Lätkämanageri: Jatkoaika 2-liigan keskustelu

  • 562 817
  • 9 693

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
Oravauutisia

Oravaleirissä avausviikon maalivahtitappio on jo nollattu ja nykyään joukkueen maalivahteja kannetaan kultatuolissa illasta toiseen. Labarbera on vahvistanut asemiaan Los Angelesissä. Kaksi voittoa kahdesta ottelusta kovalla torjentaprosentilla on ollut omiaan parantamaan hänen asemiaan. Nyt lehtijutuissa on mainittu jo, että Labarbera on Garoniin verrattuna jo vähintään tasoissa. Hyvä Lab!

Emery pelasi kauden ensimmäisen pelinsä ja otti siitä heti voiton. Jatkossakin Hasek tulee peräkkäisinä pelipäivinä todennäköisesti antamaan Emeryn pelata jälkimmäisen ottelun. Seniorimaalivahden loukkaantuminenkin lienee vain ajan kysymys, eli Emeryn vastuu tulee tästä vain kasvamaan.

Osgood kuntoutuu pikapuolin ja sen jälkeen meillä ei enää ole hätäpäivää.

Viime yö jäi kenttäpelaajien osalta vähän tehottomaksi, kun Jovanovski ja Bertuzzi keskittyivät pistetehtailun sijaan jäähyilemään. Onneksi Justin Williams, waiversista nostettu Nordgren ja Zubrus iskivät maalit mieheen, niin ei ihan nollille jääty viime yönäkään.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Maalintekijät ja pistemiehet hukassa?

Siltä ainakin vahvasti vaikuttaa, kun TeamKoivun joukkue on tän viikon aikana saanut aikaiseksi 13 maalia ja 13 syöttöä niin mun puukädet on keränneet samaan aikaan huikeat 2 maalia ja 10 syöttöä. Tämän maalinteko-ongelman lisäksi minun maalivahdit tuntuvat vuotavan kuin seulat. No jäähyt olen sentään jälleen voittamassa.

Tappioputki näyttäisi siis edelleen jatkuvan.

Ja loukkaantumisrintamalla on uutta kerrottavaa, eli tällä viikolla Scratchard palasi IR-listalta takaisin peliin ja IR-listalla on tällä viikolla siirtyneet Regehr (ollut loukkaantuneena koko alkukauden) ja nenänsä murtanut komistus Mike Ricci.

Loukkaantumisten ja managerin tuskastumisen takia Enkeleihin on haettu pari vahvistus waiverista, eli Oilersin Jani Rita (RW) ja Islandersin Petteri Nokelainen (C) saivat tulla vahvistamaan joukkuuetta, sen lisäksi pirteästi kauden aloittanut Capitalsin Steve Eminger (D) tuli korvaamaan waiveriin heitettyä Willie Mitchelliä. Tuon lisäksi kauden Blackhawksin Jassen Cullimore on myös tämän alkukauden aikana liittynyt waiverista Enkeleiden vahvuuteen.

Jos tehottomuus jatkuu niin muutokset ainakin waiverin kautta ja mahdollisesti kaupankäyntikin astuu entistä vahvemmin kuvaan, sillä tämä manageri ei meinaan katsella tuota Enkeleiden penailua loputtomiin vaan tuo joukkue ravistellaan hereille vaikka väkisin, tana!!
 

beerhunter

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Montreal,San Jose
flintstone kirjoitti:
Siltä ainakin vahvasti vaikuttaa, kun TeamKoivun joukkue on tän viikon aikana saanut aikaiseksi 13 maalia ja 13 syöttöä niin mun puukädet on keränneet samaan aikaan huikeat 2 maalia ja 10 syöttöä. Tämän maalinteko-ongelman lisäksi minun maalivahdit tuntuvat vuotavan kuin seulat. No jäähyt olen sentään jälleen voittamassa.

!

Näin pääsi käymään. Pakko olla tyytyväinen pisteisiin ja jo ennen kauden alkua usko Sullivanin(3+5 viikko) huippukauteen ei todellakaan ollut tuulesta temmattua. Kariyan kanssa he paukuttelevat pisteitä yv-llä iloisesti joka ilta. Lisäksi waiveripriorityn säilyttäminen ensimmäisenä koitui hyvin tärkeäksi meikäläiselle ja oli hyvä etten lähtenyt höntyilemään aiemmin poimintojen kanssa;Ovechkin on todellinen helmi(2+3 tämä viikko) Mutta Kariyan(1+4 viikko) hommattua maalivahdin kustannuksella, TeamKoivu kaipaa toista pelaavaa 1-2-mokkea. Luulin pärjääväni yhdellä mokella, mutta kuten managerikollegakin totesi niin tätä sarjaa ei voi voittaa 1 mokella. Lisäksi en pahisi pahitteeksi jotain keskinkertaista sentteriä joka tekee pojoja silloin tällöin,mutta kahmii aloituksia. Näihin olis tarvetta ja ehdotuksia saa tehdä.
Koskemattomat pelaajat ovat kuitenkin:

Kariya
Sullivan
Hossa
Vokoun
Ovechkin
(tosin kovan tarjouksen tullessa kaikki on myytävänä)
 

Sorppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Jokerit, LepRa (R.I.P.)
Noniin, Paavolan Sisun manageri on taas ollut hereillä. En ehtinyt eilen tarkastella viime yön otteluiden ennakoita ja Nedved jäi IR-listalle. Tuloksena meikäläiselle tärkeät 1+1, yv maali sekä vetoja ja aloitusvoittoja. Tähän ei olisi oikein varaa, kun Jääkoneelta tulee turpiin aika pahasti. Pitäisi varmaan hankkia jostain aloitusvoittoja hankkivia senuja. No, viikonlopun pelit vielä edessä, yritetään kaunistella tilastoja.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Rita kävikin vain kääntymässä

Eli Jani pelaa tänään viimeisen pelinsä Enkeleissä (kaksi peliä niitä sitten kerkesi kertymäänkin) ja huomenna riveihin astuu Avsin Ossi Väänänen.

Muutoksen tuulet puhaltaa...
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
Ja taas pelaajat vaihtuivat. Vilttiin pudonnut Lundmark passitettiin waiversiin ja tilalle nostettiin Derek Armstrong, joka pelaa säännöllisesti Kingsien ylivoimassa. Edellisessä ottelussa yv-aikaa tuli yli 4 minuuttia ja sitä edellisessä yli 7 minuuttia. Kauden viidessä pelissä Derek on tehnyt 0+5=5 pistettä, joten tehojakin on tullut ihan kivasti. Ihmettelen vain, miten minä tämänkin kaverin sain poimittua, vaikka kymmenkunta pelaajaa oli waiver-numeroissa edelläni?

Edit. Armstrong on NHL:n pistepörssillä sijalla 48 samalla pistemäärällä kuin Peter Forsberg ja Alexei Kovalev. Ei hullumpi waivers-nosto tuossakaan mielessä.
 

Sorppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Jokerit, LepRa (R.I.P.)
mirasane kirjoitti:
Ihmettelen vain, miten minä tämänkin kaverin sain poimittua, vaikka kymmenkunta pelaajaa oli waiver-numeroissa edelläni?

Hyvä kaappaus, onnittelut siitä. Ei tainneet edelläolleet olla hereillä tai ehkä heillä vain ei ollut käyttöä tämäntyyppiselle pelaajalle. Paavolan Sisukin teki waiver-siirtoja, pois potkittiin farmiin tiputettu Maxime Oullet ja joukkueessa vain piipahtanut Krystofer Kolanos. Tilalle nostettiin Bluesin Dallas Drake ja LA:n Mike Cammalleri. Armstrongistakin olin kiinnostunut, mutta priorisoin Draken korkeammalle pelipaikan takia, tarvitsemme nimittäin laitureita. Ja kun Armstrongia ei saatu, niin tyydyttiin Cammalleriin, joka hänkin on pelannut noin 5 minuuttia/ottelu ylivoimaa viime peleissä. Tyytyväisiä siis ollaan molempiin hankintoihin.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
mirasane kirjoitti:
Ihmettelen vain, miten minä tämänkin kaverin sain poimittua, vaikka kymmenkunta pelaajaa oli waiver-numeroissa edelläni?

Edit. Armstrong on NHL:n pistepörssillä sijalla 48 samalla pistemäärällä kuin Peter Forsberg ja Alexei Kovalev. Ei hullumpi waivers-nosto tuossakaan mielessä.

Hieno kaappaus ja onnittelut siitä.

Ja omalta kohdaltani selitys on vain ja ainoastaan laiskuus, eli en ole jaksanut pahemmin edes katsella waiver-listaa kunnolla läpi löytöjä etsien vaan olen nappaillut ihan hetken mielijohteesta pelaajia ylös. Ainut kerta jolloin satsasin hieman enemmän aikaa waiveriin oli tuo kun nuo kauden tulokkaat ja vastaavat tuli tarjolle ja silloinkin muut kerkesivät poimimaan edeltäni ne pelaajat joita olisin halunnut.

Pitäisi ilmeisesti alkaa hieman kaivelemaan tarkemmin olisiko siellä waiverissä edelleen tarjolla kunnon pelaajia, sillä nämä nykyiset tuntuvat olevan aika koomassa.
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
flintstone kirjoitti:
Hieno kaappaus ja onnittelut siitä.
Pitäisi ilmeisesti alkaa hieman kaivelemaan tarkemmin olisiko siellä waiverissä edelleen tarjolla kunnon pelaajia

Onhan siellä. Ainakin Lombardi on erittäin kiinnostava jamppa. Teki hurjat tehot AHL:ssä viime vuonna ja viime yönäkin otti pari maalisyöttöä.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
mirasane kirjoitti:
Ihmettelen vain, miten minä tämänkin kaverin sain poimittua, vaikka kymmenkunta pelaajaa oli waiver-numeroissa edelläni?

Itse katselin Armstrongia viikon alussa, että onpas hyvä pelaaja vapaalla, mutta omaan joukkueeseen ei vain mahdu lisää senttereitä. Joten jäi mies nostamatta.
Omasta mielestäni, kun itselläni on siis kaikki sentterit tätä losin "ihmemiestä" parempia.

Itse olen edelleenkin tyytyväinen siihen, että sain Lundqvistin waiverista. Vaikuttaa edelleenkin siltä, että mies ottaa sen ykkösmolarin paikan nykissä itselleen.
 

nro.44

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO, VG-62
Nyt sitten lähti kapteenistosta ensimmäinen mies kävelemään, Eric Cairns jouduttiin tiputtamaan joukkueen puolustuksesta pelaamattomuuden ja vähäisten tappeluiden vuoksi. Tilalle tuli Krajicek, joka on taasen hieman hyökkäävämpi pelaaja, mutta tulee silti Floridan auringosta. Kyllä Nashin Robertsin ja Hejdukin tehoja yhä kaivattaisiin, mutta yllättävän hyvin on peli silti sujunut tähän asti..
 

Sorppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Jokerit, LepRa (R.I.P.)
Noniin, toinen taisto takana ja jälleen Paavolan Sisun pelaajat innostuivat viimeisenä yönä kääntämään tiukan taiston voitoksi, tällä kertaa luvuin 8-7. Jääkone johti parhaimmillaan aika murskaavasti, mutta Sisu taisteli loppuun asti ja se kantoi hedelmää. Viimeisenä yönä otettiin pisteet kotiin syötöissä, pisteissä, voittomaaleissa ja maalivahdin voitoissa. Joukkue esiintyi menneellä viikolla todellakin joukkueena. Eric Staalin hienot esitykset jatkuivat tehoin 1+3 ja myös Jere Lehtisen 3+1 tehot lämmittivät manageria. Tasonnostoa odotetaan taas David Vybornylta, joka hyytyi 0 pisteeseen.
 
Viimeksi muokattu:

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Juu, melkoisen tempun teki Paavolan Sisu hieman loppua kohti hyytyneelle Jääkoneelle. Olisinkohan johtanut vielä 10-4 ennen viimeistä yötä ja tappio tuli!! No sinnepäin se johto ainakin oli. Haistakaa paska, on vielä vähän kankkunenkin viikonlopun riennoista johtuen.
 

vieri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Inter, Gli Azzurri, Avs, Bears, Jokerit
Surkeeta Vieri, surkeeta!

No Mercy Team tuli, näytti, koitti ja voitti. Toivoin että viimeisenä yönä tulisi pari maalia ja pari syöttöä, mutta näin ei käynyt. Tasainen sarja oli, mutta paremmalleni hävisin...niinhän se aina menee.

Joukkueessani taitaa olla pari loukkaantumista sekä yksi pelaaja joka ei taida oikein olla valmentajan suosiossa, mutta eiköhän näillä pärjätä. Kunhan nyt edes saisi maaleja, syöttöjä, jäähyjä, yv ja av pisteitä, laukauksia ja aloitusvoittoja paljon enemmän niin joukkue olisi iskussa. Seuraavaksi vastaan asettuu Team Veromätky. Katsotaan mihin rahkeet riittää...
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
Oravat ottivat komean voiton, jonka takuumiehinä toimivat Toronton pisterohmut Jason Allison ja Bryan McCabe sekä maalivahdit Ray Emery ja Jason Labarbera. Jälkimmäisen rosteri näyttää vakuuttavalta. Kolme ottelua, kolme voittoa ja kaikissa peleissä muutamia haamukoppeja. Uusi tähti on syntynyt ja hän kantaa oravapaitaa. Labarbera taistelee tosissaan parhaan free agent -noston tittelistä.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Ruoholahti jatkaa voittojen tiellä, nyt kun putki saatiin kerran auki edellisessä pelissä.
Maalivahditkin repi tällä kertaa pisteitä, joten luottavaisin mielin lähdetään kaatamaan Team Koivua tulevaan peliin.

P.S. Jee, jee meitsi on sarjakärjessä ;)
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Tappioputki jatkuu

Saa nähdä otetaanko tässä yhtä surkea alkukausi kuin Jokerit SM-liigassa on otttanut. Aineksia ainakin yhtä pahaan penailuun on olemassa, sillä maalinteko vaikuttaisi olevan tällä hetkellä tälle puukätiselle porukalle täysin tervanjuontia - viime viikon maalisaldo oli siis huikea 3 maalia ja sillä ei todellakaan juhlita kun vastustaja iskee lähemmäksi 20 kassia.

Ja näiden ongelmien johdosta Enkelit jatkoi kalastamista waiverista, eli sieltä porukkaan liittyi Eric Boulton (Atl - LW) ja Lee Goren (Van - RW) ja waiveriin siis tippui Petrovicky ja Scatchard. Katsotaan josko nämä pelaajat piristäisivät joukkuetta. Nyt vastassa on siis Mirasanen Oravat joten voittotilin avaaminen ei ainakaan ole liian helppoa.
 

Xtrmntr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, JYP
Team Väinö avasi kauden voittotilinsä todella tiukan taiston jälkeen HC Peanutbuttersia vastaan. Kliseisesti marginaalit olivat todella pienet, sillä ennen viime yön neljää peliä Peanutbutters johti vielä 4-7, mutta tilanne kääntyi lopulta 9-4 voitoksi Väinölle. Oman joukkueensa esityksiin manageri ei ole vieläkään täysin tyytyväinen, sillä liian monet avainpelaajat ovat aloittaneet kautensa todella heikosti. Lisäksi menneellä viikolla maalivahdit imuroivat vuoronperään, vaikka kolme voittoa ottivatkin. Viikon avainpelaajia olivat Vincent Lecavalier (3+2), Pierre-Marc Bouchard (3 maalia), Nathan Horton (2+1), Toni Lydman (0+3) ja edellisyöllä kaukaloon palannut Todd White (0+3). Lisäksi Hasek saa maalivahtiosastolta puhtaat paperit. Viikon pahimpia pettymyksiä olivat Scott Gomez (0+0 -3), Nikolai Zherdev(1+0 -4), Jay Bouwmeester (0+0 -2) ja Antero Niittymäki (4.74 GAA ja 75%...).

Tällä viikolla vastus on jälleen kova, kun HC Patunho hyökkää Iginlan ja Crosbyn johdolla Väinön kimppuun. Jos tulkitsin tulevaa ohjelmaa oikein, niin maalivahtini pelaavat ensimmäistä kertaa vasta perjantaina!! Muutenkin hieman off-topicina NHL:n alkukauden ohjelma on hieman kummallinen, tietyille joukkueille tulee tolkuttoman pitkiä taukoja.

Rosteripuolella tervehtynyt Barret Jackman sai väistyä Michal Rozsivalin tieltä, joka on nousemassa Rangersin ykkösyv-pakiksi ohi tai ainakin rinnalle myös joukkuessani olevan Tom Potin kanssa. Marian Gaborik tehnee myös debyyttinsä tällä kaudella keskiviikkona. Ray Whiteykin pitäisi palata hyvässä lykyssä kaukaloon tällä viikolla, joten pari pelaajaa pitäisi tiputtaa joukkuesta pois näiden miesten tieltä.
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
flintstone kirjoitti:
Nyt vastassa on siis Mirasanen Oravat joten voittotilin avaaminen ei ainakaan ole liian helppoa.

Tuleekin mielenkiintoinen peli, sillä joukkueessani pelaa peräti neljä pelaajaa, jotka sinä draftasit itsellesi, mutta jotka ovat treidien jälkeen päätyneet minulle.

Nuo pelaajt ovat Bobby Holik, Pavol Demitra, Jiri Fischer ja Mark Bell. Nelikosta Demitra on ollut todella hyvä ja tehtaillut pisteitä ihan urakalla. Onnistujaksi on myös laskettava Fischer, jonka 2+1=3 pistettä ovat hyvät siihen nähden, että hän ei edes pelaa ykkösylivoimassa.
Bobby Holik sen sijaan on ollut pettymys. Yksi maali kuudesta ottelusta ei ole paljon. Atlantan peli on yskinyt sen niin paljon, että odotan Holikin pääsevän pian pelaamaan Hossan tai Kovaltshukin kanssa tai ehkä jopa sentteriksi kaksikon väliin. Silloin pitäisi pisteitäkin tehdä ihan uudella tavalla.

Mark Bell on myös ollut alavireinen 1+1=2 pistettä kuudesta ottelusta ei ole kauheasti, mutta selittyy sillä, että hän on pelannut vain 10-12 minuuttia ottelua kohden. Minuuttimäärien pitäisi nousta ennemmin tai myöhemmin, joten en ole huolestunut.

Niin, entä se Demitra. Kuudessa ottelussa 2+3=5 pistettä, joista yli puolet ylivoimalla. Tuo tahti riittää minulle jatkossakin.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
mirasane kirjoitti:
Niin, entä se Demitra. Kuudessa ottelussa 2+3=5 pistettä, joista yli puolet ylivoimalla. Tuo tahti riittää minulle jatkossakin.

Niin minä tiesin Demitran olevan erittäin kova pelaaja ja tiesin että Demitran myyminen on eräänlainen riski mutta katsoin että sain tuosta ihan kohtuullisen korvauksen, tosin vielä tuo kauppa näyttää minun suuntaani varsin epäonnistuneelta sillä koko minun joukkueeni on ollut alkukaudesta todella syvässä koomassa ja onnistujat on todella harvassa.

Mutta jännä juu nähdä miten nuo minun sinulle treidaamani ja sinulta hankkimani pelaajat tässä parissa pelaavat.
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
flintstone kirjoitti:
Niin minä tiesin Demitran olevan erittäin kova pelaaja ja tiesin että Demitran myyminen on eräänlainen riski mutta katsoin että sain tuosta ihan kohtuullisen korvauksen, tosin vielä tuo kauppa näyttää minun suuntaani varsin epäonnistuneelta.

Itse asiassa tuo kauppa on mennyt toistaiseksi suhteellisen tasan, jos lasketaan pelaajien tekemät pisteet.

Minun tuossa kaupassa saamani pelaajat ovat tehneet pisteitä seuraavasti:
Demitra: 5
Holik: 1
Fischer: 3
Bell: 2

Sinun saamasi pelaajat:
Morrow: 4
Pronger: 2
Marchant: 2
Regehr: loukkaantunut

Regehrin loukkaantuminen tapahtui kaupan jälkeen, eikä sitä voinut treidihetkellä ennakoida. Morrow oli kauden alun loukkaantuneena ja on päässyt loistavaan iskuun tervehdyttyään. Morrow ja Demitra ovat tämän treidin onnistujat. Fischer on ollut kohtalainen. Holikilta, Prongerilta, Marchantilta ja Belliltä voidaan toivoa vielä hieman parempia tehoja.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Xtrmntr kirjoitti:
Viikon pahimpia pettymyksiä olivat Scott Gomez (0+0 -3), Nikolai Zherdev(1+0 -4), Jay Bouwmeester (0+0 -2) ja Antero Niittymäki (4.74 GAA ja 75%...).

Aahhaahhaa!! Darcy Tucker 3+3 viime viikolla:) Nyt jo kaduttaa, että moista kauppaa ehdotin, onneksi et hyväksynyt.

P.S. Säälipleijareihin ollaan vielä tyrkyllä...


edit: Täytyy kyllä ilmaista huoleni Jääkoneen takeltelevaa peliä kohtaa. Pakistomme mitäänsanomattomuus aiheuttaa kuitenkin pientä tuskaa laukaus- ja ylivoimaosastolla. Ensimmäisellä viikolla kävi säkä, kun vastustajan maalivahti liukastui ennen kauden avausta poimiessaan Dwaynen pudottamaa saippuaa lattialta. Myös kuluneella viikolla melko nimetön maalivahtitandemimme(Roloson, Miller) toi pisteitä hyvin kotiin. Nyt on vastassa itse Marty ja puolella pienentynyt Giguere, joten jännittää...
 
Viimeksi muokattu:

Xtrmntr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, JYP
sopuli kirjoitti:
Aahhaahhaa!! Darcy Tucker 3+3 viime viikolla:) Nyt jo kaduttaa, että moista kauppaa ehdotin, onneksi et hyväksynyt.

P.S. Säälipleijareihin ollaan vielä tyrkyllä...

Tuckerilla oli edellisellä viikolla lihaskramppi, eiköhän hän palaa omalle tasolleen =) Usko ei ole vielä horjunut ja luottamusta riittää, joten en hyväksyisi kauppaa edelleenkään... Asiaa hieman sivuten kiekkomanagerina oleminen on kyllä ärsyttävää hommaa. Tiettyjen pelaajien odotettua heikommat esitykset saavat monesti managerin sormen paniikkinappulalle, josta ei seuraa ainakaan omassa tapauksessa mitään hyvää, hehe. Tälläkin kaudella annoin monoa jo erittäin lupaavalle Mike Cammallerille, jonka odotin tekevän läpimurron NHL:ään. Noh, huono peli kauden alkuun ja seuraavat pari ottelua lehdistökatsomossa saivat aikaan sen, että miekkonen poistui joukkueesta yhtä nopeasti kuin oli saapunutkin. Tietenkin tämän jälkeen Cammalleri palasi takaisin joukkueen kokoonpanoon ja paukuttelee nyt piste-per-ottelu-tahtia Paavolan Sisussa....

Toisaalta jos haluaa saada vapailta markkinoilta pelaajia, niin pitää tehdä nopeita ratkaisuja, sillä kanssamangerit ovat myös erittäin aktiivisia ja juonittelevat pelaajamarkkinoilla heti kun kun kääntää hetkeksi selkänsä. Jos jää arpomaan esimerkiksi jonkun tietyn pelaajan hankkimista vähänkään liian pitkäksi aikaa, niin ko. pelaaja on yleensä jo siirtynyt johonkin muuhun seuraan. Yhteenvetona siis ei saisi panikoida liikaa muutaman pelin perusteella, mutta toisaalta ei saisi jäädä odottelemaankaan liian pitkäksi aikaa. On se helppoa...
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Lisäksi kannattaa herätä aamu viideltä tarkistamaan tilanne pelaajamarkkinoilla. Eräs nimeltä mainitsematon hiirimanageri on ainakin aikaisempina vuosina harrastanut tätä, ja poiminut kaikki kiukuttelevat vapaat agentit aamutuimaan sopimuksen synnyttyä...
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
sopuli kirjoitti:
Lisäksi kannattaa herätä aamu viideltä tarkistamaan tilanne pelaajamarkkinoilla. Eräs nimeltä mainitsematon hiirimanageri on ainakin aikaisempina vuosina harrastanut tätä, ja poiminut kaikki kiukuttelevat vapaat agentit aamutuimaan sopimuksen synnyttyä...

Iltapainotteisessa työssä on etunsa. Monesti yöllä tulee seurattua noita NHL-pelejä reaaliajassa ja aikansa kuluksi siellä voi tehdä näitä pelaajasiirtoja kaikessa rauhassa ;)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös