vie tänään 3 pistettä. On semmoinen sählymatsi menossa, että pitänee katsoa tosipelejä muilta paikkakunnilta.
 

Jarzki

Jäsen
JYPin yv-maalit tekivät toki nyt sen, että peli pysyy jännänä. SaiPa teki tuon ihan itse, eihän JYP ole tässä pelissä saanut itse oikein mitään aikaan. Ja se on melko surullista se.

Hyvinkin todennäköistä, että SaiPa tekee vielä pari maalia ja se on sitten JYPistä kiinni, jäädäänkö sen jälkeen ilman pisteitä vai tuleeko jotain kotiin viemisiä. Kovaa luottoa pisteisiin ei täällä päässä ole, ellei sitten saada tehtyä maalia erän alun ylivoimalla.
 

Satellite

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Sympatiat K-Espoo & Minnesota Wild
Minusta on oikein, että näihin päähän kohdistuneista iskuista heitetään pihalle. Hyväksyn itse nämä eilinen V. Petmanin ja tän päivän S. Salmisen ulosajot.

Kävin katsomassa mitä Eronen vs. M. Petman tapahtui: Eronen kaatuu Petmanin päälle, pitää tätä jäässä ja lyö nyrkillä päähän. Tämän jälkeen vielä painaa kyynärpäällä jäätä vasten. Tämä kuuluu minusta samaan kategoriaan, ja Eronen olisi myös kuulunut lähettää isoista ovista ulos.
 

spaceman

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, #26, #15, #11, #45

Kiuru

Jäsen
Minusta on oikein, että näihin päähän kohdistuneista iskuista heitetään pihalle. Hyväksyn itse nämä eilinen V. Petmanin ja tän päivän S. Salmisen ulosajot.

Kävin katsomassa mitä Eronen vs. M. Petman tapahtui: Eronen kaatuu Petmanin päälle, pitää tätä jäässä ja lyö nyrkillä päähän. Tämän jälkeen vielä painaa kyynärpäällä jäätä vasten. Tämä kuuluu minusta samaan kategoriaan, ja Eronen olisi myös kuulunut lähettää isoista ovista ulos.
Täysin samaa mieltä, nuo pitäisi ottaa aina pois. Vaikka täysin ymmärrän Erosen muistutuksen, se olisi pitänyt hoitaa paremmin ei iskeä maassa makaavaa päähän. Ulos olisi kuulunut myös Ertsi
 

Kiuru

Jäsen
SaiPa tulee varmasti raivolla erään. Täysi työ edessä.
Toiveissa JYPiltä tänään yksi hyvä erä, kohta viimeinen mahdollisuus tässä ottelussa. Kaksi ensimmäistä erää ei ole ollut hyvää kiekkoa JYPiltä
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Eiköhän päätöserässä momentum mene taas SaiPalle kun JYP vetää kilpparia. 2-3p pitäis kyllä jollain ilveellä Lappeenrannasta hakea.
 

Battle Ankka

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, IPPPK, Ässät
Minusta on oikein, että näihin päähän kohdistuneista iskuista heitetään pihalle. Hyväksyn itse nämä eilinen V. Petmanin ja tän päivän S. Salmisen ulosajot.

Kävin katsomassa mitä Eronen vs. M. Petman tapahtui: Eronen kaatuu Petmanin päälle, pitää tätä jäässä ja lyö nyrkillä päähän. Tämän jälkeen vielä painaa kyynärpäällä jäätä vasten. Tämä kuuluu minusta samaan kategoriaan, ja Eronen olisi myös kuulunut lähettää isoista ovista ulos.
Samaa mieltä. Se, että olet kolannut tahallaan/tahattomasti vastustajan maalivahdin EI PITÄISI olla eri oikeutta väkivaltaan. Jos tuo olisi tapahtunut muussa tilanteessa olisi lentänyt pihalle 100/100 oli millaiset värilasit tahansa.
 

Vanhapuuma

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYPinkylä, Suomen maajoukkueet, IF Gnistan
Joo ei tämä kyllä mikään voitettu matsi ole, JYP ei ole parhaimmillaan voittoasemassa. Eipä tosin tasa- tai tappiotilanteessakaan, mutta se on sivuseikka.
 

opelix

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, JJK
Miksi Otto Mäkinen on ylivoimassa, kysyn vaan?
 

veskula

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Die Nationalmannschaft
Voisiko niitä kiekottoman estämisiä ottaa pois koko pelin ajan. Ihan molemmin puolin.
 

zet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anssi Ritari
Veikkaan neljää kahden minuutin jäähyä kolmanteen erään vieraille, joista yksi 5 vs 3 -ylivoima. Peli päättyy 6-4.
 

Kiuru

Jäsen
Veikkaan neljää kahden minuutin jäähyä kolmanteen erään vieraille, joista yksi 5 vs 3 -ylivoima. Peli päättyy 6-4.
Ei välttämättä huono veikkaus, erän alku näyttää siltä ettei saada tänään hyvää erää JYPiltä tässä pelissä
 

huhheijaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Minusta on oikein, että näihin päähän kohdistuneista iskuista heitetään pihalle. Hyväksyn itse nämä eilinen V. Petmanin ja tän päivän S. Salmisen ulosajot.
Joo en miekään oikein jaksa syyttää kuin pelaajaa jos aika pystyssä seisovaa kaveria onnistuu osumaan poikkarilla niskaan. Mikon tilanne epäonninen, mutta linjassa sekin. Eilisen ulosajoa taas en ihan niele vieläkään. Varsinkin, kun Morand aloitti itse tilanteen lyömällä poikkaria suojattomaan paikkaan. Ihan omaan tyhmyyttä näitä pisteitä kuitenkin tarjoillaan muille.
 

Kiuru

Jäsen
Joo en miekään oikein jaksa syyttää kuin pelaajaa jos aika pystyssä seisovaa kaveria onnistuu osumaan poikkarilla niskaan. Mikon tilanne epäonninen, mutta linjassa sekin. Eilisen ulosajoa taas en ihan niele vieläkään. Varsinkin, kun Morand aloitti itse tilanteen lyömällä poikkaria suojattomaan paikkaan. Ihan omaan tyhmyyttä näitä pisteitä kuitenkin tarjoillaan muille.
Juuri näin.

Eronen olisi lisäksi pitänyt tänään laittaa ulos ja eilen olisi KooKoon Sawchuk pitänyt heittää ulos.
 

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Ja nönnönnöö tasoittaa ajassa 59.58 ja sit joku kukavittu tekee jatkoilla 5-4.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös