Kyllä tämän illan taiston jälkeen jommassakummassa leirissä selitellään tappiota tsekkien kuukautisilla tai Miettisen Winnipegiin jääneillä komposiittimailoilla tai muulla p*skalla.
Komppaan pohjois-pohjanmaalaisen itkijänaiskulttuurin panettelua (yhtä vihattavaa skeidaa on havaittu vain Kuopiossa) mutta osoitan itse enemmän sormella Aravirran suuntaan. Jos yksi joukkue on kerännyt sellaisen määrän päävammoja kuin Kärpät, niin pitäisi varmaan katsoa vähän mitä itsekin jäällä tehdään.
Tainnu samainen kulttuuri jo rantautua Hämeenlinnaankin, viimeiset 3 sivua pelkkää itkua + Selinin avautumiset.
Eli tänään tullaan sitten näkemään se kun Antti Aarnio taklaa puhtaasti jonkun näistä kuuluisista makoilijoista laidasta läpi, jonka jälkeen se tsekkinivunen venähtää, nähdään minuutin verran jäässämakoilua, tuomarit laskee alleen ja heittää Aarnion suihkuun, jonka jälkeen tämä makoilija palaa kentälle pelaamaan YV:tä ja laittaa kaksi häkkiä.
Tämäkin meni nurinpäin, Keränen taklasi puhtaasti ja kerhonivunen venähti.
Itse pelistä:
-Tylsää nyhjäämistä aina jatkoille asti, josta ansaittu voitto Kärpille. HPK kyllä puolustaa helvetin tiiviisti, mutta sitä vastoin hyökkäyspäässä eivät saaneetkaan sitten mitään aikaiseksi.
-Karhuselta kelpo peli, vaikka ei minkäänlaiseen testiin tänään joutunutkaan. Toisessa päässä sitten Järviseltä tukku huikeita torjuntoja.
-Vaikeaa oli Kärppien kunnon maalipaikoille päästä ja niihin päästyään meni ratkaisut hieman näpräilyksi, esimerkkinä Humlin syöttöyritys takaisin Jokiselle, vaikka itse oli jo erinomaisessa paikassa tintatakseen kiekon reppuun.
-Taklattu ottelussa ei käytännössä juuri lainkaan, johtuiko sitten Keräsen ulosajosta vai mistä.