Taklata voi kuka vaan, puhtaasti taklaamiseen vaaditaan taitoa, sitä ei näemmä kaikilla ole.
Totta. HPK:n joukkueesta Dan Spang osaa antaa tästä lisätietoja.
Mutta juu, oli kenties ehkä hieman tylsähkö ottelu, mutta toisaalta kärkikamppailut ovat yleensä melko tarkkaa pelaamista. Harvoin näissä kuitenkaan nähdään mitään hurlumhei -kiekkoa, vaan molemmat joukkueet pelaavat tarkasti.
Itse olin tänään radion varassa, mutta sen perusteella analysoituna mielestäni pistejako 2-1 kotijoukkueen hyväksi on ihan oikeutettu. Tietysti mikäli se Kärppien tasoitusmaali syntyi korkealla mailalla, niin siitä voidaan sitten kääntää syyttävä sormi tuomariston suuntaan. Tietystikään tällaisella tavalla tehtyjä tasoitusmaaleja ei toivo edes omalle joukkueelle, mutta harvoinpa näihin itse voi vaikuttaa.
Tuli tuo Keräsen niitti katsottua äsken Nelosen nettisivuilta, ja oikeastaan ihan liigan linjassahan tuo meni. Vauhtia oli kyllä hitusen liikaa, ja kun pelaaja loukkaantuu niin SM-Liigassa siitä lentää käytännössä aina ulos. Laaksolle pikaista paranemista.
Noh, voitto sieltä kairattiin ja tästä on hyvä jatkaa. Nyt vaan hieman terävyyttä ja varmuutta otteisiin, niin homma kyllä toimii jatkossakin. Propsit myös HPK:lle hyvästä vastuksesta.