Mummoon pitää luottaa aina.Tapahtuisko tänään se ihme että voitetaan?
Mummosi ennustus on lähellä taas toteutua! Nyt sormet ristiin.Tapahtuisko tänään se ihme että voitetaan?
Tarkoittanet voittoputken ihmettä? en vielä maiskuttelisiTapahtuisko tänään se ihme että voitetaan?
Täysin samaa mieltä, nuo pitäisi ottaa aina pois. Vaikka täysin ymmärrän Erosen muistutuksen, se olisi pitänyt hoitaa paremmin ei iskeä maassa makaavaa päähän. Ulos olisi kuulunut myös ErtsiMinusta on oikein, että näihin päähän kohdistuneista iskuista heitetään pihalle. Hyväksyn itse nämä eilinen V. Petmanin ja tän päivän S. Salmisen ulosajot.
Kävin katsomassa mitä Eronen vs. M. Petman tapahtui: Eronen kaatuu Petmanin päälle, pitää tätä jäässä ja lyö nyrkillä päähän. Tämän jälkeen vielä painaa kyynärpäällä jäätä vasten. Tämä kuuluu minusta samaan kategoriaan, ja Eronen olisi myös kuulunut lähettää isoista ovista ulos.
Toiveissa JYPiltä tänään yksi hyvä erä, kohta viimeinen mahdollisuus tässä ottelussa. Kaksi ensimmäistä erää ei ole ollut hyvää kiekkoa JYPiltäSaiPa tulee varmasti raivolla erään. Täysi työ edessä.
Samaa mieltä. Se, että olet kolannut tahallaan/tahattomasti vastustajan maalivahdin EI PITÄISI olla eri oikeutta väkivaltaan. Jos tuo olisi tapahtunut muussa tilanteessa olisi lentänyt pihalle 100/100 oli millaiset värilasit tahansa.Minusta on oikein, että näihin päähän kohdistuneista iskuista heitetään pihalle. Hyväksyn itse nämä eilinen V. Petmanin ja tän päivän S. Salmisen ulosajot.
Kävin katsomassa mitä Eronen vs. M. Petman tapahtui: Eronen kaatuu Petmanin päälle, pitää tätä jäässä ja lyö nyrkillä päähän. Tämän jälkeen vielä painaa kyynärpäällä jäätä vasten. Tämä kuuluu minusta samaan kategoriaan, ja Eronen olisi myös kuulunut lähettää isoista ovista ulos.
Mä luulin että voitettiin jo eilen, mutta ehkä jaan Vainion aivotärähdyksen.Tapahtuisko tänään se ihme että voitetaan?
Ei välttämättä huono veikkaus, erän alku näyttää siltä ettei saada tänään hyvää erää JYPiltä tässä pelissäVeikkaan neljää kahden minuutin jäähyä kolmanteen erään vieraille, joista yksi 5 vs 3 -ylivoima. Peli päättyy 6-4.
Joo en miekään oikein jaksa syyttää kuin pelaajaa jos aika pystyssä seisovaa kaveria onnistuu osumaan poikkarilla niskaan. Mikon tilanne epäonninen, mutta linjassa sekin. Eilisen ulosajoa taas en ihan niele vieläkään. Varsinkin, kun Morand aloitti itse tilanteen lyömällä poikkaria suojattomaan paikkaan. Ihan omaan tyhmyyttä näitä pisteitä kuitenkin tarjoillaan muille.Minusta on oikein, että näihin päähän kohdistuneista iskuista heitetään pihalle. Hyväksyn itse nämä eilinen V. Petmanin ja tän päivän S. Salmisen ulosajot.
Juuri näin.Joo en miekään oikein jaksa syyttää kuin pelaajaa jos aika pystyssä seisovaa kaveria onnistuu osumaan poikkarilla niskaan. Mikon tilanne epäonninen, mutta linjassa sekin. Eilisen ulosajoa taas en ihan niele vieläkään. Varsinkin, kun Morand aloitti itse tilanteen lyömällä poikkaria suojattomaan paikkaan. Ihan omaan tyhmyyttä näitä pisteitä kuitenkin tarjoillaan muille.