Tuli omalta osalta tehtyä avaustreidi.
Mulle Antoine Vermette, Varkauden Tiikereille Wayne Simmonds.
Simmondsista oli helppo luopua, koska joukkueessa monta saman tyylistä pelaajaa. Toki mies on juuri lämpenemässä, mutta ei voi mitään. Vermetten aloitusvoitot laiturin paikalta tuovat monta kategorian voittoa tällä kaudella.
Tästä treidistä voi sanoa melkeimpä samat sanat, mutta toiselta kantilta. Itselläni Vermetten pitäminen ei ollut tarpeellista, koska aloituvoittoja tulee muutenkin. Simmondsin suhteen olin valmis katsomaan löytyykö se kahden edellisen kauden taso vai ei. Ja vaikka ei löydykkään pisteiden teon suhteen, niin mies on silti todennäköisesti arvokkaampi minun joukkueelle kuin Vermette olisi ollut.
Ennen tuota tuli tehtyä toinen treidi, jossa minulle tuli Patrik Elias ja Brad Marchand. Toiseen suuntaan lähti sitten Jeff Skinner ja Justin Schultz.
Maalimäärää tuossa oli tarkoitus lisätä, samoin kun päästä eroon Schultzin miinuksista.
Toinen pieni taka-ajatus oli Eliaksen ajoittain tuomat aloitusvoitot, joidenka takia pystyi laittamaan siirtolistalle Vermetten ja pari muuta aloitusvoittoja laiturin paikailta kaapivaa kaveria. Tämä ensin tehty treidi vaikutti siis suuresti siihen, että tein ylipäänsä hetkeä myöhemmin treidin jossa Simmonds saapui joukkueeseen. Tai no, saapuu kun saa viisumin kuntoon. Toivottavasti se tapahtuu piakkoin, sillä miestä kyllä kaivattaisiin jo tämän yön peliin.
Treidejä lukuunottamatta Tiikereiden suunnalta ei olekkaan paljon kerrottavaa. Viime viikolta tuloksena oli semmoinen selkäsauna, ettei joukkue ole siitä vielä tällekkään viikolle selvinnyt. Viime viikon tappiolukemat oli 4-13, ja tällä viikolla joukkue on tällä hetkellä tappiolla 4-10.
Tiikereiltä jää tällä viikolla maalivahtien pelit saamatta täyteen, sillä Colorado pelaa vain 2 kertaa viikon aikana. Sen yhden startin olisi varmasti saanut kaavittua kasaan, mutta kun halpalyönnit lahjoi jo tuomareilta 2 nollapeliä viikon alussa, niin turha siinä maalivahtien puolella on lähteä pyristelemään. Tai ainakana itsellä ei ihan usko riitä siihen, että voisin voittaa maalivahtien tilastoista mitään, jos pelit saisin täyteen.