La 19.1.2019 Otteluseuranta (Liiga)

  • 45 886
  • 656

Ralph

Jäsen
Lindgren pelaa Jokisen mailan pois ja Jokinen lentää nurin. Kapanen myhäilee penkillä, kun moni pelaajistaan filmailee kuin Kapanen itse parhaimmillaan.

Tää mikkihiiri-KalPa tappaa pelin, kun tuomarit on Kapasen fanipoikina mukana leikissä.
 

BussiKUSKI

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport ennen Tomek Valtosta ja heti sen jälkeen
Toivottavasti joku on käyny tekees oululaiset, ja tyhjenny Sportin bussin renkaan Kouvolassa

Kaks olis parempi kun ei oo kuin yks vara
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ässät 3-3.

Happy family -meininkiä by Kivihalme - Hakanpää.
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Onko tämä Kärpät muka joku kova joukkue?
 

Hoitsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Just olin tulossa kirjottamaan, että Kärppien häsellys koituu vielä kohtaloksi. Ja sieltähän se Saha tasoitti
 

mustaoranssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Harvemmin näin tulee sanottua mutta dumarit vetänyt mallikkaasti Kouvolassa tuplapelit. Linja ollut melko tiukka mutta tasapuolinen.
 

Vaara

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Perkele. No, hyvää oppia Kärpille.
 

Jani82

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, Detroit Red Wings, Arsenal FC
Lindgren pelaa Jokisen mailan pois ja Jokinen lentää nurin. Kapanen myhäilee penkillä, kun moni pelaajistaan filmailee kuin Kapanen itse parhaimmillaan.
Kyllähän siellä kerho pelaajan maila oli Jokisen luistimissa. Cornetin nuppi ei kestä ja pitää huitoa suojaamattomaan paikkaan. Tuosta tulee sitten toivottavasti ainakin se pari peliä pelikieltoa.

Rissasen Jaska hattutemppu 5-3.
 

Hoitsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Onko tämä Kärpät muka joku kova joukkue?
Sitä motivaatiota on valitettavasti hieman vaikeampi kaivaa, kun runkosarjan voitto on melkein varmasti ratkennut jo 40 ottelun jälkeen. Näin ei pitäisi olla, mutta väkisin ajatus siirtyy jo Pleijareihin ja aletaan himmailemaan
 

Ralph

Jäsen
Kapasen fanipaita vilkkuu tuomarin paidan alta. Menee lauantai-ilta pilalle näiden kalakukkotuomareiden takia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös