wunderveba
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ilves
Ei vaan että halmon lapa on tuohimaan varusteissa kiinni (tarkemmin sanottuna vasemmassa patjassa, maalin puolella)
Olisit käynyt specsaversilla.
Ei vaan että halmon lapa on tuohimaan varusteissa kiinni (tarkemmin sanottuna vasemmassa patjassa, maalin puolella)
Hohhoijaa. Ymmärrän, että vituttaa. Mut se ei vaikuttanut siihen tilanteeseen yhtään mitenkään. Niinkuin sanoin, oikeusmurha olisi tuon maalin hylkääminen ollut. Onneksi sielä tänään oltiin tilanteentasalla ja hommat meni niinkuin pitää.Ei vaan että halmon lapa on tuohimaan varusteissa kiinni (tarkemmin sanottuna vasemmassa patjassa, maalin puolella)
Hohhoijaa. Ymmärrän, että vituttaa. Mut se ei vaikuttanut siihen tilanteeseen yhtään mitenkään. Niinkuin sanoin, oikeusmurha olisi tuon maalin hylkääminen ollut. Onneksi sielä tänään oltiin tilanteentasalla ja hommat meni niinkuin pitää.
No ei. Silloinhan peli olisi ollut SaiPa-JYP, ja täällä nyt tuskailisit Valtran rattaisiin murtumista. Ei auttaisi edes pöytäkerhon jäsenyys.Harmi ku Ilves ei menny konkurssiin silloin pari vuotta sitten. Jos olisivat menneet, SaiPa pääsisi nyt helpolla jatkoon!
Kaikki kannattaakin ottaa ihan tosissaan..Tosifanitusta.
Viittaatko siihen kevääseen kun Suomi johti 2-0 finaalissa ja Aki Petteri Berg pelasi turnauksen ensimmäisen pelinsä finaalissa.
neljät MM-kisat, joissa kolmesti tappio finaaleissa.
Harmi ku Ilves ei menny konkurssiin silloin pari vuotta sitten. Jos olisivat menneet, SaiPa pääsisi nyt helpolla jatkoon!
Tuohimaalta heikko suoritus. Siis teatraalisesti. Olisi pitänyt tiputtaa maila ja maski, ja levitellä käsiä oikein kunnolla. Eli tehdä Vehviläiset. Tuo ainakin alkukaudesta tuotti tulosta.
Kyseinen nimimerkkihän on aina tosissaan viesteissään.Aika riman alitus-paskaa. Eikai nyt yhden pelin jälkeen voi tälläistä oksentaa?
Jos haluat tietää, miten paljon minua itkettää tuo hylätty maali tällä hetkellä, niin kaiva esiin lopullinen sarjataulukko, ja lisää Ilvekselle 3 pistettä. Sijoituksen muutoksen ilmaiseva numero on sama kuin itketyksen määrä. Ja muistikuva oli tosiaan ajan myötä vääristynyt, sillä maski pysyi päässä toisin kuin kirjoitin. Mutta esimerkkinä kevyesti hylätystä maalista ja maalivahdin teatraalisuudesta tuo minun kirjoissani edelleen menee. En väitä, että oli koko kauden kevyimmin perustein hylätty, mutta minun näkemistäni oli.Kyllä te ootte Ipalaiset melko sankareita. Tää juttu tapahtui SYYSKUUSSA ja vieläkin jaksetaan itkeä yhtä hylättyä maalia.
Ja näköjään vielä itketty niin paljon ja pitkään, että muistikuvatkin alkaa muuttua. Kannattaa katsoa tuo video 27.9.2018, miten tilanne oikein menikään. Ei tainnut Vehviläinen tiputtaa mailaansa tai maskiaan tuossa tilanteessa.
Eikä ollut Aravirta ainoa joka näitä juttuja heitti. Pasi Nurminen on puhunut että tuon finaalin toisella erätauolla oli hyvin levoton tunnelma ja kopissa pyöri vähän sellaista porukkaa jonka siellä ei olisi kuulunut olla. Ossi Väänänen sanoi että oli jo ajatellut miten kantaa pokaalia kauppatorilla. Ja muutenkin tuosta on saanut sellaisen kuvan että pelaajien rotsit aukesi ihan totaalisesti sen toisen erätauon aikana.Jarkko Ruutu muisteli tuota kirjassaan. Aravirta oli heittänyt toisella erätauolla pukukopissa jotain tyyliin "torilla tavataan". Kolmannessa erässä Tshekki tuli tasoihin ja jatkoajalla voittoon.
Itsellä on aika ohuet muistikuvat tuosta pelistä kun olin vasta 11-vuotias silloin, mutta mielikuva on kuitenkin että Suomi oli oikeasti kaksi erää niskan päällä ja pelin olisi voinut niitata johonkin 4-0 lukemiin kahdessa ekassa erässä. Sitten olikin vain se 2-0 johto, olkoonkin että sillä omalla pelillä tuokin olisi ollut pidettävissä mutta ihan karmea sulaminen sieltä tuli.
Juha Ylönen teki vielä kunnon pukukoppimaalin jotain puolitoista minuuttia ennen toisen erän päättymistä.
Jos haluat tietää, miten paljon minua itkettää tuo hylätty maali tällä hetkellä, niin kaiva esiin lopullinen sarjataulukko, ja lisää Ilvekselle 3 pistettä. Sijoituksen muutoksen ilmaiseva numero on sama kuin itketyksen määrä. Ja muistikuva oli tosiaan ajan myötä vääristynyt, sillä maski pysyi päässä toisin kuin kirjoitin. Mutta esimerkkinä kevyesti hylätystä maalista ja maalivahdin teatraalisuudesta tuo minun kirjoissani edelleen menee. En väitä, että oli koko kauden kevyimmin perustein hylätty, mutta minun näkemistäni oli.