Sääntöjen mukaan tuo olisi pitänyt katsoa automaattisesti ilman haastoa. Vaan eipä yllätä, että SM-liiga noudattaa tässä jotain omaa linjaansa, jota ei toki ole vaivauduttu saattamaan tiedoksi suurelle yleisölle...Maalivahdin häirintä oli syy ja oikein meni, mutta että vittu pitää haastaa että voidaan tuo katsoa!
Huoh. Ei tämä nyt niin vakavaa ole.Mun on pakko avautua koska tää on Tepsin syytä. Eli mietin että pitäiskö lähteä pikkujouluista kotiin koska mua vituttaa niin paljon nyt ettei oikein juhlinta huvita kun oma joukkue esittää niin paskaa peliä vuodesta toiseen
En tiedä kahdesta ekasta, mutta viimeisimmässä ainakin. Siksi kirjoitinkin "se", enkä "ne".Meni ohi. Kaikissa kolmessa näin?
Videolta ei voida katsoa maalivahdin häirintää. Leino paino veskan jalan maaliin. Sitten tuomarit vinkaa IFK:lle että haastakaa (kun oli vielä aikalisä käyttämättä) ja sitten vasta voitiin hylätä häirintänä.
Tämä on Liiga, yllätyitkö? Minä en.Sääntöjen mukaan tuo olisi pitänyt katsoa automaattisesti ilman haastoa. Vaan eipä yllätä, että SM-liiga noudattaa tässä jotain omaa linjaansa, jota ei toki ole vaivauduttu saattamaan tiedoksi suurelle yleisölle...
En tiedä kahdesta ekasta, mutta viimeisimmässä ainakin. Siksi kirjoitinkin "se", enkä "ne".
Millä sinä todistat sen että tuomarit vinkkasivat IFK:lle että haastakaa? Eikö IFK:n valmennus tajua itse haastaa?Sori vaan mutta tämä on ihan sovittu juttu tuolla, kun systeemi on mitä on. Eli sääntökirja määrää mitä saa ja ei saa katsoa. Pelin etu mutta systeemi on paska.
Tuomio meni siis ihan oikein, ei minulla ole asiaan mitään purnattavaa. Systeemistä on.
Mikä siinä toisessa oli hylkäyksen syy? Jos se oli korkea maila, niin sitten se meni kyllä pieleen.Viimeisestä maalin hylkäämisestä en sano mitään, mutta kaksi edellistä meni oikein.
No en todellakaan. Johan tuolla aiemmin ihmettelin, kun joku ilmeisesti tosissaan kyseli linjan perään.Tämä on Liiga, yllätyitkö? Minä en.
No riittääkö sulle nyt se että tunnen henk. koht. Liiga tuomareita ja ohjeistus on olemassa.Millä sinä todistat sen että tuomarit vinkkasivat IFK:lle että haastakaa? Eikö IFK:n valmennus tajua itse haastaa?
Asia kunnossa.No riittääkö sulle nyt se että tunnen henk. koht. Liiga tuomareita ja ohjeistus on olemassa.
Minusta on naurettavaa että se vastuu on ulkoistettu valmentajien haastoille (jos niitä on edes enää käytettävissä). Tässäkin tapauksessa piti tilanteen olla ihan selvä ja hylkäys oli täysin oikea tuomio. Ei tälläinen pelleily ainakaan peliä palvele.Asia kunnossa.
Prkl tuutte viä selkä edellä vastaan, me voitetaan kaikki, siis tästä eteenpäin. Kai... eiku joo kyllä voitetaan.Tämä selvä. Ässät ja JYP, täältä tullaan kohti häntäpäätä.
Ranteet auki vaan ja koitetaan toipua pudotuspeleihinEi tää häviö muuten mutku häviön takia piste ero alkaa olemaan sellainen jo että ei tässä ole mahiksia enää runkosarjan voittoon tai ainakin se vaatii älyttömän voittoputken ja toisaalta Kärpille samaan aikaan häviöputken. Ja vasta marraskuun puoliväli. Joten mitä intoa tässä enää on. Pudotuspelit on tietenki omalukunsa mutta siis loppukausi runkosarjan osalta
Puhutko nyt Ässät-Tappara pelistä. jos niin, olet aivan oikeassa.2. erässä puusilmä ylivoima käänsi 2-1 ja 3 erässä pari sokeaa auttoi ettei kesken takaa-ajon joudu av:lle.
Huono alkukausi. Toivotaan että onnistuminen poikii jotain. Siitä olen täysin samaa mieltä että ainoita pettymyksiä Kärpissä alkukaudella.Miksi Lindsten saa peliaikaa?
Miten nämä Ohtamaat ja Kukkoset ei saa ikinä rankkua noista oman maalin edessä turpaan mätkimisistä vihellyksen jälkeen? Muualla ja muille soi pilli.
Sen olisinkin halunnut nähdä, että eilen Kärpät-TPS -peli olisi laitettu yhtäkkiä poikki ja Ohtamaa komennettu jäähylle, koska Ilveksen ja JYPin pelaajatkin joutuivat.Eilen esimerkiksi JyP-Ilves pelissä lähti MOLEMMILTA ukko penkille ja ihan oikeutetusti . Mutta ei Näädiltä vaan lähde.
Koska Kärpät ei saa. Ja toisella lukee vielä selässä Kukkonen.
Itsekin tätä samaa miettinyt useaan kertaan.
Eilen esimerkiksi JyP-Ilves pelissä lähti MOLEMMILTA ukko penkille ja ihan oikeutetusti . Mutta ei Näädiltä vaan lähde.