Il Tempo Gigante kirjoitti:Onko kellään kokemuksia nettisurffailusta kera kännykän ? Olisinpa hvyinkin kiitollinen, jos joku toisi kokemuksiaan julki vaikka tähän ketjuun. Muistelisin, että keväällä joku ässähenkilö oli lueskellut Jatkoaikaa jossain tunturissa ? Taisi jopa postailla sieltä tänne ???
Haluaisin tieto & vinkkejä kännyköistä, jotka soveltuvat em. toimeen, sekä selaimista, jotka pelittävät puhelimessa. Mini Opera-niminen selain lienee olemassa. Entäs muita ? Joko puhelimen mukana tulevia, tai ladattavia ?
Jne.
Kiitos.
Aatos kirjoitti:Jos jollain intoa piisaa, voisi "koota" mulle kunnon pelikoneen.
Olisin kaikista neuvoista kovin kiitollinen.
Eli budejtti max 1000 euroa. Mulla on ennestään hyvä 19" tuuman näyttö, joten siitä jää pelivaraa.
Lisäksi näppäimistöt,hiiri ja kaiuttimet löytyvät.
Palkkioksi lippu Ilveksen vapaavalintaiseen peliin ;)
LaTe_Show kirjoitti:Itse käytän 9500 Communicatoria. Siinä on se hyvä puoli, että siinä toimii myös WLAN.
Il Tempo Gigante kirjoitti:Varmaan oiva ratkaisu, mulle pikkaisen liian hintava. Aatellu max. 400 €:n luuria.
Rapukäsi kirjoitti:9300:een tulossa myös WLAN, ellei sitten ole jo tullut. Muutenkin 9300 kulkee helpommin mukana, kun mahtuu jopa farkkujen etutaskuun. Myös tatti-hiiri on minusta 9300:ssa parempi. Tosin ei mahdu tämäkään tuohon hintahaarukkaan. Bluetooth kannattaa ottaa yhdeksi valinta kriteeriksi, niin ei tarvitse sitä välittää siitä mihin sen puhelimen laittaa, toiminta säde noin kymmenen metriä.
stiflat kirjoitti:Taas tarvittaisiin muutamaan asiaan.
no1: Menin ja päivitin Windowsin päivityssivuilta jonkinnäköisen .net -jutun (luullen että parantaa jotain nettijuttuja) ja nyt minun käyttäjätileissäni on uusi ASP.NET Machine jne.. -tili, mitä teen tuolla?
Ja varsinainen kysymys tulee nyt: Käynnistäessä koneeni joudun nyt valitsemaan itseni käyttäjäksi alussa, vaikka muita vaihtoehtoja listalla ei edes ole, sama toistuu kun kone menee näytönsäästötilaan.
Miten hemmetissä tällaisen pienen mutta raivostuttavan asian saa takaisin normaaliksi, eli siis pois??
Vastauksesta oltaisiin kiitollisia.
no2: Isä meni ja hommasi jonkun hyvän tarjouksen perusteella tuosta noin Canonin Pixia mp150 monitoimitulostimen.
Katselin pakettia ja noin äkkiseltään huomioisin että härveli taidetaan laittaa USB-johdolla koneeseen kiinni.
No ongelma on nyt se että faijan Pentium 500Mhz koneessa ei löydy USB liittimiä.
Miten siis edetään? Myydäänkö niitä tietokonekaupassa ihan erikseen ja käykö ne koneeseen?? Ei hajuakaan moisesta...
vstp kirjoitti:
Another HAB kirjoitti:Office lakkas tykkäämästä sähköposteista, ei ota vastaan mitään eikä lähetä mitään welholle vaikka asetukset kunnossa. Welhon webmail vörkkii mut ei paljoo lämmitä. Mitä tehdä oi kaikkitietävät? Eli xp-home ja office 2003 ja outlookkia tietty käytän, viruksia ei löydy, spywarea ei löydy (tutkittu 3:lla ohjelmalla). WTF? Pop3 ja smtp:t on kondiksessa kuten kaikki muukin, mikä siis vialla?
Skeletor kirjoitti:Jatkuu edelleen. Sen verran on selvinnyt, että vika ilmenee Elisan liittymässä vain käytettäessä uutta Fujitsu-Siemens konepakettia. Kun vanhan koneen lyö Elisan liittymään, toimii netti täydellisesti. Fujitsua on käytetty kahdessa Elisan liittymässä, aina sama vika. Netti ei toimi kuin 10-30 minuuttia, kunnes katkaisee. Yhteyden saa toimimaan, kun korjaa lähiverkkoyhteyden tilan, jonka jälkeen kestää se noin 10 minuuttia katkaisuun. DNS? Konetta koitettu kahdessa Elisan liittymässä neljällä eri laajakaistamodeemilla. Ainoastaan Telewellillä toimii täydellisesti, muilla katkoo.
Kun laitan Fujitsu-Siemensin omaan DNA-yhteyteeni, niin yhteys toimii modeemin merkistä välittämättä niin kuin pitääkin. Elisalla syytetään viallista verkkokorttia, Fujitsulla viallista yhteyttä. Ota tästä nyt sitten selvää....
Kiitos spertille vastauksista, mukava että auttajia löytyy.spertti kirjoitti:Tuli niin luotettavalta henkilöltä tuo vastaus, että mielestäni voit tosiaan poistaa tuon käyttäjätilin.
Tarkoitin juuri tätä peliä.Sid kirjoitti:Mr.Fox, tarkoittanet peliä nimeltä Insane.
#3 kirjoitti:Toivottavasti täältä löytyy excel guruja.
Pitäisi saada selkotekstiä soluun jos toisen solun luku täyttää tietyt ehdot.
tyliin jos A1<=1 "OK" jos A1>1 mutta <=5 niin "Pieni" A1>5 mutta <=10 "suuri"
Toivottavasti ymmärsitte mitä ajan takaa. Jos joku osaa nouvoa miten se tehdään VBA:lla niin hyvä niin.
vstp kirjoitti:http://www.multitronic.fi -> Multitronic PC -> XP Superior: Athlon 64/1024/160SATA/Combo/X550 -> pakettilaskuri
http://www.compusat.fi -> konepaketit
Entä onkos tämä Gigantin paketti mistään kotoisin?
http://tinyurl.com/cmreo
Mulla ei mene päähän miksi vain verrataan teho/hinta-suhdetta. Ihan sama kun verrattaisiin eri hintaluokan autoja "samoilla ominaisuuksilla" (vrt. BMW X5 versus Kia Sorento)Another HAB kirjoitti:Siellä ois kanssa 699€ maksava packard-bell jossa parempi prossu pelejä varten eli Athlon64 3400+ ja sama muistimäärä ja näytönohjain mutta "vaan" 160GB kovalevytilaa.
benderhomer kirjoitti:Siis kertokaapa tyhmälle miten saisin myös kuvan näkymään avi tiedostoista Winampilla. Nyt näkyy ainoastaan toi logo Nullsoft VIDEO. Kaipa se jostain asetuksesta on kiinni, mutta kun ei meikä sitä vikaa löydä.
Kiitos etukäteen jos joku jaksaisi jonkun vinkin heittää.
fastasashark kirjoitti:Mulla ei mene päähän miksi vain verrataan teho/hinta-suhdetta. Ihan sama kun verrattaisiin eri hintaluokan autoja "samoilla ominaisuuksilla" (vrt. BMW X5 versus Kia Sorento)
Komponenteissa, hinnoissa ja ennen kaikkea laadussa löytyy helkkaristi eroja. "Nimimerkillä koneita koonnut ja myynyt vuodesta -90"
EDIT: Tietokonepuolella olen todennut että pitkä takuu ei ole haitaksi... saattaa säästää monta satasta käyttäjälle pitkän päälle.