Älä lähde tohon. Näitä on ollut molemmin puolin.
Enhän mä tosissani lähde. Oli vähän sellainen kyttäilypeli tämä, niin paineja riitti aina riippuen kumman päässä oltiin.
Älä lähde tohon. Näitä on ollut molemmin puolin.
Syön hattuni jos Ässät ei tasoita.
Vaikka sieltä tappio onkin tulossa niin kauden viihdyttävin ottelu kyllä tämä Kärpät - TPS!
Laita se jatkoaika nyt kiinni ja vedä pää täyten siellä pikkujouluissa niin helpottaa.Mun menee niin hermot a.Kärppien ylivoimaisuuden ja b. Tepsin paskuuden vuoksi
Turhauttavaa
Tuulihattu vain, hyvää oli!Toivottavasti ei ollu Mestaruuslippis?
Syö nyt ne lääkkees ja lopeta tuo käsittämätön TPS:stä valittaminen.Mun menee niin hermot a.Kärppien ylivoimaisuuden ja b. Tepsin paskuuden vuoksi
Turhauttavaa
No eikö itseäsi vituttaisi, jos joku miikalahti tulisi tilanteen jälkeen vääntämään? Jos sinä tiputtaa hanskansa, niin aika viatonta pään kestämättömyyttä, kun ketään ei kai sen kummemmin sattunut.Vainionpään pää ei kestäny tällä kertaa. Oliko ottelun alun taklaus liikaa?
Josta tulikin mieleen että Lepauksen pelikin on ollut viime peleissä aika paskaa. Tyhmiä neppilättyjä olemattomille miehille ja turhia kiekonmenetyksiä.
Loistava idea :)Laita se jatkoaika nyt kiinni ja vedä pää täyten siellä pikkujouluissa niin helpottaa.
Johdittehan te tätä pitkään 0-2, ei kannata masentua.Mun menee niin hermot a.Kärppien ylivoimaisuuden ja b. Tepsin paskuuden vuoksi
Turhauttavaa
Naurettavan helppo voitto.
Miten nämä Ohtamaat ja Kukkoset ei saa ikinä rankkua noista oman maalin edessä turpaan mätkimisistä vihellyksen jälkeen? Muualla ja muille soi pilli.