Kaikki on tietty mahdollista, mut mä en kyllä oo vieläkään onnistunu kertaakaan hakemaan automaattisesti esim soneran konffissa olevalla zyxelillä elisan pvc-arvoja tai toisinpäin. Sen tiedän ainakin että niitä myydään ihan kaupoissakin erilaisella konffilla valmiina, ja tästä ainakin meidän (Elisa) asiakkaille on aiheutunut ongelmaa.Mä en tuota operaattoripäätä tunne niin hyvin, mutta käytännössähän se autohunt tarkoittaa sitä, että modeemi käy haistamassa ne arvot dslamilta. Ja joitain yksittäisiä poikkeuksia lukuunottamatta se onnistuu lähes kaikkien dslam-laitteiden kanssa, niin Soneralla kuin Elisalla.
Toimitamme useita satoja modeemeita viikossa joten palautetta kyllä tulisi, jos autohuntit ei toimisi. Riittää kun modeemin kytkee ja laittaa virrat päälle. Taitaa olla D-Linkin modeemit (niissä ei ole autohuntia) ainoita tänä päivänä joissa pitää nuo VPI ja VCI -arvot määrittää heti aluksi ja sekin tehdään asennus-wizardissa valitsemalla operaattori.
Onkohan toi muuten korjaantunut D2:ssa? D1:stä oon joskus asentanut ihan helvetisti, mutta nykyään en oo enää ollut kentällä ja toi D2 on hiukan tuntemattomampi...