Epätietoinen
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kärpät. Sievin Sisu, Barcelona
Onhan se, liigan paras joukkue tällä kaudella. JumboÄssiä vastaan ei vaan jaksa innostua oikein kukaan.Onko tämä Kärpät muka joku kova joukkue?
Onhan se, liigan paras joukkue tällä kaudella. JumboÄssiä vastaan ei vaan jaksa innostua oikein kukaan.Onko tämä Kärpät muka joku kova joukkue?
No eipä ole näkynyt jäällä sen jälkeen. Suojaamattomaan kohtaan tuollainen älytön huitaisu noista pitääkin lähteä suihkuun.Luostarinen tuskii pystyy pelaamaan enään tänään, saatana mikä filmi. Naurettava pelle
Kävin just tarkistaa. Eipä ollu.Oliko kenellakaan?
Mikä tossa on suojaamaton?No eipä ole näkynyt jäällä sen jälkeen. Suojaamattomaan kohtaan tuollainen älytön huitaisu noista pitääkin lähteä suihkuun.
Maaleja vain vihellellään enää
Tuomareiden? Kerhon kolmas erä aivan sysipaska, toinen toistaan käsittämättömämpiä aivopieruja, joihin hävittiin täysin itse. Kiitos, kävelkää himaan.Kapasen fanipaita vilkkuu tuomarin paidan alta. Menee lauantai-ilta pilalle näiden kalakukkotuomareiden takia.
Polvisuojan ja housun väliin se huitaisu osui.Mikä tossa on suojaamaton?
Onko tämä Kärpät muka joku kova joukkue?
Kärpät-ÄssätMikä peli?
Joo ei pitäis lähteä mukaan tuohon Ässien kävelyyn.Näitä pelejä ei sais hävitä, oli sarjatilanne mikä vaan.
Ässät tehnyt kaikista paikoista maalit.
Tuomareiden? Godlan sukellus vei HPK:lta ylivoiman, Jokisen filmi vei HPK:n alivoimalle. Nuo jäähyt vihelsi Kapasen fanipojat, ei HPK itse.Tuomareiden? Kerhon kolmas erä aivan sysipaska, toinen toistaan käsittämättömämpiä aivopieruja, joihin hävittiin täysin itse. Kiitos, kävelkää himaan.