Kyllä, minä olen se joka ottaa nämä asiat vakavasti. Vai olisiko sittenkin pata&kattila jne.Wow, tämä ja muutama muu kirjoituksesi selittää taas muutaman seikan siitä mikä oli vastauksesi taso treidiehdotukseen. You got some issues man.
Ei tämä oikeasti ole noin vakavaa, vai onko?
Itkettää siis vieläkin, että läpällä heitin päivän kymmenenteen ryöstöehdotukseen vastaukseksi Fisher <-> Crosby? Kuka siis ottaa vakavasti, kun vielä pari viikkoa tapauksen jälkeen korpeaa?
Mutta en tiennytkään oikeasti, että kun ollaan tässä liigassa pelaamassa, niin pelikavereilta pitäisi hyväksyä about kaikki tällä palstalla. Olen itse pelannut oldcoachin manageriliigassa aikoinaan varsin pitkään ja pidän kaveria laatuihmisenä. Jos tuon ISH:n aivopierun myötä pitää puolia valita niin eiköhän se tullut selväksi kumman puolen valitsen. Toinen on aikuinen ja toinen on, noh, no niin. Henkilö joka kokee tarpeelliseksi lytätä noin jyrkin sanoin toisten pitkän työn tulosta.
Eli ehkä tämä on tosiaan aika vakavaa. Mutta omalta osaltani oikeista syistä. Jos ei kelpaa selitykseksi niin mietitäänpä siinä vaiheessa kuka ottaa asioita ja miten.
Anteeksipyyntöä odotellessa.