La 10.10.2020 Otteluseuranta (Liiga)

  • 34 111
  • 705

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat milloin kenellekkin
Brattströmin hyvällä pelillä ja pööpöön paremmalla viimeistelyllä ei ollut mitään vaikutusta?
Nojaa, tultiin 2-2 ja sen jälkeen tarjottiin typerillä jäähyillä Kookoolle yvtä ja Kookoo teki 3-2. Hitusen parempi viimeistely joo, itse tämä sössittiin
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Luukkosen ollessa maalissa, melko usein maali siirtyy paikoiltaan. Varsinkin kun on kovaa pyöritystä omassa päässä. No, Luukkonen on pitkä ja painava veskari, joten kai tuollaista sitten tapahtuu.

NOT
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Tapola on taas Tapola.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
Siellä se Tapola karjuu tutusti tuomareille melkein kentän puolella. Noinkohan miehen mielenterveys kestää edes jouluun asti jos paineet jo alkukaudesta ovat noin kovat.
 

TheSirPena

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pentti Matikainen
Eiköhän Mertaranta tiedä, miten Motinin nimi pitää lausua. Lausuu sen vain päin vittua ihan vain koska haluaa. Vittumainen äijä.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Nojaa, tultiin 2-2 ja sen jälkeen tarjottiin typerillä jäähyillä Kookoolle yvtä ja Kookoo teki 3-2. Hitusen parempi viimeistely joo, itse tämä sössittiin

Oli Ilvekselläkin yv:tä, myös ihan lopussa. Laskujeni mukaan molemmille vihellettiin kuusi kakkosta. Kotituomareista puhuminen on hölmöä (tämä ei siis minään kuittina sinulle, vaan ihan yleisesti).

Tasaiset pelit ratkeavat pieniin juttuihin.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
Proudhöörst loukkaantunut? Saadaan maanantaina taas pelaajauutisia.
 

Zamboni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Tappara näköjään painaa, mutta melkein IFK:lla paremmat tontit. No mulla on tässä kotivoitto lapulla, niin osaan jo arvata miten peli päättyy.
 

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat milloin kenellekkin
Oli Ilvekselläkin yv:tä, myös ihan lopussa. Laskujeni mukaan molemmille vihellettiin kuusi kakkosta. Kotituomareista puhuminen on hölmöä (tämä ei siis minään kuittina sinulle, vaan ihan yleisesti).

Tasaiset pelit ratkeavat pieniin juttuihin.
Joo, tuomarit oli tänään hyviä, ei valittamista. Ilves kaatui tänään kurittomuuteen, enemmän siis sössittiin tämä ihan itse. Kolme täysin typerää jäähyä kolmannessa erässä.

Boldattu, sinähän sen sanoit. Ilves oli kolmannessa erässä kuriton, KooKoo ei. Tasaväkinen ottelu
 

Vode

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Luukkosen ollessa maalissa, melko usein maali siirtyy paikoiltaan. Varsinkin kun on kovaa pyöritystä omassa päässä. No, Luukkonen on pitkä ja painava veskari, joten kai tuollaista sitten tapahtuu.

Silvennoinen radiossa just totesi, että Lukko peliin oli jäänyt maaleihin liian lyhyet tapit, joten silloin maalit lähti vielä normaalia herkemmin. Minä en tiedä miksi niitä pitää vaihdella vai onko niin, että nuoremmilla pelaajilla maalin pitääkin lähteä pois helpommin.
 

Khoenator

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Leijonat
Silvennoinen radiossa just totesi, että Lukko peliin oli jäänyt maaleihin liian lyhyet tapit, joten silloin maalit lähti vielä normaalia herkemmin. Minä en tiedä miksi niitä pitää vaihdella vai onko niin, että nuoremmilla pelaajilla maalin pitääkin lähteä pois helpommin.
Sanoiko tosiaan noin?

Rohkenen väittää että se on paskapuhetta.
Olisi kiinnostavaa tietää mistä tämä tieto on tullut.

Mutta tiedän kyllä henkilöitä joita tämä kommentti kiinnostaa.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Joo, tuomarit oli tänään hyviä, ei valittamista. Ilves kaatui tänään kurittomuuteen, enemmän siis sössittiin tämä ihan itse. Kolme täysin typerää jäähyä kolmannessa erässä.

Boldattu, sinähän sen sanoit. Ilves oli kolmannessa erässä kuriton, KooKoo ei. Tasaväkinen ottelu

Vaikea nähdä, että Ilves olisi ollut kovin paljon kurittomampi, kun jäähyt menivät tasan ja KooKoollakin oli tyhmiä jäähyjä, esimerkiksi Björkqvistin kostojäähy juuri kolmannessa erässä ja ekan erän joukkuerangaistus. Yv-maalit KooKoolle 2-1.

Kahden hyvän joukkueen tasaväkinen peli. Brattström maalilla hieman parempi, KooKoolla hieman parempi viimeistely.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös