Ainakin telkkarin välityksellä kuulostaa yhtä aneemiselta kuin se Tapparan kuuluttaja. Eikö sinne parempaa kaveria löydetty..
Samaa manasin avovaimolle, että tämäkö se taso nyt sitten on.
Ainakin telkkarin välityksellä kuulostaa yhtä aneemiselta kuin se Tapparan kuuluttaja. Eikö sinne parempaa kaveria löydetty..
"Millä kompetenssilla sä mulle jäähyä vihellät, monta MM-finaalia oot ite ratkonu?"Olin näkevinäni että sanoi tuomarille että "et sä tiiä kuka mä oon?"
Heität näköjään kyseiset naiset bussin alle.Mertsi on hyvä ja näin. Ei se olisi tuolla, jos jostain muusta tykättäisiin enemmän. Järjestin juuri lyhyen gallupin whatsapp-ryhmissä. 20 vastausta, 14 sitä mieltä että Mertaranta on paras. Vastaajista kaikki naiset olivat Mertarannan bussissa. Ja näin.
Kyllä tämä jatkiksen Vaajakoski & Muurame -jengi (JYP-osio) myös moittii Samia voimakkaasti, kun sille on aihetta. Pelaajaan on mahdollista suhtautua myös sen verran objektiivisesti, että onnistuu kehut ja haukut - tilanteen mukaan.Mikä Vatasen fanikokoontuminen täällä on? Jengi vissiin jostain Vaajakoskelta tai Muuramesta kun Vatasta kehuvat. Noloa.
Jypiläisille Vatanen on virheetön ja porilaisille Armia.Mikä Vatasen fanikokoontuminen täällä on? Jengi vissiin jostain Vaajakoskelta tai Muuramesta kun Vatasta kehuvat. Noloa.
Eikös tämä kuuluttaja ole se Tapparan äijä? Sehän on jo tottunut pyytää kannustamaan. Muuten ei lähe kato...
Mikä Vatasen fanikokoontuminen täällä on? Jengi vissiin jostain Vaajakoskelta tai Muuramesta kun Vatasta kehuvat. Noloa.
Jypiläisille Vatanen on virheetön ja porilaisille Armia.
Olisipa Maalahti päässyt joukkueeseen, niin SaiPan miehet olisivat täällä tasapainottamassa kertomalla, että ihan paska se oli seurajoukkueessakin.
Muuten ois fine, mutta ääni on ruma. Jännä että on tehnyt pitkän uran tuolla äänellä.Saukkonen on ihan fine. Selostaa peliä ja kuulostaa edelleen innostuneelta lajia kohti.
Joku huudattaja kuulosti eriltä, mitä nuo jäähyt yms. Kuuluttaja kuulostaa Tapparan nuhanenältä.En tiedä tästä pelistä mutta eilen kuuluttajana oli HPK:n peleissä kuulutajana toimiva henkilö. Kertoi aamun Satakunnan Kansa.
Kyllä tämä jatkiksen Vaajakoski & Muurame -jengi (JYP-osio) myös moittii Samia voimakkaasti, kun sille on aihetta. Pelaajaan on mahdollista suhtautua myös sen verran objektiivisesti, että onnistuu kehut ja haukut - tilanteen mukaan.
Jypiläisille Vatanen on virheetön ja porilaisille Armia.
Olisipa Maalahti päässyt joukkueeseen, niin SaiPan miehet olisivat täällä tasapainottamassa kertomalla, että ihan paska se oli seurajoukkueessakin.
Juurihan tuossa itse esimerkiksi sain kuittia kun kritisoin. Koittakas nyt päättää. Ja tähän haluamansa hymiö.
Tuoksuu 3-1 voitolta ja jatkoilla voitolta.
Se oli karmeeta aikaa kun Latea hehkutettiin Suomen parhaana valmentajana vailla mitään näyttöjä (Kärpillä oli ylivoimainen materiaali kun Late koutsasi), ja siitä suoraan maajoukkueen peräsimeen. No sittenhän se nähtiin miten kävi.Viekää ny jo toi Late pois tuolta studiosta. Ei jaks kuunnella. Aattelin, ettei tarttis enää kattella ko se saatiin Leijona-aitiosta raahattua pois, mut ei ku äijä tunkee väkisin bileisiin mukaan.
Joku huudattaja kuulosti eriltä, mitä nuo jäähyt yms. Kuuluttaja kuulostaa Tapparan nuhanenältä.
Oletko myös nukkunut ja mennyt eteenpäin?Ok. Olen seurannut peliä grillailun lomassa ja mennyt ohi paljon asioita.
Juontajana on Peter Petro ja kuuluttajana se Tapparan ukkeli.En tiedä tästä pelistä mutta eilen kuuluttajana oli HPK:n peleissä kuulutajana toimiva henkilö. Kertoi aamun Satakunnan Kansa.
Edit Ja se nimi on Peter Petro.
Asiaa puhuu, vähän jäykkää mutta Ok äijä. Ainakin Kärppien mies....Viekää ny jo toi Late pois tuolta studiosta. Ei jaks kuunnella. Aattelin, ettei tarttis enää kattella ko se saatiin Leijona-aitiosta raahattua pois, mut ei ku äijä tunkee väkisin bileisiin mukaan.
Oliko muuta ?
Peli voisi olla kovasti eri näköistä, jos kumpi tahansa niistä ensimmäisen erän laukauksista olisi mennyt maaliin.Tuskin on. Suomi on laukonut kahteen erään vain 13 kertaa Latvian maalia kohti.