Lätkämanageri: Jatkoaika All-Stars liiga (Yahoo)

  • 7 690
  • 82

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Maalivahtipeluutuskikkailuiden (yksi nollapeli --> molarit penkille loppuviikoksi) välttämiseksi liigassa on sääntö, jonka mukaan veskarien on aloitettava vähintään 3 ottelua viikossa, jotta pisteitä maalivahtikategorioista tulisi. Sinulla näyttää olevan Bostonin tandemi Thomas-Rask ja joukkueella ei ollut viime viikolla kuin kaksi peliä.

Olen tiedostanut tämän, että olen kusessa veskarieni kanssa, mutta kun viime viikon vastustajankin veskarit pelasi vain kaksi matsia ja silti minut tuomittiin häviämään nuo mv-tilastot. Justice?
 

Frostburn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leafs, HPK
Olen tiedostanut tämän, että olen kusessa veskarieni kanssa, mutta kun viime viikon vastustajankin veskarit pelasi vain kaksi matsia ja silti minut tuomittiin häviämään nuo mv-tilastot. Justice?

Kyllä minun ruudullani Limun veskoilla näkyy viime viikolta 4 aloitettua ottelua (sekä Bryzgalovilta että Masonilta 2 kummaltakin). Kiintiö on siis koko joukkueen veskoille yhteensä eikä per maalivahti. Muutenhan tuo olisi lähes mahdoton kriteeri, koska aika harva molari pelaa kolmea ottelua viikossa.
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Kyllä minun ruudullani Limun veskoilla näkyy viime viikolta 4 aloitettua ottelua.

Jaahas, itse katsoin tuolta liigan etusivun kautta oikeasta laidasta ja ei siellä näkynyt pelattuja otteluita, vaan ainoastaan veskarien voitot oli tilastoitu. Näitä Limun veskareilla oli 1 kummallakin.

HUOM! Jos sinulla on joukkueessa ylimääräinen vakituisesti pelaava veskari, niin laita rohkeasti tarjousta joukkueelle punakeltaiset. Vaihdossa vaikka hyökkääjää!
 

Frostburn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leafs, HPK
Kauden toinen tappio häämötti jo uhkaavasti ennen viikonloppua, mutta lauantai-illan huippuesitykset pelastivat joukkueelleni tasapelin HC Tiki10:ä vastaan. Voittokin olisi ollut otettavissa, mutta Kingsin päätös olla peluuttamatta Tampan torstaina nollannutta Quickiä lauantaina tiesi sitä, että maalivahtikategorioista ei pisteitä ropissut aloitettujen otteluiden määrän jäätyä kahteen.

Alkavalla viikolla vastus kovenee ainakin paperilla tuntuvasti, kun Frostburnista mittaa ottaa sarjakakkonen UpiKi. Ottelun lopputulos lienee paljolti kiinni siitä, onko kolmikolla Staal,Kane & Cammalleri on- vai off-iltojen viikko. Kukaan noista ei ole alkukaudesta oikein tasaiseen suorittamiseen kyennyt, vaan pinnoja tuntuu tulevan joko useampi tai ei ollenkaan.
 

Frostburn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leafs, HPK
Joukkueeni jatkaa edelleen tasapelilinjalla - tällä kertaa tulos oli 7-7 sarjan kakkosena ollutta UpiKia vastaan. Molemmat olivat männä viikolla hurjassa vireessä ja muiden otteluparien statseja vilkaisematta uskoisin, että joukkueet olisivat voittaneet kenet tahansa muun paitsi toisensa. Etenkin maalivahtitilastot olivat mielenkiintoiset: 4W, 1.25 GAA, .952 SPCT, 1 SO vastaan 5W, 1.39 GAA, .952 SPCT, 1 SO. Kumpikin manageri uskoi varmaan voittavansa kaikki kategoriat tuollaisilla statseilla, mutta niin vaan molemmille tuli 1 voitto ja 2 tasuria noista.

Pelaajarintamalla tuli tehtyä kauden ensimmäinen treidi (tai no, täytyy vielä odottaa tuolle yleistä hyväksyntää, mutta eiköhän se saada). Babun Punakeltaisten kanssa viriteltiin tässä reilun viikon verran kauppaa, jonka kulmakivinä olisivat Jonathan Quick ja Tim Thomas. Päittäin en tuohon halunnut suostua, koska Quickin asema LA:n ykkösenä on varmempi kuin Thomasin Bostonissa. Niinpä ehdotuksia lisäyksistä vaihdeltiin muutamaan kertaan, kunnes lopulta päädyttiin seuraavaan itse alunperinkin ehdottamaani blockbusteriin:

Jonathan Quick Tim Thomas
Michael Cammalleri <--> Patrick Marleau
Blake Wheeler Martin Havlat

Punakeltaiset saa tässä treidissä haluamansa paljon (ja hyvin) pelaavan ykkösmaalivahdin, kun taas meikäläisen hyökkäysosasto vahvistuu eritoten pisteosastolla, jolle olen pitkin kautta kaivannut hieman tasaisempaa suorittamista.
 

Frostburn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leafs, HPK
Nostetaanpas tätäkin pitkästä aikaa ylös. Frostburn on tuon edellisessä viestissä mainitun treidin jälkeen saanut käännettyä tasureita pikkuhiljaa voitoiksi ja sarjassa joukkue on hivuttautunut jo kolmanneksi. Viime viikolla kauppakumppani Punakeltaiset joutui nöyrtymään 11-2-3 -murskaluvuin koko tiimin tehoiltua melkoisen tasaisesti. Ainoastaan erikoistilannepelaaminen oli hiukan hakusessa, vaikka 10 YV-pistettä saatiinkin aikaan. Tästä on hyvä jatkaa alkavalle viikolle Liekkejä vastaan. Ryan Whitneyn loukkaantuminen syö tehoja etenkin syöttöjen suhteen, mutta tuskinpa koko jengi tuohon sentään romahtaa.
 

Frostburn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leafs, HPK
Kausi päättyi lopulta osaltani mestaruusjuhliin, kun HC Finaaliin Asti pääsi nimensä mukaisesti vain finaaliin asti ja kaatui siellä lukemin 10-6. Kauden alkupuoliskolla Frostburnin kone yskähteli hieman (ekat 10 kierrosta saldolla 5 voittoa, 3 tasuria ja 2 tappiota), mutta tuon jälkeen tulikin sitten pelkkiä voittoja - ensin runkosarjassa 12 ja putkeen playoffeissa 3. Joukkueen tuki ja turva oli molaritrio Thomas-Niemi-Reimer, joista kukin pelasi aivan unelmakauden. Kenttäpelaajien osalta valttina oli tasaisuus, sillä pistepörssin kärkipään kavereita ei joukkueessa ollut (paras Eric Staal 11:s). Toronton kaksikkko Grabovski-MacArthur sekä Brent Seabrook onnistuivat ennakko-odotuksiin (=varausnumeroon) nähden parhaiten.

En tiedä jatkuuko tämän liigan taival enää ensi kaudella, mutta mukana ollaan kyllä mestaruutta puolustamassa mikäli jatkuu.
 

Tollisko

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Onnittelut voittajalle! Itse olen myös varmasti mukana jos ensi kaudella jatketaan, nyt jäätiin ensimmäisenä pleijareiden ulkopuolelle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös