Lätkämanageri: Jatkoaika All-Stars liiga (Yahoo)

  • 7 685
  • 82

tiki10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nybbe Ja Tobbe All-Stars
Olen ollut alkuperäisjäsen Lätkämanageri 2 liigassa.

Asetukset ovat täysin samat kun Lätkämanageri 2 liigassa ja tunnen
pelin hyvin kun sitä on vuosia tullut pelattua!

Tähän liigaan riittää HYVÄ aktiivisuus. Mitään "valvon aamusta iltaan ja väijyn mitä NHL:ssä tapahtuu" ei vaadita. On tottakai sallittua jos haluaa. Tärkeätä on sitoutua koko kauteen (vaikka huonosti menisikin, niin ainakin joukkueen pelaajistoa pitää päivittää ja tarkistaa että pelaajat ovat kentällä ).

Kaikkille niille NHL faneille jotka ovat halukkaita pelaamaan tätä äärettömän makeeta muotoa managerointipelistä.

Tule mukaan!

20 ensimmäistä mahtuu mukaan.

Ps. En tiedä haluaako osallistujat LiveDraftin vai ei. Se ehditään sitten sopia. Live Draft on makee juttu ja jos voin useimmalle sopii joku ajankohta, niin sitten ehdottomasti!

Liigaan pääsee täältä:

http://hockey.fantasysports.yahoo.com/hockey

Join A Leauge...Join Custom ( jos ei ole Yahoo tiliä, niin vaati rekisteröinnin! )

Ja tässä sitten suora URL.

http://hockey.fantasysports.yahoo.com/league/jatkoaika_all_stars

League ID: 19859
Salasana: TimoJutila

Rock´n Roll! Eikä maksa mitään!
 
Viimeksi muokattu:

tiki10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nybbe Ja Tobbe All-Stars
Voin tulla mukaan. Haluaisin live draftin.

Hienoa!

On oikeasti aika koukuttava ja hauska peli. Tekee NHL:n seuraamisesta vielä hitusen mielenkiintoisemmaksi.

Live-Draftin kannalla olen minäkin! Silloin saa itse valita omalla vuorollaan pelaajat joukkueeseen. Katsotaan kun saadaan liigaa täyteen, että millainen päivä sopisi jengille!

Mietin myös sitä, että pitäisikö taklaukset ottaa mukaan kategoriaksi tässä liigassa?

Muitakin ehdotuksia otetaan vastaan. Tarkoituksena ei todellakaan ole olla joku diktaattori tässä vaan demokratia ratkaiskoon!
 

Weissflog

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Islanders, Earl the Pearl, avoin liiga
Mä liityn tähän kanssa mukaan tossa myöhemmin tänään.
Täältä suunnasta kannatusta live draftille sekä taklauskategorialle.

Edit: nyt mukana, tiimillä Hc Finaaliin asti
 
Viimeksi muokattu:

tiki10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nybbe Ja Tobbe All-Stars
Mä liityn tähän kanssa mukaan tossa myöhemmin tänään.
Täältä suunnasta kannatusta live draftille sekä taklauskategorialle.

Ok. Hienoa.

Jos tiedätte muita jotka oikeasti ovat kiinnostuneita, niin pyytäkää mukaan!

Live-Drafti otetaan ja taklauksetkin voisi lisätä. Palataan näihin!

Ps. Eihän tässä tarvitse olla Jatkoajan käyttäjä jotta pääsee mukaan!

Edit: Taklaukset otettu mukaan. Blokit voidaan ottaa jos enemmistö haluaa....
 
Viimeksi muokattu:

Frostburn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leafs, HPK
Mukana ollaan ja peukut myös täältä sekä livedraftille että taklauksille, jotka näköjään otettiinkin jo molemmat käyttöön.
 

tiki10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nybbe Ja Tobbe All-Stars
Hyvä jätkät! Rock! :)

Live-Draftia kun lähdetään miettimään, niin ehdotuksia otetaan vastaan:

1. Lau vai Sun vai viikonpäivä
2. 17.00 vai 21.00 (nämä voisivat olla hyviä alkamisajankohtia)
3. Jos esim. Lau, niin muutaman "drinksun" voi draftin aikana ottaa ja naattia...vaimoilta ja lapsilta pitää saada vapaata n. 3 tunniksi....

NHL kausi alkaa 7. lokakuuta Helsingissä (Itsekin menossa paikanpäälle!).

Periaatteessa varmaan lauantai 25 tai sunnuntai 26 syyskuuta voisivat olla ajallisesti hyviä. Ehtisi sitten vielä hieman "treidailla" ja muokkailla jengiä ennen kauden alkua....

Edit: Live-Draftin muutan sitten kun saadaan sovittua päivämäärä ja aika.
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Mukana ollaan! Joukkue on Punakeltaiset ja vaikka kokemusta ei tällaisesta liigasta olekkaan niin lupaan että viimeiseksi en jää! :)
 

Calgaryman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Panthers
Mukana joukkueella Kälkärin Liekki. Kymmenen paikkaa täytetty eli toiset mokomat vielä tarvitaan. Life-draftia tosiaan kannatan. Mielellään lauantai illalla varattaisiin.
 

Lecavalier4

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bolts
Itselle sopiva ajankohta live-draftille olisi lauantai-ilta seitsemästä eteenpäin. Vaatiiko tuo jatkuvan läsnäolon koko draftin ajan?
 

Frostburn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leafs, HPK
Mulla on todennäköisesti erään toisen Yahoo-liigan livedrafti sunnuntaina 26. päivä Suomen aikaa seitsemästä eteenpäin, joten lauantai sopisi paremmin. Toki noilla tiki10:n ehdottamilla kellonajoilla päällekkäisyyttä ei tulisi kuin ~tunnin verran, joten ei tuo mikään suuri ongelma ole.
 

J-De

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Anaheim Ducks
Turailijat mukana, draftin ajaksi sopisi paremmin lauantai, myös minulla sunnuntaina 26. päivä toinen drafti, kellonaika ei vielä selvillä.

Pistekategorioissa tällä hetkellä kenttäpelaajilla 12 kategoriaa maalivahtien 4 vastaan, mielestäni tuota voisi hieman tasoittaa. Ehdottaisin, että kenttäpelaajilta otettaisiin pois aloitusvoitot (suosii liikaa usean pelipaikan omaavia pelaajia), ylivoimamaalit ja -syötöt yhdistettäisiin pisteiksi, voittomaalit pois (aika arpapeliä) ja blockaukset mukaan (nostaisi puolustajien arvoa) ja lisäksi maalivahdeille lisää torjunnat (huonompien joukkueiden maalivahdeilla enemmän arvoa). Näiden muutosten jälkeen laskujeni mukaan kategoriat olisivat 10-5 kenttäpelaajien eduksi.

Toki jos enemmistö haluaa mennä eri tavalla niin sillon mennään sillä, nuo ovat vain omia ehdotuksiani ja pienet perustelut päälle :)
 

Navy

Jäsen
Pistekategorioissa tällä hetkellä kenttäpelaajilla 12 kategoriaa maalivahtien 4 vastaan, mielestäni tuota voisi hieman tasoittaa. Ehdottaisin, että kenttäpelaajilta otettaisiin pois aloitusvoitot (suosii liikaa usean pelipaikan omaavia pelaajia), ylivoimamaalit ja -syötöt yhdistettäisiin pisteiksi, voittomaalit pois (aika arpapeliä) ja blockaukset mukaan (nostaisi puolustajien arvoa) ja lisäksi maalivahdeille lisää torjunnat (huonompien joukkueiden maalivahdeilla enemmän arvoa). Näiden muutosten jälkeen laskujeni mukaan kategoriat olisivat 10-5 kenttäpelaajien eduksi.

Toki jos enemmistö haluaa mennä eri tavalla niin sillon mennään sillä, nuo ovat vain omia ehdotuksiani ja pienet perustelut päälle :)

Minulle kävisi nämä kaikki ehdotuksesi.
 

tiki10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nybbe Ja Tobbe All-Stars
Pahoitteluni, mutta vetäydyn sittenkin hommasta. Vaatii liikaa sitoutumista..

Ok. Harmi.

Parempi kuitenkin tässä vaiheessa kun sitten kauden alettua!

Neljä paikkaa vapaana aktiivisille managereille! Ei siellä joka päivä tarvitse roikkua, mutta varmasti viikottain useasti jotta pysyy mukana....
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Jos oikein laskin niin mukana on jo 19/20 manageria. Yksi innokas ja nopea ehtii siis vielä mukaan. Itselleni sopii kyllä joku syyskuinen viikonloppupäivä tuon draftin ajankohdaksi. Mielummin klo 16 tai aikaisemmin niin ei mene koko iltaa draftiin, paitsi jos draftataan sunnuntaina niin kellonajalla ei ole väliä.
 

Imone

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Minnesota Wild, Tyler Redenbach
EDIT. En sittenkään pääse osallistumaan, seuraavat 3 viikkoa on liiaksi menoa, toivottavasti löydätte mun tilalle jonkun muun.
 
Viimeksi muokattu:

Navy

Jäsen
Minulle kävisi draft päiväksi parhaiten lauantai 25.9.
Myös muut lauantait käyvät hyvin, mutta sunnuntaista ei ole varmuutta.
 

Crazy Diamond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins & Winnipeg Jets
Jeesh, viimeinen paikka meni nähtävästi minulle, joten liiga on täynnä. Onko tässä nyt sellanen systeemi, että päivittäin voi vaihdella noita kokoonpanoja. Kun viimekaudella tuli jotain sählinkiä tuon kanssa perustamassani liigassa. Oli kummin tahansa (viikottain päivitettävät rosterit tai päivittäin) mukana ollaan täysillä. Ja live draftin kannalla ehdottomasti!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös