Turunen on kyllä loistava pelaaja, viime kaudella ajattelin, että kaveri on mennyt Palveen siivellä, mutta eipä näin tainnut ollakaan. Tai varmasti hyötyi Palveesta, mutta niin hyötyi myös Palve Turusesta.
Toki eilenkin oli "maalin peli", niin näki jo ekan kympin jälkeen että Kärpät ei sitä voita. Liekkö se näyttää samalta nyt Tampereella?Tämä on ollut vähän samanlainen peli mitä Sport pelasi Turussa viime viikolla. Silloin viimeistely oli parempaa ja kolmanteen erään päästiin turvallisemmassa johdossa. Vaikka Tappara ei ole toistaiseksi esittänyt ihmeitä niin maalin peli voi kääntyä vielä kummalle tahansa.
Lukon tasoista paskajengiä vastaan riittää tuo nytkin nähty. Paljonkohan peli olisi jos Kärpät pelaisi kunnolla? Jotain 7-0.Kärpät on sysipaska mutta muutamalla vahinkopompulla 3-0 ja Lukkoa ei maalinteko kiinnosta. No jos toisessa erässä alkais taas kiinnostamaan. Ei tässä mitään hätää ole, uskotaan nousuun.
Pitää katsoa vielä uudestaan, mutta minusta mailan ja kiekon välillä oli aika reilusti matkaa. Eipä olisi eka kerta kun silmäni valehtelevat.Linjurin käsimerkkien mukaan ässäpelaaja ohjasi kiekon päätyyn. Siis kun näytti pitkän purkautumista ja osoitti kontaktin tulleen tähän pelaajaan.
Haastossa tsekataan kaikki mahdolliset rikkeet oikeudenmukaisuusperiaatteen mukaisesti. Vanhaa tietoa tuo "vain veskan estäminen"Sitten aika muuttaa tätä sääntöä ja pian. Potkulla tuon olisi jotenkin voinut hylätäkin.
En katso. Otteluseurantaketjussa on tarkoitus kertoa muita pelejä katsoville, että mitä muualla tapahtuu. Sen osasin arvata, että Niskala pelaa, koska on kokoonpanoon merkitty, mutta en että mitä siellä kentällä puuhaa.En. Katso itse, äläkä kysele.
Linjurin käsimerkkien mukaan ässäpelaaja ohjasi kiekon päätyyn. Siis kun näytti pitkän purkautumista ja osoitti kontaktin tulleen tähän pelaajaan.
Tässä:Tää olikin uusi tieto mulle. Sattuisiko jollain olla jotain uutislinkkiä aiheesta?
Juuri näin. Höntyilyä Denisovilta.Osoitti Desovia, joka ei pelannut kiekkoa vaan miestä, kiekko ei osunut Sammaliston.
Oon kyllä missannut ne vuodet kun jatkoajan otteluseurannassa on tällaista tehty. Yleensähän jutut on luokkaa "VITHUUUU SIELLÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!" tai "Voi vitun tötterö noista sisään".Otteluseurantaketjussa on tarkoitus kertoa muita pelejä katsoville, että mitä muualla tapahtuu.