Virveliä kainaloon
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- 4.11., 7.4. ja pyhä henki
Suhteellisen tärkeä jatkoaika Tampereella. Maalin tehnyt joukkue jatkaa eteenpäin.
Saattaa myös nukkua yöllä. Kyseessä on tuolloin ennen kaikkea joukkue.
Suhteellisen tärkeä jatkoaika Tampereella. Maalin tehnyt joukkue jatkaa eteenpäin.
Ei se muuta sitä, että Laurikainen on ollut surkea viime kuukausina. Maaliskuun - ja helmikuun tilastot eivät valehtele. Vaikka joukkue edessä paska onkin ollut.
Toivottavasti ratkoo samoin kuin on koko pelin ajan yrittänyt.A. Oksanen ratkasee jatkoilla.
Heh, jos tuo Lukon 4-1 maali oli paitsio, niin kyllähän tuo oli aikamoinen tuomarifarssi JYPiä vastaan. 2-1 maalissa Immoselta revitään maila kädestä, 2-1 (vai 3-1) -tilanteessa JYPiltä hylätään maali väärin, ja sitten Lukko tekee 4-1 maalin, joka on paitsio.
Se teki jo semmoisen teidänkin muistaman maalin aiemmin tällä viikolla KalPaa vastaan. Taitaa olla käytetty kortti.A. Oksanen ratkasee jatkoilla.
Maalin tehnyt joukkue jatkaa eteenpäin.
Toivottavasti Lehterä huudattaa sitä Matikaisen moottorisahaa tuolla kopissa erätauolla. Molemmat maalit menneet sen piikkiin, että pakisto ei ole onnistunut siivoamaan maalinedustaa.
Olen pahoillani, että loukkasin. Nähdään kesällä asuntovaunufestareilla. Kaikille seitsemälle siskollesi terveisiä!Mulle ei oo kukaan koskaan sanonut että Jumalan terve, mutta jos sanoisi niin vastaisin että apinan perse!
Heräsihän tuo ottelu hieman henkiin, Saipa onnistui alkuun tappamaan hyvin kaiken tunteen ja kotijoukkueen tekemisen, edes jäähyjä eivät saaneet otettua.Vittu tätä lähetystä on raskasta katsella. Saari käy vetämässä pelin jälkeen kuivat kotijoukkueen kopissa ja studiomiehityksellä nousi kalu pystyyn kun ilves sai pelin tasoihin.
Taasko nää alkaa.
Maalin tehnyt joukkue voittaa tämän pelin.
Valitettavasti ei ole yhtään siskoakaan, veljiäkin vain kaksi.Olen pahoillani, että loukkasin. Nähdään kesällä asuntovaunufestareilla. Kaikille seitsemälle siskollesi terveisiä!
Heh, jos tuo Lukon 4-1 maali oli paitsio, niin kyllähän tuo oli aikamoinen tuomarifarssi JYPiä vastaan. 2-1 maalissa Immoselta revitään maila kädestä, 2-1 (vai 3-1) -tilanteessa JYPiltä hylätään maali väärin, ja sitten Lukko tekee 4-1 maalin, joka on paitsio.
Valitettavasti ei ole yhtään siskoakaan, veljiäkin vain kaksi.