La 19.10.2024 SaiPa - JYP

  • 11 231
  • 604

Gotterdam

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä, Leijonat, IPV, Roihuttaret, PuMu
Aina sattuu ja tapahtuu. "Petsonin" veljekset
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kyllä noissa taitaa olla aina aika kova linja, jos maalivahtiin tulee tuollaista osumaa. Etenkin, kun se tapahtuu maalivahdin alueella.
Joo, ei tuo väärin ollut. Lähinnä itse tuomitsisin nämä ehkä vähän eri tavalla, mutta jos linja on tämä, niin se on ihan ok.
 

Kiuru

Jäsen
Jore mitä sinä teet?
 

Kiuru

Jäsen
Mäkinen :DDD
 

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3

chubster

Jäsen
On kyllä surullista katsottavaa JYPin peli kaikesta huolimatta. Syötöt ei mee kyllä sinne päinkään ja ainoa syy, miksi JYP johtaa, on SaiPan sössöilyt.
Justiinsa mietin samaa, että 40min takana ja ei ihan kauheana ilonaiheita ole, vaikka johdetaankin peliä, joka sekin melko epätyypillistä
 

Jarzki

Jäsen
Jäässä makaavaa ei hakata
Niin joo, aivan, okei. Yleisesti ottaen toki noin, mutta ei tällaisessa tapauksessa. Harmi kun Eronen ei vaan kiltisti käynyt kysymässä, että miksi teit noin ja samalla silittelisi poskia kämmenselällä ja voivottelisi, että saattoi meidän veskariin sattua.
 

Nepi

Jäsen
Jos JYP tästä voiton nappaa niin ei se kyllä missään nimessä tule olemaan oman pelaamisensa ansiota. SaiPa tarjoilee perseilyllään mahdollisuuden JYPin voittoon.

Olin jo aikeissa lähteä 3-2 tilanteessa, mutta varmaan katsottava tämä show loppuun asti.
 

Kiuru

Jäsen
Toivottavasti joku käy vielä kolmannen ulosajon hakemassa kolaamalla Erosen kunnolla
Onnittelut hyvin todennäköisestä pelikiellosta, jos siis modet näitä ketjuja lukee edes.

Itse toivon kovaa, mutta rehellistä peliä jota usein SaiPaa vastaan nähtykin. JYP tänään huono, mutta SaiPa käy kuumana kuin hellankoukku ja yrittää lahjoittaa pisteitä Jyväskylään

Pää viileäksi ja eikähän SaiPa tämän käännä.
 

huhheijaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Joo, ei tuo väärin ollut. Lähinnä itse tuomitsisin nämä ehkä vähän eri tavalla, mutta jos linja on tämä, niin se on ihan ok.
Kyllä se aika raaka linja on ollut minunkin mielestäni. Melkein aina ulos, jos olisi ollut mahku olla ajamatta maalille, jos kerta huono tasapaino. Näissä oikeasti tahattomissa voisi toki pohtia lievempiä tuomioita, mutta sitten kävisi joskus kuitenkin niitä "vahinkoja" ja yritäpä perustella, että noh tää nyt ei ollut ehkä niin vahinko.
 

veskula

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Die Nationalmannschaft
Noo, pikaistuksissaan voi välillä lipsahtaa. Tuskin hän pahaa tarkoitti…
 

Trimmer

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Niin joo, aivan, okei. Yleisesti ottaen toki noin, mutta ei tällaisessa tapauksessa. Harmi kun Eronen ei vaan kiltisti käynyt kysymässä, että miksi teit noin ja samalla silittelisi poskia kämmenselällä ja voivottelisi, että saattoi meidän veskariin sattua.
Se on kyllä ihan kirjoittamaton sääntö, vaparissa tämä touhu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös