On kahdenlaisia narrifaneja (kuten itse asiassa kaikkia faneja): 1. Alan miehet, kiekkokoodiston tuntijat sekä 2. Sokeat. Nostan hattua kaikille niille narrifaneille, jotka ovat oikeaoppisesti tuominneet Ben-Amorin toiminnan. Se on kaiken mahdollisen koodiston vastainen ja jokainen voi kuvitella oman reaktionsa, jos kohteena olisi oman jengin taitopelaaja ja tilanne vastaava: yllätyshyökkäys ja apujoukkojen blokkaus. Noin ei kuulu tehdä, eikä toivottavasti tehdä jatkossakaan. Koskee myös HIFK:n toimintaa.
HIFK saa aina kuraa niskaansa, jos kaukalossa tapahtuu jotain. Jos HIFK-pelaaja kohtelee kaltoin taitopelaajaa (Nyholm vs. Lasch), tulee kollektiivituomio. Kun HIFK:n taitopelaajaa kohdellaan kaltoin, pystyvät jotkut näkemään tilanteen ihan oikeutettuna. Jo 5-vuotiaana hiekkalaatikolla jokainen meistä oppii, että on raukkisten räkänokkien hommaa hyökätä pienemmän kimppuun. Jos tämä ei ole jollain selkärangassa, otan osaa. Useimmille meistä asia on päivänselvä, eikä se itsesuggestiolla muutu. Mulla ei ole paljon muuta sanottavaa tästä surullisesta casesta, jonka toivon painuvan pian unholaan. Pientä tragikomiikkaa löydän siitä, että tapahtumahan on perussuomalaisen painajainen; puolalaistaustainen lähettää tunisialaistaustaisen suomalaisen kimppuun. Riisutaan luistimet pois ja siirretään Asematunneliin; johan vituttaa aivan jokaista suomalaista.
edit: Joku on huomannutkin, että meikäläisen näkyminen SM-liigaosiossa on vähentynyt huomattavasti. Se johtuu eniten siitä, että harvoin olen tuntenut niin vähän kiinnostusta lätkää, HIFK:ta ja tulevaa SM-liigakautta kohtaan. Tämä on ihan henkilökohtainen asia ja oma valinta. KHL ja mahdollinen NHL ovat edelleen intresantteja. Case Peltonen ei pahemmin lisää kiinnostusta. Ja trust me; jos Melart olisi nuijinut vastaavalla tavalla vaikka Filppulan, tunnelma olisi ihan sama. Kotimainen lätkä osaa joskus olla ihan perseestä ja on hyvä hieman huilata. Eihän tästä koskaan eroon pääse ja välillä on laskusuhdanteita, kuten taloudessakin on. En edes tiedä milloin on seuraava paikallismatsi.