Onko exceliin mahdollista saada tekstiä jos määritetyt ehdot täyttyvät? Tarkoituksena olisi saada sana "liikaa" jos solun summa on yli 0 ja "Liian vähän" jos arvo tuossa solussa on alle nollan.
Kysymys kuuluukin nyt, että onko olemassa mitään helppoa ohjelmaa kotisivun tekoa varten vai kannattaako suosiolla jättää sivun teko alan ammattilaisille?
(Jotain tuonnepäin, en kokeillut toimiiko...:)
Voi olla typeräkin kysymys ja minun pitäisi tietää tähän vastaus itse, mutta onko mahdollista estää nettisivuja vain tietyille koneille?
Kaikki tietokoneet ovat siis samassa verkossa ja pomo sanoi, että nyt jätkä estät Facebookin, Youtuben jne. Mutta haluaisin pitää omalla koneella mahdollisuuden käyttää näitä sivuja.
Jokaiselta koneelta erikseen sivujen estäminen onnistuisi, mutta se ei käy, koska ihmiset työskentelevät omilla koneillaan enkä tietenkään halua estää heitä pääsemästä esim. Facebookin vapaa-ajallaan.
Riippuu millainen systeemi verkon rajalla on. Eiköhän tuo aika helppoa ole estää kaikki liikenne facebookin osoitteeseen, paitsi jos koneen IP on omasi. Mitään neuvoja ei kukaan varmaan voi antaa ilman tarkempaa kuvausta systeemistäsi.
Niin, jos kyseessä on joku pikkuputiikki niin itse olen kaverin konttoriin rakentanut zentyalilla Windows PDCn, VPN palvelun, levyjaot, backupit myös työasemista ja kaikki verkkoliikenne menee tuon läpi. Kaikki palomuuriasetukset tehdään suoraan tuohon palvelimeen, kuten myös käyttäjien hallinta ynnä muut asetukset. Voin suositella lämpimästi.
Olisi Windows 8.1 pöytäkone ja nettiyhteys kaapelilaajakaistalla. Tuo yhteys on vähän väliä poikki niin, että tulee sellainen keltainen kolmio verkkoyhteys -kuvakkeen päälle ilmoituksella "Ei Internet yhteyttä". Koneen ja/tai modeemin uudelleen käynnistäminen auttaa joskus, mutta joskus ei kuten esimerkiksi nyt.
Siirsin piuhan vanhaan Win 7 -kannettavaan niin heti alkoi toimimaan. Vika ei ole siis modeemissa.
Mikä asetus tosta pöytäkoneesta on korjattava?
Nyt olisi Jatkoajan tietokone experteille kiperä kysymys.