Aikamoista paskaa suollat.
Enkä suolla, luet omat lasit päässä ymmärtämättä nyansseja. Näin kirjoitin, sanatarkat copypastet rautalangan kera, var så god:
Onkohan sattumaa, että Jarkko Ruudun liigaanpaluun jälkeen nämä överit ovat lisääntyneet?
Tämä on pohdiskelua, ei suora syytös. Onkohan sattumaa, että överit ovat lisääntyneet Jaken paluun myötä? Relevantti kysymys mielestäni.
Ja käsi sydämelle: Jos Jakke lähtisi SM-liigasta taas muualle, kuka jäisi oikeasti kaipaamaan?
Tämä on myös selkeä kysymys, josta ei tarvitse kimmastua. Voi vaikka vastata, että minä jäisin kaipaamaan.
Mitä tulee Jarkko Ruutuun ja hänen tempauksiinsa, niin älä sinä jarkkoruutufanittamisen märkäkorva tule mua neuvomaan. Olen ollut Jakke-fani vuodesta 1996, sinä ilmeisesti vasta vuodesta 2011? Äkkiseltään laskien mulla taitaa olla 15 vuoden etumatka. Olen edelleen Jaken fani, nousuissa ja laskuissa, mutta rehellinen mielipiteeni on se, että aika on ajanut ohi tästä pian nelikymppisestä veteraanista. Melko iso osa narrifaneja on samaa mieltä ja loppupeleissähän tässä on kysymys vain ja ainoastaan mielipiteistä.