Ei nyt niinkään, mutta arvostat eurooppalaisia pelaajia.Mitä, en kai minä ala olla ennalta arvattava?!
Ensi yönä on 3/6 miestäni PPD. Mutta ei koronan vaan Texasin lumimyrskyn takia...
Ei nyt niinkään, mutta arvostat eurooppalaisia pelaajia.Mitä, en kai minä ala olla ennalta arvattava?!
Meillä on tiukka sarja menossa sarjakärki UHL Flamesin kanssa. Niukkassa 9-7 johtoasemassa lähdetään viimeiseen kierrokseen mutta tilanne voi kääntyä vielä monessa kategoriassa.
Aika selvästi nuo kategoriat lopulta meni, parempi joukkue voitti.Niin vaan HIT, PIM ja PPA -kategoriat kääntyivät UHL Flamesille, tuoden voiton numeroin 10-6.
Eikös nämä sulassa sovussa peruta kun heti ilmoittaa ettei pitänyt mennä näinPainoin äsken vahingossa hyväksynnän kaupalle mikä piti hylätä. Mikä on linja näissä ollut, onko maito maassa, vai voiko kaupan vielä perua?
Painoin äsken vahingossa hyväksynnän kaupalle mikä piti hylätä. Mikä on linja näissä ollut, onko maito maassa, vai voiko kaupan vielä perua?
Onko kyseessä tuo meidän välinen kauppa? Jos näin on, niin laita sama vaihtoehdotus tulemaan tänne päin ja uusitaan vaihdot. Ei kannata maitoa maahan kaata pienen virhepainalluksen takia.
Sepä juuri. Pistin saman tarjouksen takaisin, mutta ehdit nyt saada Smithiltä tämän yön pelin :)
iOS 14.4 ja sovellus toimii muy bueno.Onko muilla ongelmia sovelluksen kanssa? Minulla on jo kahtena päivänä kaatunut aina, kun yrittää avata sitä.
Onko muilla ongelmia sovelluksen kanssa? Minulla on jo kahtena päivänä kaatunut aina, kun yrittää avata sitä.
Vähän väliä takkuaa, vaikka sama versio. Saa tyyliin sulkea sovelluksen pari kertaa ja sitten kolmannella kerralla taas jotain näkyy ja hetken toimii.iOS 14.4 ja sovellus toimii muy bueno.
Sieltähän niitä häjyjä tuli Seinäjoelta Tampereen asemalle oikein ravintolavaunullinen: Chara, Hagg ja Lowry vaihtuivat Fowleriin, Morrisseyhin ja Zadinaan.Nyt tarvis salmiakkia vaniljan tilalle. Olen valmis treidaamaan vaikka useamman ukon kaupassa kiekollisia pakkejani ja tehokkaita mutta hinteläotteisia hyökkääjiäni rumiin rymistelijöihin.
Tarjoa hieman FA-osastoa parempia rämäpäitä, vaihdossa paljon ylivoimaa pelaavia pakkeja ja hyökkääjiä.
Kyllä häjyt kutsuhuudon kuulee, kun salmiakkia mainitaan.Sieltähän niitä häjyjä tuli Seinäjoelta Tampereen asemalle oikein ravintolavaunullinen: Chara, Hagg ja Lowry vaihtuivat Fowleriin, Morrisseyhin ja Zadinaan.
Wallriver Orcas (roster update 8.3.2021)Wallriver Orcas
5. varausvuoro
Ovechkin - Toews - M.Tkachuk
DeBrusk - Cirelli - J.Anderson
Dvorak - Krejci - T.Johnson
Kempe - Stephenson - Dzingel
Cizikas
Krug - Provorov
Goligoski - Vatanen
Murphy - Mayfield
Pelech
Kuemper
Murray
Raanta
Näillä lähdetään räpeltämään.
League Settingsissä näyttää olevan "Trade End Date: April 1, 2021" eli tasan kolmen viikon päästä.Milloin muuten on deadline kaupoille?