La 17.11.2018 Otteluseuranta (Liiga)

  • 56 114
  • 749

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Mitä siellä tarkistettiin? Täällä huudellaan potkumaalia, maalin siirtymistä ja maalivahdin häirintää, mutta noista kai saa vain yhtä tutkia?
Videolta ei voida katsoa maalivahdin häirintää. Leino paino veskan jalan maaliin. Sitten tuomarit vinkaa IFK:lle että haastakaa (kun oli vielä aikalisä käyttämättä) ja sitten vasta voitiin hylätä häirintänä.
 

DonTirri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadilaiset jengit sarjasta ja lajista riippumatta
Täysin oikeutettu hylky. Kerholaiset vois ottaa värilasit vittuun ja opetella säännöt. Säälittävää itkua.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vuorokauden sisään 4 HIFK:n eduksi kääntynyttä videotarkistusta.

Toivosen fanipaita tilaukseen..
 

hablaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lügan kaaossseura
Mukava vain huomata että Lahti osaa vieläkin sen mitä häneltä eniten odottaa.
Tämä. Vaikka kuinka fanitankin Ramboa, niin on ollut vähän kyseenalaista miksi paikka on kokoonpanossa. Mutta nykyään tekee sen minkä pitää. Ja aloituksissa pysyy pystyssä, ainakin pääosin.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Turunen!!
Tätä ei hylätä!
 

Euro71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, olosuhdesyistä HIFK
Ja minulle se on pettymys jos TPS on huonompi kun Kärpät. Tosin toi koskee kaikkia muitakin joukkueita. Haluan että TPS on paras sekä runkosarjassa että lopulta

Mä sanoisin, että nyt on oikea asenne :)

Mutta mä meen nyt jatkamaan pikkujouluja

Hyvät pikkujoulut, ja jos saa arvata, niin nyt menee pikkuisen enemmän alkoholia illan aikana, niin mulla ois mennyt jos Kärpät ois hävinnyt. Tai no - jos nyt ois pikkujouluja viettämässä, niin kyllä sitä ois varmaan voiton huumassa kanssa vetänyt muutaman ylimääräisen :) Mutta pidä hauskaa, joka tapauksessa :)
 

VJH1897

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuomarit tarkasti oliko kiekko maalissa ennen kuin tolppa lähti paikalta, IFK ilmoitti vielä haastavansa häirinnän, jos maali olis hyväksytty.
 

juhis82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Detroit Red Wings,Kanada
Mun on pakko avautua koska tää on Tepsin syytä. Eli mietin että pitäiskö lähteä pikkujouluista kotiin koska mua vituttaa niin paljon nyt ettei oikein juhlinta huvita kun oma joukkue esittää niin paskaa peliä vuodesta toiseen
 

Walrus21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ainoa oikea tuomio. Ihme että kesti noin kauan tarkistaa.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
HIFK sai pisteen. Joidenkin mielestä kaameiden tuomarivirheiden vuoksi. Viimeisestä maalin hylkäämisestä en sano mitään, mutta kaksi edellistä meni oikein.

Joka tapauksessa HPK > HIFK tällä hetkellä. Parempi joukkue.
 

Tattari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kanta- ja Päijät-Häme "täältä jostakin" käsin...
Hyvä ilta. Kerho laittaa lätyn maaliin kuusi kertaa!
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Tässä alkaa olla foliohattuilu jo ihan uusissa ulottuvuuksissa.
Sori vaan mutta tämä on ihan sovittu juttu tuolla, kun systeemi on mitä on. Eli sääntökirja määrää mitä saa ja ei saa katsoa. Pelin etu mutta systeemi on paska.

Tuomio meni siis ihan oikein, ei minulla ole asiaan mitään purnattavaa. Systeemistä on.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös