Kuopionkukko
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- KalPa, Red Wings, ManU, Kups
Tuohon voisin kysäistä jatkona että mikä lämpötila on liikaa? Perus lämpötila käynnistettäessä on 30 ja esim pelaamisen loputtua 50. Äsken puhuttiin että 70 on vielä ok?
Windows phonen viimeinen kosto taisi iskeä. Huomasin, että en ollut siirtänyt ikivanhasta Lumia 800:sta suurinta osaa kuvista mihinkään järkevään paikkaan talteen. Kirjauduin microsoft-tilille ja sieltä löytyi kyllä puhelimen yhteystiedot ja käytön aikaiset kalenterimerkinnät ja mun mielestä sinne olisi pitänyt kopioitua myös valokuvat, mutta en löytänyt niitä enää mistään. Puhelimen sain henkiin ja kuvat on siellä vielä tallessa, mutta ne eivät näytä nyt parin tunnin odottelun perusteella siirtyvän enää pilveen. Kaapelin kytkeminen tietokoneeseen (työ-Win ja koti-Mac) ei tuota tulosta, puhelin näkyy, mutta sen sisältöön ei ole asiaa. Bluetooth ei myöskään auta asiaa. Mitään siirto-ohjelmia ei ole enää tarjolla sovelluskaupoista ja puhelimeen itseensä ei saa enää mitään uutta sovellusta.
Koska mun googlaustaidot ja kärsivällisyys loppui, päätin turvautua viimeiseen oljenkorteen eli avun pyytämiseen.
Nykyään varmaan siinä 90 päälle mennessä kannataa huolestua. Tietysti riippuu minkä osan lämmöistä puhutaan ja kuinka pitkäaikaisesta yhtäoikoista lämmitystä ja kuinka vanha osa kyseessä. Huoletta voi kyllä 70 paikkeilla pyöriä.
Helkkari, tulin sitten asentaneeksi Twitterin. Muutama kyssäri tämmöselle oldschool käyttäjälle tuli heti mieleen.
Jos hieman voitte avittaa niin ois hienoa:
Millä helkkarilla haen että löydän jonkun twiittaajan esim lätkän suhteen?
Jos joku seuraamani twiittaa keskellä suomen yötä niin saako äänet pois päältä ja mistä ettei yöllä luuri huuda?
Nukkuakkin pittää.
Ja jotain muitakin vinkkejä voi laittaa kiits.
Onko jollain muulakin ongelmia Gmailin kanssa nyt? En pääse ainakaan omaan yksitystiliini.
En pääse Tubeen!
En pääse Tubeen!
Mä pääsin Youtubeen kun sain klikattua pois sieltä siihen sen linkitetyn Gmailtilin.Muun muassa YouTube on kokonaan pois pelistä... Ihan kuin 2020 ei olisi jo muutenkin paska vuosi...
Mä pääsin Youtubeen kun sain klikattua pois sieltä siihen sen linkitetyn Gmailtilin.
Sama vika redpekalla. Tube kyllä toimii, mutta en siellä ikinä olekaan mitenkään sisäänkirjautuneena.Onko jollain muulakin ongelmia Gmailin kanssa nyt? En pääse ainakaan omaan yksitystiliini.
No täällä on yksi. Tajusin, että onhan mulla toi tabletti. Se toimii ihan hyvin yhteen tuon cc:n kanssa. On siis puhtaasti Apple-perheen ongelma.Onko Androidin käyttäjiä?
Rouvalla on ulkomailta ostettu läppäri, jossa Windowsin kieliastus oli alunperin eri kielinen. Olen onnistunut saamaan siihen aina muutamaksi viikoksi tai päiväksi suomen kieliset näppäimistöasetukset, vehkeessä on nyt kiinni suomenkielinen ulkoinen näppäimistö, läppärin omassa näppiksessä ei ole äätä, öötä jne. Vähän väliä näppäimistö palautuu alkukieliseksi.
Onko vinkkejä millä asetuksella laitteen kielen voisi mahdollisimman pysyvästi vaihtaa suomeksi. Suomi löytyy kyllä kieliasetuksista ja kielipaketti on ladattu.