Kyllä se taisi päähänkin osuaTuskin olisi palannut jos olisi osunut päähän.
Kyllä se taisi päähänkin osuaTuskin olisi palannut jos olisi osunut päähän.
Ihan itse tämä pupellettiin.
Nojaa, tultiin 2-2 ja sen jälkeen tarjottiin typerillä jäähyillä Kookoolle yvtä ja Kookoo teki 3-2. Hitusen parempi viimeistely joo, itse tämä sössittiinBrattströmin hyvällä pelillä ja pööpöön paremmalla viimeistelyllä ei ollut mitään vaikutusta?
Kotituomareiden ansiosta pööpöö voitti.
Luukkosen ollessa maalissa, melko usein maali siirtyy paikoiltaan. Varsinkin kun on kovaa pyöritystä omassa päässä. No, Luukkonen on pitkä ja painava veskari, joten kai tuollaista sitten tapahtuu.
NOT
Siellä se Tapola karjuu tutusti tuomareille melkein kentän puolella. Noinkohan miehen mielenterveys kestää edes jouluun asti jos paineet jo alkukaudesta ovat noin kovat.
Nojaa, tultiin 2-2 ja sen jälkeen tarjottiin typerillä jäähyillä Kookoolle yvtä ja Kookoo teki 3-2. Hitusen parempi viimeistely joo, itse tämä sössittiin
Kyllähän tuon nyt näkee, että eivät kaikki ihan vahinkoja ole.196cm ja 100kg, siin on maalit kovilla! :D
Joo, tuomarit oli tänään hyviä, ei valittamista. Ilves kaatui tänään kurittomuuteen, enemmän siis sössittiin tämä ihan itse. Kolme täysin typerää jäähyä kolmannessa erässä.Oli Ilvekselläkin yv:tä, myös ihan lopussa. Laskujeni mukaan molemmille vihellettiin kuusi kakkosta. Kotituomareista puhuminen on hölmöä (tämä ei siis minään kuittina sinulle, vaan ihan yleisesti).
Tasaiset pelit ratkeavat pieniin juttuihin.
Luukkosen ollessa maalissa, melko usein maali siirtyy paikoiltaan. Varsinkin kun on kovaa pyöritystä omassa päässä. No, Luukkonen on pitkä ja painava veskari, joten kai tuollaista sitten tapahtuu.
Tappara näköjään painaa, mutta melkein IFK:lla paremmat tontit. No mulla on tässä kotivoitto lapulla, niin osaan jo arvata miten peli päättyy.
Sanoiko tosiaan noin?Silvennoinen radiossa just totesi, että Lukko peliin oli jäänyt maaleihin liian lyhyet tapit, joten silloin maalit lähti vielä normaalia herkemmin. Minä en tiedä miksi niitä pitää vaihdella vai onko niin, että nuoremmilla pelaajilla maalin pitääkin lähteä pois helpommin.
Joo, tuomarit oli tänään hyviä, ei valittamista. Ilves kaatui tänään kurittomuuteen, enemmän siis sössittiin tämä ihan itse. Kolme täysin typerää jäähyä kolmannessa erässä.
Boldattu, sinähän sen sanoit. Ilves oli kolmannessa erässä kuriton, KooKoo ei. Tasaväkinen ottelu