Lätkämanageri: Jatkoaika 2-liigan keskustelu

  • 566 825
  • 9 693

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Wow, tämä ja muutama muu kirjoituksesi selittää taas muutaman seikan siitä mikä oli vastauksesi taso treidiehdotukseen. You got some issues man.
Ei tämä oikeasti ole noin vakavaa, vai onko?
Kyllä, minä olen se joka ottaa nämä asiat vakavasti. Vai olisiko sittenkin pata&kattila jne.

Itkettää siis vieläkin, että läpällä heitin päivän kymmenenteen ryöstöehdotukseen vastaukseksi Fisher <-> Crosby? Kuka siis ottaa vakavasti, kun vielä pari viikkoa tapauksen jälkeen korpeaa?

Mutta en tiennytkään oikeasti, että kun ollaan tässä liigassa pelaamassa, niin pelikavereilta pitäisi hyväksyä about kaikki tällä palstalla. Olen itse pelannut oldcoachin manageriliigassa aikoinaan varsin pitkään ja pidän kaveria laatuihmisenä. Jos tuon ISH:n aivopierun myötä pitää puolia valita niin eiköhän se tullut selväksi kumman puolen valitsen. Toinen on aikuinen ja toinen on, noh, no niin. Henkilö joka kokee tarpeelliseksi lytätä noin jyrkin sanoin toisten pitkän työn tulosta.

Eli ehkä tämä on tosiaan aika vakavaa. Mutta omalta osaltani oikeista syistä. Jos ei kelpaa selitykseksi niin mietitäänpä siinä vaiheessa kuka ottaa asioita ja miten.

Anteeksipyyntöä odotellessa.
 

TeamKoivu

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Penguins.
Kyllä, minä olen se joka ottaa nämä asiat vakavasti. Vai olisiko sittenkin pata&kattila jne.

Itkettää siis vieläkin, että läpällä heitin päivän kymmenenteen ryöstöehdotukseen vastaukseksi Fisher <-> Crosby? Kuka siis ottaa vakavasti, kun vielä pari viikkoa tapauksen jälkeen korpeaa?

Mutta en tiennytkään oikeasti, että kun ollaan tässä liigassa pelaamassa, niin pelikavereilta pitäisi hyväksyä about kaikki tällä palstalla. Olen itse pelannut oldcoachin manageriliigassa aikoinaan varsin pitkään ja pidän kaveria laatuihmisenä. Jos tuon ISH:n aivopierun myötä pitää puolia valita niin eiköhän se tullut selväksi kumman puolen valitsen. Toinen on aikuinen ja toinen on, noh, no niin. Henkilö joka kokee tarpeelliseksi lytätä noin jyrkin sanoin toisten pitkän työn tulosta.

Eli ehkä tämä on tosiaan aika vakavaa. Mutta omalta osaltani oikeista syistä. Jos ei kelpaa selitykseksi niin mietitäänpä siinä vaiheessa kuka ottaa asioita ja miten.

Anteeksipyyntöä odotellessa.

Ei tässä mistään puolten valinnasta ole kyse. Ota sitä aggre-nappulaa pari piirua vasemmalle. Jos anteeksipyyntö auttaa siihen,niin pyydän anteeksi. Ja ei se ehdotus nyt niin huono edelleenkään ollut että tarvii lähteä nenäkarvojaan puhisemaan näppikselle
Takaisin tärkeisiin asioihin, nyt tarvitaan hittejä ja blokkeja sekä/tai aloituksia.
Vaihdossa muiden keskuudessa epäsuosittu Zidlicky tai Boyle. Ykkösmaalivahtikin olisi kiva saada...
 

#97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL
Nyt olisi maalivahti tarjolla. Heatley/Kurpitsapää + Emery/Talbot/Thomas -pakettia olisin liikuttelemassa.

Laitahan harkittua tarjousta tulemaan, niin pääsee todennäköisesti hallituksen käsittelyyn (eli katson kummalla jalalla koirani rappaa persettään ja teen päätöksen sen perusteella).

Jos haluat tehdä vaikutuksen, laita pakettiin jotain kovaa ja jotain aloituksia voittavaa.
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Itse tykkään tuosta SOG-FW-HIT-BLK sarjasta koska ne on, niin kauan kun pelaajat vain pelaa, tasainen ja varma tapa kerätä pisteitä. Vaikka pelaajat on kuinka kylmiä tai vastustajan maalivahti kuinka kuuma, noita tulee aina.

Tänä vuonna vain tiimi ollut vähän keskinkertainen sillä saralla.
 

Weissflog

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Islanders, Earl the Pearl, avoin liiga
Jos joku nyt voisi heittää tähän suuntaan ehdotusta, millä liikutetaan yksi mun puhtaista senttereistä (T. Johnson, Santorelli, Bergeron, Kopitar ja Stamkos). Tänne sitten ihan mitä muuta tahansa paikkaa. Vituttaa ku nytkin jäi Johnsonin voittomaali penkille ku ei vaan mahdu avaukseen.
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
Iskin taas FA-löydöissä kiinni todelliseen helmeen.
Tyler Toffoli!
Nostin kaverin, kun hän sai kutsun ylös. Nyt takana kolme peliä ja tehot 2+3=5. Viime yön ottelussa palkittiin koko pelin parhaana pelaajana.
 

Fallossymboli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Iskin taas FA-löydöissä kiinni todelliseen helmeen.
Tyler Toffoli!
Nostin kaverin, kun hän sai kutsun ylös. Nyt takana kolme peliä ja tehot 2+3=5. Viime yön ottelussa palkittiin koko pelin parhaana pelaajana.

Taa kaveri oli mun originaaleja draftista mutta oli pakko kenkia maelle kun mua vastaan kohdistettu salaliitto ja kasvottomat miehet sen takana lahettivat Suffelin farmiin taysin kaiken logiikan vastaisesti. Vaihdatko Morrowiin?
 

Frostburn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leafs, HPK
Oxen otti kauden avausvoiton, kun sarjakakkonen Särjet kaatui luvuin 10-5. Tuttuun tapaan joukkue hyytyi kalkkiviivoilla, mutta tällä kertaa johtoasema oli sen verran vankka, ettei vastustaja päässyt kirimään ohi. Voiton takasi vahva maalivahtipeli (5 startista 4 voittoa, GAA 1.75 ja SV% 92.9). Kenttäpelaajat olivat pisteiden suhteen kohtalaisen vaisuja, mutta onneksi vastustajalla meni vieläkin heikommin. Tästä on hyvä jatkaa seuraavaan viikkoon, jolloin vastaan asettuu sarjan keskivaiheilla majaileva Turhapurot.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Kahden ensimmäisen viikon jälkeen homma on mennyt Tiikereiden osalta ihan päin sitä itseään. Ekat viikot toki meni tuloksellisesti yläkanttiin, mutta siitäkin huolimatta 3 peräkkäistä murskatappiota on tullut yllätyksenä.
Katsellaan nyt saisiko sitä tappioputken katkaistua tällä viikolla. Tai edes pidettyä tappiolukemat jokseenkin siedettävinä, sillä sekin olisi huomattavaa eteenpäin menemistä kolmen murskatappion jälkeen.
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Juu ei riitä taso kun vartti tiimistä on sairastuvalla ja Sharks kyntää. Luongokin päätti vielä seuloa lauantaina.

Onneksi ilmeisesti Burns on palaamassa pikkuhiljaa kentälle, piste per peli tahti saa luvan jatkua ja samalla sytyttää taas muutenkin Sharksin liekkeihin.
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Olihan se Cizikas-sitikka sittenkin aika tyhjä arpa, joten sai tehdä tilaa McCormickille.

Viime viikko meni vajaamiehisenä taistellen ja siihen nähden 8-9 tappio oli lähes torjuntavoitto. Tulevalla viikolla tilanne sitten päinvastainen kun Hilmanuutti puolestaan kärsii mies(peli)pulasta.

Tilastopuolella maalitilaston kärkipaikka miellyttää, koska juuri se on ollut joukkueen akilleen kantapää viime vuosina.
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
Taa kaveri oli mun originaaleja draftista mutta oli pakko kenkia maelle kun mua vastaan kohdistettu salaliitto ja kasvottomat miehet sen takana lahettivat Suffelin farmiin taysin kaiken logiikan vastaisesti. Vaihdatko Morrowiin?

Juu, Toffoli oli munkin shortlistalla, koska pidin varmana, että aloittaa kauden ylhäällä. Taisit viedä hänet 1-2 kierrosta ennen kuin olisi ollut minun pickini. Pyörittelin Toffolia ja Zibanejadia kierroksella 16, mutta päätin kuitenkin varata Seth Jonesin kierroksen aluksi. Samalla kierroksella sitten Toffoli ja Zibanejad vietiin myös.

Sittemmin hommat on kääntyneet hauskalla tavalla päälaelleen, koska kauppasin Jonesin pois, mutta sain vapaista agenteista sekä Toffolin että Zibanejadin joukkueeseeni.
 

Särki

Jäsen
UHL Flames 7 - Paavolan Sisu 11

Pienellä tappiolla selvittiin viime viikosta. Nabokoville tuli vain kaksi starttia ja kun koppi ei tartu niin maalivahtitilastoista tuli 5-0 turpaan. Eipä olisi tilanne paljoa muuttunut vaikka Anderson olisi ollut terveiden kirjoissa, sen verran kovat tilastot Paavolan Sisun vahdit esittivät, mutta yksi ilmainen piste vastustajalle meni kun vaadittavat ottelut eivät tulleet täyteen.

Viikon plussat ja miinukset:
+ MacArthur hyvässä vedossa ja tehoilla 2+2 viikon tehokkain
+ ROOOO! Giroux teki maalin, jokohan ketsuppipullo aukesi?
- Koivun saikku jatkuu
- Gaborik unessa edelleen

Seuraavaksi vastassa liigan nelonen, Tarzanin Pojat.
 

Weissflog

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Islanders, Earl the Pearl, avoin liiga
Iso kasa tarjouksia kävi pöydällä viikonlopun aikana, mutta ihan ei vielä päästy caipirinhaa nauttimaan, vaikka lähellä kävi. Mikään paniikki tässä ei tosiaan ole treidiä tehdä, kuten sarjatilanne osoittaa. On hiton huvittavaa miten näin paskoilla statseilla on päästy sarjan kärkeen. Mutta oishan se kivaa tehdä kauppoja. Mutta se on toinen tarina.

Eli painakaa vaan niitä tarjouksia, kyllä tuolta on kaikki liikuteltavissa.
Ehkä mirasane tahtois tuon Stamkosin tiimiinsä? :)
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
On hiton huvittavaa miten näin paskoilla statseilla on päästy sarjan kärkeen.

Tilastojen perustella olet varmaankin paskin jengi mutta johdat sitten sarjaa!!

Hyökkääjien kategoriasijoituksia sulla löytyy mm. 22, 21, 20, 20, 19, 19, 14, 11, 10... Veskareilla 23, 15, 9, 8, 7.

Mulla, sarjakutosella mm. 1, 2, 3, 5, 5, 6, 8.. veskareilla 2, 3, 3.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
No pohjana oli Rask - P.Kane ja siitä voidaan jatkaa Yahoon puolella.

En ole nähnyt mutta jatketaan vaan.

Pahalta näytti tuo Stamkosin loukkaantuminen. Tilanteessa ei näyttänyt olevan sen kummempaa jos Stamkos käyttää polkkareita mutta taisi tulla silti isoa tuhoa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös