Se tulee kaupassa vastaan samassa asennossa kuin kentälläAnttilan peliasento näyttää aina siltä että on selkä varmasti vanhempana jumissa.
En ole koskaan tykännyt Sami Vatasesta. Oli silloin nuorena kollina hyvä Liigassa, nopea ja dynaaminen. Ärsyttää suunnattoman paljon tuo sen nykymoodi mikä on ollut päällä viimeisen 10 vuotta. Helvetin hidas ihan kaikessa mitä tekee. Raivostuttavan mielikuvitukseton ja hidas viivassa ylivoimalla. Vie kaiken tempon pelaamisesta.
Kuinka vahvat, ehkä pitäis kirjoittaa resepti valkoiseen keppiin....Mertarannalle lasit kolehti. Kuka osallistuu?
Mitä nyt puolet Suomen maalipaikoista tässä pelissä olleet Samin käsialaa. Vähän hakee vielä rytmiä, kuten koko muu joukkuekin, mutta tulee tekemään kovaa tulosta tässä turnauksessa.En ole koskaan tykännyt Sami Vatasesta. Oli silloin nuorena kollina hyvä Liigassa, nopea ja dynaaminen. Ärsyttää suunnattoman paljon tuo sen nykymoodi mikä on ollut päällä viimeisen 10 vuotta. Helvetin hidas ihan kaikessa mitä tekee. Raivostuttavan mielikuvitukseton ja hidas viivassa ylivoimalla. Vie kaiken tempon pelaamisesta.
En ole koskaan tykännyt Sami Vatasesta. Oli silloin nuorena kollina hyvä Liigassa, nopea ja dynaaminen. Ärsyttää suunnattoman paljon tuo sen nykymoodi mikä on ollut päällä viimeisen 10 vuotta. Helvetin hidas ihan kaikessa mitä tekee. Raivostuttavan mielikuvitukseton ja hidas viivassa ylivoimalla. Vie kaiken tempon pelaamisesta.
Itse taantunut.Onko Saukkonen parantanut vai itse taantunut?
Saukkonen on ihan fine. Selostaa peliä ja kuulostaa edelleen innostuneelta lajia kohti.Onko Saukkonen parantanut vai itse taantunut?
Tämä! Kyllä se huudatus pitäis lähtee yleisöltä itseltään.Pitääkö tota yleisöä huudattaa kannustamaan? Aika väsynyttä.