Tuo nyt oli ihan hauska, kun katsomosta pikkupoika otettiin huudattamaan.Pitääkö tota yleisöä huudattaa kannustamaan? Aika väsynyttä.
Vatasen ongelma on aina ollut varmaan se, että oli oikeasti tosi tosi kova talentti - liiankin hyvä liigaan ikäisekseen. Ei oo kumminkaan koskaan työnteko/harjoittelu maistunut niin paljon et ois saanut kaiken irti potentiaalistaan.Vatasen kohdalla ehkä ne odotukset oli aivan liian suuret. Liigassa oli niin hyvä.
Ja sit heräsitAnttila on poppareilla seuraavassa pelissä
Seuraavaksi rollaattoriAnttilan peliasento näyttää aina siltä että on selkä varmasti vanhempana jumissa.
Toivottavasti.Anttila on poppareilla seuraavassa pelissä
Oukkei, se kuulostikin vähän nuoremmalta. Ehkä ärsytti vain omaan korvaa kun muksut on porannut omaa ottalohkoa tänään.Tuo nyt oli ihan hauska, kun katsomosta pikkupoika otettiin huudattamaan.
Se yli-innokkaan kuuloisen kuuluttajan mehustelut on kyllä ärsyttäviä.
Tuo 2003 kisabiisi Tahdon voittaa, vai mikä lie, on itse asiassa ihan hyvä. Ei toki niin hyvä kuin Stockholm-Helsinki.
Onko tämä niitä pelejä, että Suomi laukoo about 50 laukausta vastustajan maalivahdille ja mikään ei uppoa. Latvia kuittaa sitten voiton muutamalla vastahyökkäyksellä.
Ehheh..."Toivottavasti kolmas erä alkaa Latvian ylivoimalla"...
Eikös se Mertsi hyvä olisi ollut parempi, että Latvia olisi ottanut jäähyn ja kolmas erä alkaisi 4 vs 4 -pelillä.
Sieppohan on pelannut korttinsa hyvin. Kovat omat tulot ja pari kämppääkin taitaa jo omistaa pelipaikoilta. Eikä tarvitse katsella mitään hokiterojen perseilyjä poikien illoissa.Onkohan Sieppo katsomossa? Vähän toisin kun olisi korttinsa pelannut niin olisi nyt asemapaikka Nashvillessä.
Pitääkö tota yleisöä huudattaa kannustamaan? Aika väsynyttä.
Olin näkevinäni että sanoi tuomarille että "et sä tiiä kuka mä oon?"Miten Mörkölle kehdataan viheltää boksia?
Ainakin telkkarin välityksellä kuulostaa yhtä aneemiselta kuin se Tapparan kuuluttaja. Eikö sinne parempaa kaveria löydetty..Eikös tämä kuuluttaja ole se Tapparan äijä? Sehän on jo tottunut pyytää kannustamaan. Muuten ei lähe kato...