finnjewel kirjoitti:Kai huomasitte, että Yahoon oma StatTracker toimii ilmaiseksi 23.10 asti?
ozo kirjoitti:Peanutbutters, joukkue ilman odotuksia, toivoo ykkösmaalivahtinsa Garonin parantavan otteita ensi yön ottelussa. Muuten kriisi on tulossa.
mirasane kirjoitti:Garonin ykkösmaalivahtistatus on historiaa avausottelun romahtamisen jälkeen. Labarbera pelasi viime yönä ja loistavasti pelasikin. Alan olla entistä tyytyväisempi vapaana agenttina nostamaani Labarberaan, millä on täydet mahdollisuudet kaapata ykkösvahdin paikka pysyvästi.
Xtrmntr kirjoitti:Lisäksi waivereista joukkueeseen saapui pienikokoinen väkkärä Mike Cammalleri ja joukkueesta poistui Afanasenkov.
mirasane kirjoitti:Garonin ykkösmaalivahtistatus on historiaa avausottelun romahtamisen jälkeen. Labarbera pelasi viime yönä ja loistavasti pelasikin. Alan olla entistä tyytyväisempi vapaana agenttina nostamaani Labarberaan, millä on täydet mahdollisuudet kaapata ykkösvahdin paikka pysyvästi.
sopuli kirjoitti:Täytyy muuten repelle sanoa, että joukkueesi on aloittanut aivan saatanallisella tahdilla. Jääkone on myös ollut melkoisen jäässä, joten ei hyvältä näytä. 22 tehopistettä ja 12 ylivoimapistettä kahden pelatun kierroksen jälkeen - melkoiset lukemat...
repe_joke kirjoitti:Ja sitten tuo lottovoitto tapaus Halpern.
ozo kirjoitti:Voi, voi, olisi pitänyt ottaa miehen kun sä sitä mulle tyrkytit :)
repe_joke kirjoitti:Tuohan on vähän alle joukkueen oman tason.
sopuli kirjoitti:Köh köh... 0,82 pistettä / pelattu peli kenttäpelaajilla:) Jos pystyt pitämään tuon, niin manageroin seuraavan vuoden munkkiluostarista.
repe_joke kirjoitti:Et muuten ole ainoa jollekka miestä tyrkytin. No tyrkytin kyllä Langiakin, mutta ei kellekkään kelvannut.
Melkein harmittaa näin jälkeenpäin :)
vieri kirjoitti:Pari juttua jotka manageria tosin hieman harmittavat: 1. Jokinen pelaa laidassa.
ozo kirjoitti:Minkä perusteella määrittyy sun waiver-numero?
JMK81 kirjoitti:Ja kysymys kaikille: Toimiiko teillä tuossa toi treidin hyväksymis, ja hylkäämis nappi niinkun pitääki? Minulla ei joten älkää ihmetelkö jos ei kuulu mitään..
Kopteri kirjoitti:Mulla heittää melkein joka kerta Fantasyn etusivulle,
eli ei toimi. Ei sillä, että ehdotuksia olisi liikaa tullutkaan.