Olen nyt päivitellyt erinäisiä tietoja koskien Case Koivua. MML:n lainhuutotodistuksen mukaan näyttää nyt siltä, että Helena on valittanut, tai vähintään esittänyt haisevan vastalauseensa, omistuksen siirtymisestä Mikolle. Nyt on nimittäin niin, että sinne Mikon omistajuuden lisätietoihin, kohtaan "Lainhuuto 7.8.2023" jälkeen on ilmestynyt kohta "ei lainvoimainen", jota ei siis ollut vielä viime viikolla. Tämä viittaisi siihen, että Helena aikoo valittaa tästäkin päätöksestä, mikä nyt ei sinänsä varmasti tule kenellekään yllätyksenä. Mitäänhän Helenan valitukset eivät tule muuttamaan, mutta todennäköisesti saa pidennettyä luvatonta oleskeluaikaansa Kakskerrassa. Kuinka kauan, onkin sitten mielenkiintoinen kysymys.
En ole asiantuntija, vaan ihan totaalinen maallikko, mutta olen siinä käsityksessä, että pelkkä valitus/vastustaminen ei estä hyväksymistä. Tästä nimenomaisesta asiasta on olemassa Turun Hovioikeuden päätös siitä, että Suomella ei ole toimivaltaa avioeroa koskevissa asioissa ja prosessi vedettiin Minnesotassa päätyyn asti, kun Minnesotan KKO ilmoitti, ettei se ota asiaa käsittelyyn. Näin ollen lainvoimaiseksi tuomioksi jää Minnesota Courts of Appealsin päätös, joka vahvisti sellaisenaan Disctrict Court State of Minnesotan päätöksen. Ja siinä päätöksessä koko Kakskerta tontteineen ja rakennuksineen sekä velkoineen määrättiin Mikko Koivulle.
En ole yllättynyt, että Helena valittaa ja pitkittää prosessia niin pitkään kuin mahdollista ihan vain kiusallaan. Mua vituttaa aivan überpaljon tällainen resurssien tuhlaaminen ja vieläpä ihmiseltä, joka ei ole koskaan tuottanut tälle yhteiskunnalle yhtään mitään. Päinvastoin, ollut koko ajan saamapuolella. Lisäksi se, että ihminen voi olla noin häpeällisen kusipäinen entista puolisoaan ja lastensa isää kohtaan, joka on ihan oikeasti yrittänyt ratkaista tilannetta, vituttaa. Ja Suomi tällaisen toiminnan mahdollistaa lähes maailman tappiin asti, koska täällä kiusantekijöillä ja vittuilijoilla on avoimet ovet hyväksikäyttää systeemiä. Ne ihmiset, jotka oikeasti tarvitsevat apua, joutuva odottamaan kohtuuttoman pitkään, kun tällaiset päivänselvästi turhat keissit vievät resursseja.
Kakskerran rasitustodistuksesta käy myös ilmi, että Helena on pantannut oman osuutensa tontista 100 000€:n edestä eräälle asianajotoimistolle 2 v. sitten toukokuussa (10.5.2023). Eli, juuri sen jälkeen, kun Minnesotan perheoikeus määräsi lapset muuttamaan Suomeen. Oletettavasti tämä on kuitenkin ollut Mikolla tiedossa. Ja oikeudella. Koska, jos ei ole, voisi kuvitella, että tässäkään asiassa ei ole toimittu ihan taiteen sääntöjen mukaan.
Vähemmän yllättäen Koivujen lapset eivät taaskaan "voi hyvin", kun ovat Helenan vahtivuorolla. Joko kyseessä on puhtaasti Helenan maalituskeino ja oman hyvän äitiyden korostaminen tai sitten lapset oikeasti ovat stressaantuneita äitinsä luokse joutumisesta, että elimistö ei pysty feikkaamaan, vaikka mieli pystyy. Kuvissa on enää vain nuorin poika ja sunnuntaina oli myös Helenan siskontyttö. Ilmeisesti vanhemmat lapset eivät enää halua esiintyä kuvissa itse. Enkä ihmettele. Huhujen mukaan kahta vanhempaa lasta kiusataan jo äitinsä takia koulussa ja se on hirveää, joskaan ei yllätys. Jos mulla olisi lapsia samassa koulussa, mä tekisin omilleni selväksi, että näille lapsille pitää olla erityisen kilttejä ja ystävällisiä ja muuta heidän ei tarvitse tietää. Ja jos ikinä kuulen, että omat ovat osallistuneet kiusaamiseen, ei hyvä heilu. Nämä viattomat lapset ovat muutenkin aivan kamalassa ja epäinhimillisessä tilanteessa ja syyttömiä ihan kaikkeen, jolloin voisi kuvitella, että Helena himmailisi edes heidän takiaan. Mutta ei. Hellu tyytyy vain huutamaan instassa "STOP BULLYING!" ja jakamaan surullisia tarinoita, miten koulukiusatut nuoret Jenkeissä ovat riistäneet oman henkensä. Ja samaan aikaan hän on vuoden päivät altistanut omat lapsensa kiusaamiselle.
Kerrassaan vastenmielinen ihminen. Suorastaan paha ja julma.