Lätkämanageri: Jatkoaika All-Stars liiga (Yahoo)

  • 7 692
  • 82

tiki10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nybbe Ja Tobbe All-Stars
Live Draft aika.

Äänestys. Kaikille ei kuitenkaan sovi, niin demokraattiset vaalit jotta se olisi edes sinnepäin oikein. Valitse näistä:

1) Lauantai 25.9 kello 17.00
2) Sunnuntai 26.9 kello 18.00

Jos et pääse Live-Draftiin, niin muista laittaa omat rankingit valmiiksi jotta ohjelma poimii haluamasi vapaita pelaajia.
 

Frostburn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leafs, HPK
Live Draft aika.

Äänestys. Kaikille ei kuitenkaan sovi, niin demokraattiset vaalit jotta se olisi edes sinnepäin oikein. Valitse näistä:

1) Lauantai 25.9 kello 17.00
2) Sunnuntai 26.9 kello 18.00

Jos et pääse Live-Draftiin, niin muista laittaa omat rankingit valmiiksi jotta ohjelma poimii haluamasi vapaita pelaajia.

Sunnuntai menee päällekkäin toisen live-draftin kanssa, joten täältä ääni tuolle lauantaille.
 

Calgaryman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Panthers
Live Draft aika.

Äänestys. Kaikille ei kuitenkaan sovi, niin demokraattiset vaalit jotta se olisi edes sinnepäin oikein. Valitse näistä:

1) Lauantai 25.9 kello 17.00
2) Sunnuntai 26.9 kello 18.00

Jos et pääse Live-Draftiin, niin muista laittaa omat rankingit valmiiksi jotta ohjelma poimii haluamasi vapaita pelaajia.
Valitsen ensimmäisen. Lauantaina paremmin aikaa hoitaa drafti.
 

tiki10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nybbe Ja Tobbe All-Stars
Live-Draft on sitten ensi viikon lauantaina kello 17.00 alkaen!

Toivottavasti kaikki pääsevät mukaan.
 

Crazy Diamond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins & Winnipeg Jets
Joudun vetäytymään tästä liigasta, johtuen siitä, että olen ämpännyt itseni jo turhankin moneen liigaan mukaan, eikä aika/motivaatio tule riittämään tähän liigaan. Muita joukkueitani ei voi enää deletoida omasta tahdostani, koska draftaukset on jo suoritettu (Poislukien perustamani liiga, jossa on eri asetukset kuin tässä liigassa). Valitettavasti nyt näin. Toivottavasti löydätte liigaan yhden pelurin lisää tilalleni.

- Ur-Nammu
 

Hard8

Jäsen
Joudun vetäytymään tästä liigasta, johtuen siitä, että olen ämpännyt itseni jo turhankin moneen liigaan mukaan, eikä aika/motivaatio tule riittämään tähän liigaan. Muita joukkueitani ei voi enää deletoida omasta tahdostani, koska draftaukset on jo suoritettu (Poislukien perustamani liiga, jossa on eri asetukset kuin tässä liigassa). Valitettavasti nyt näin. Toivottavasti löydätte liigaan yhden pelurin lisää tilalleni.

- Ur-Nammu
Niin kuin tuolla jo laitoinkin niin oon halukas liittymään.

Ellei sitten muita ole jonossa ennen mua.
 

Crazy Diamond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins & Winnipeg Jets
Niin kuin tuolla jo laitoinkin niin oon halukas liittymään.

Ellei sitten muita ole jonossa ennen mua.

Joo, muistin et joku oli halukas liittymään, mut en sitten jaksanut selata läpi ja että kuka. Hyvä juttu, ettei jää meikästä kiinni, ettei täyttä liigaa saaha käyntiin.
 

tiki10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nybbe Ja Tobbe All-Stars
Yksi paikka siis auki!

Nyt äkkiä ilmoittautumaan halukas manageri!

Live-Draft nyt lauantaina.

Ensimmäinen joka ehtii pääsee mukaan....
 

Mata #13

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, JHT, TW
Mukana ollaan!

Olipa hyvä homma että osu tämä mahdollisuus silmiin, sillä on tullut jo jonkun aikaa etsittyä hyvää NHL-fantasy liigaa. Yahoo sopii fantasypaikkana muutenkin hyvin, kun niiden sivuja tulee myös aika ahkerasti seurattua ja tunnaritkin löytyy. Joten eipä tässä muuta kuin lauantain draftia odotteleen.
 
Viimeksi muokattu:

Frostburn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leafs, HPK
Jahas, kanukkien kanssa pelailemani liigan drafti päätettiin sitten sekin siirtää lauantaille, joten pientä päällekkäisyyttä tulee. Onneksi Yahoo (ja toivottavasti myös oma pää) tukee draftien moniajoa, joten olen kyllä paikalla varailemassa. Listat ovat kyllä valmiina ja autopicker hoitaa sitten jommassa kummassa hommia, mikäli vuorot sattuvat osumaan molemmissa drafteissa minuutilleen samoille ajoille.
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Kokeilin tuossa viikko takaperin mock draftia, mutta en saanut sitä "draftikkunaa" avautumaan koko näytölle. Eli vain osa siitä "draftikkunan" sisällöstä näkyi ja oli varsin tuskaista edes yrittää draftailla, kun ei näkynyt kaikkia pelaajia. Niin alhaalta kuin oikeasta laidastakin kuvaa jäi rutkasti pois. Osaisiko joku auttaa tämän korjaamiseen?
 

Tollisko

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Näyttäis vahvasti siltä, että pääsen mukaan livenä draftaamaan, toivottavasti mahdollisimman moni muukin. Pre draft lista on hiottu kuitenkin varmuuden vuoksi kuntoon. Itselleni on ensimmäinen live kyseessä, niin kysyisinkin että toimiiko drafti samanlailla kuin tuo mock draft ja aukeaako draft ikkuna automaattisesti, vai avataanko se itse jostain?
 

J-De

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Anaheim Ducks
Drafti sen kuin lähestyy, alle 3 tuntia aikaa. Blockauksia nyt ilmeisesti ei otettu mukaan? Varmistan vain nyt että osaa vähän muutella draftistrategiaa jos ei niitä tule mukaan :) Draftin jälkeen kai niitä ei enää pysty ottamaan?
 

Tollisko

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Järjestys selvillä, itselle vasta 19. vuoro.


1. Krouvin kiekko
2. HC Rookies
3. UpiKi
4. Tiim rape
5. KILONKINGIT
6. Punakeltaiset
7. NJDEVILS
8. HC Tiki10
9. HC Limu
10. Kälkärin L...
11. TeamKoivu
12. HC Finaaliin...
13. HC Susiraja
14. Turailijat
15. RMK Hockey
16. Team Matin D...
17. Capitals
18. Frostburn
19. Raahen Kiekk...
20. Jaycers
 

Calgaryman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Panthers
Noniin drafti saatiin suoritettua ja tälläisen joukkueen sain kasaan.

Kälkärin Liekki:
Ilya Kovalchuk - Olli Jokinen - Alexander Semin
Andrew Brunette - Derick Brassard - Scottie Upshall
Alex Tanguay - Brandon Sutter - Brad Richardson
Tuomo Ruutu - Tyler Seguin - Tyler Kennedy

Penkki: Bouchard, Reinprecht

Nicklas Lidström - Christian Ehrhoff
Alex Goligoski - Jack Johnson
Robyn Regehr - Michal Rozsival

Penkki: Willie Mitchell

Cam Ward
Dan Ellis

Paljon on riskiltä haiskahtavia pelaajia. Esim. OJ, Tanguay, Brassard, Upshall ja Sutter ovat pelaajia jotka onnistuessaan tekevät joukkueesta todella hyvän ja epäonnistuessaan vähemmän hyvän. Penkiltä löytyy Bouchard, joka saanee itsensä kuntoon kauden alkupuoliskolla ja sen jälkeen paikan mahdollisesti jopa M.Koivun viereltä.

Pakkeihin olen ihan tyytyväinen. Top-4:n jokaiselta mieheltä odotan vähintään 40 pistettä. Regehr tuo ilkeyttä ja Rozsival monipuolisuutta. Mitchell penkillä jokerikorttina

Ward sopii hyvin joukkueeni linjaan, sillä myös hänen yllään on kysymysmerkkejä. Itse maalivahdissa ei ole mitään vikaa, mutta Canes puolustuksen pitävyys on suuri huolen aihe. Ellis hankittiin Tampaan ykkösmaalivahdiksi ja saanee paljon vastuuta.

EDIT: Right Wingeri hakusessa...
 

Tollisko

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Raahan Kiekko-Vesa:

Elias-Thornton-Franzen
Huselius-Zetterberg-Kovalev
Comrie-Krejci-Bertuzzi
Sullivan-Christensen-Miettinen
Stalberg-Nielsen-Backlund

Visnovsky-Yandle
Poti-Hainsey
Ekman-larsson -Campoli

Turco
Khabibulin

Paremminkin olisi voinut mennä. Kaikki kaupat kiinnostaa.
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Ensikertalaiseksi ihan hyvät fiilikset joukkueesta. Kysymysmerkkejä toki löytyy ja puolustus jäi varsin heikoksi, mutta positiivisin mielin lähdetään liikkeelle.

Punakeltaiset:

T.Hall - H.Sedin - P.Kessel
K.Versteeg - P.Marleau - M.Havlat
J.Hecht - B.Dubinsky - M.Frolik
P.Dupuis - S.Gagner - P.Eaves
(G.Brule)

B.Orpik - M.Streit
T.Gilbert - T.Enström
T.Gleason - K.Ballard
(R.Polak)

1. Tuukka Rask
2. Tim Thomas
3. Alex Auld

Onko nyt niin että vain yksi maalivahti kerää pisteitä kierrosta tai peliä kohti, vai onnistuinko sulkemaan maalivahtivalinnoillani toisen molarin pisteet pois? Entä miten tuo waivers toimii tässä pelissä?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös