Ainakin Vistassa täällä, seiskasta en ole 100% varma:Joo.
Tein uuteen koneeseen (Windows7) yhteen kansioon: piilota.
Katosi toki näkyvistä, mutta en saa sitä enää esiin.
Koneessa on vain yksi käyttäjätili "Käyttäjä" ilman salasanaa, eli ei ole erikseen muita tilejä. Miten saan sen kansion takaisin näkyviin? Siellä on monta tiedostoa joita tarvitsen ja jotka kätkin ettei niitä tuhota vahingossa...
T: Käsi.
Oma tietokone -> Järjestä -> Kansion ja haun asetukset -> Näytä
Lisäasetuksissa on kohta "Piilotetut tiedostot ja kansiot", vaihda siinä valinta oikeaan kohtaan. Oletan ainakin että tuossa on sinulla nyt "Älä näytä jne".
Toivottavasti oli kyse noin yksinkertaisesta ongelmasta?