KupittaanVelho
Jäsen
Noh, porukkaa ainakin riittää, livedraftin kannalla :) tuo päivämäärä sopisi myös minulle (lau 25.9)..
Live Draft aika.
Äänestys. Kaikille ei kuitenkaan sovi, niin demokraattiset vaalit jotta se olisi edes sinnepäin oikein. Valitse näistä:
1) Lauantai 25.9 kello 17.00
2) Sunnuntai 26.9 kello 18.00
Jos et pääse Live-Draftiin, niin muista laittaa omat rankingit valmiiksi jotta ohjelma poimii haluamasi vapaita pelaajia.
Valitsen ensimmäisen. Lauantaina paremmin aikaa hoitaa drafti.Live Draft aika.
Äänestys. Kaikille ei kuitenkaan sovi, niin demokraattiset vaalit jotta se olisi edes sinnepäin oikein. Valitse näistä:
1) Lauantai 25.9 kello 17.00
2) Sunnuntai 26.9 kello 18.00
Jos et pääse Live-Draftiin, niin muista laittaa omat rankingit valmiiksi jotta ohjelma poimii haluamasi vapaita pelaajia.
Niin kuin tuolla jo laitoinkin niin oon halukas liittymään.Joudun vetäytymään tästä liigasta, johtuen siitä, että olen ämpännyt itseni jo turhankin moneen liigaan mukaan, eikä aika/motivaatio tule riittämään tähän liigaan. Muita joukkueitani ei voi enää deletoida omasta tahdostani, koska draftaukset on jo suoritettu (Poislukien perustamani liiga, jossa on eri asetukset kuin tässä liigassa). Valitettavasti nyt näin. Toivottavasti löydätte liigaan yhden pelurin lisää tilalleni.
- Ur-Nammu
Niin kuin tuolla jo laitoinkin niin oon halukas liittymään.
Ellei sitten muita ole jonossa ennen mua.
Kysyn nyt vielä tätä, enkö ollut ensimmäinen jonossa vai mitäs? Kun kerran Crazy Diamond vetäytyi.Yksi paikka siis auki!
Nyt äkkiä ilmoittautumaan halukas manageri!
Live-Draft nyt lauantaina.
Ensimmäinen joka ehtii pääsee mukaan....