Johan on markkinat.
T Turha Kaukalo Jäsen 13.05.2017 #857 Nytkö se Kanada päätti menettää pisteen tai enemmän? Kiitti vitusti. Jaahas... tuliko suissehölmölle jäähy. Tuli. Moron.
Nytkö se Kanada päätti menettää pisteen tai enemmän? Kiitti vitusti. Jaahas... tuliko suissehölmölle jäähy. Tuli. Moron.
M Matza187 Jäsen 13.05.2017 #859 tyhmä jäähy ja Kanada ylivoimalle minuuttia aiemmin meni kyllä päivänselvä sveitsiläisen huitominen läpi sormien
tyhmä jäähy ja Kanada ylivoimalle minuuttia aiemmin meni kyllä päivänselvä sveitsiläisen huitominen läpi sormien
T Turha Kaukalo Jäsen 13.05.2017 #863 Ootteko te Kanadan puolella? Oonko mä ymmärtänyt väärin? Eikö oisi tärkeää että Kanada ottaisi täydet pisteet? No, toivon toki että Late potkitaan vittuun ja nopeesti.
Ootteko te Kanadan puolella? Oonko mä ymmärtänyt väärin? Eikö oisi tärkeää että Kanada ottaisi täydet pisteet? No, toivon toki että Late potkitaan vittuun ja nopeesti.
T Turha Kaukalo Jäsen 13.05.2017 #871 Katohan, Pariisissa soi sen australialaisen pubibändin biisi. Hyvää nostetta porukka saanut, kun Axl kävi heillä laulamassa.
Katohan, Pariisissa soi sen australialaisen pubibändin biisi. Hyvää nostetta porukka saanut, kun Axl kävi heillä laulamassa.
E Espen Jäsen 13.05.2017 #874 Turha Kaukalo kirjoitti: Ootteko te Kanadan puolella? Oonko mä ymmärtänyt väärin? Eikö oisi tärkeää että Kanada ottaisi täydet pisteet? Laajenna klikkaamalla Aina pikkumaan puolella isoja kohdatessa.
Turha Kaukalo kirjoitti: Ootteko te Kanadan puolella? Oonko mä ymmärtänyt väärin? Eikö oisi tärkeää että Kanada ottaisi täydet pisteet? Laajenna klikkaamalla Aina pikkumaan puolella isoja kohdatessa.
M Matza187 Jäsen 13.05.2017 #875 Laitela kirjoitti: Tämä ei tiedä hyvää Suomelle. Laajenna klikkaamalla Sveitsille tästä kaksi pistettä, niin vielä huonompaa tietää :D Toki nopeuttaisi(?) Late ulos potkimista.
Laitela kirjoitti: Tämä ei tiedä hyvää Suomelle. Laajenna klikkaamalla Sveitsille tästä kaksi pistettä, niin vielä huonompaa tietää :D Toki nopeuttaisi(?) Late ulos potkimista.