Lätkämanageri: Jatkoaika 2-liigan keskustelu

  • 567 836
  • 9 693

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Viime yö ei mennyt sitten ihan niin kuin olisi voinut odottaa, mutta eipä mahda mitään.
Tulevana yönä voidaan vielä tehdä tarvittava ero Koivu Teamiin. Tämänkin hetken lukemat kyllä kelpaavat.

Painiskelin tuossa pitkään itseni kanssa, että peluutankin maalivahteja vai en. Olin ennen kauden alkua päättänyt, että en lähde kikkailemaan maalivahdeilla, ja tämä päätös pitää ainakin toistaiseksi.
Siis maalivahdit pelaamaan, meni sitten syteen tai saveen. Nynnyilemään tuon asian kanssa en rupea.

EDIT: Niin teinhän tuota liikkeen myös pelaajistoni kanssa. Biron lähti hakemaan peliaikaa muualta ja hodaria Ruoholahden katsomoon tuli syömään Toskala.
 
Viimeksi muokattu:

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Itse olen ainakin sitä mieltä, että jokainen maalivahdeilla kikkaileva jannu saisi saada ikuisen porttikiellon jatkoaika2-liigaan. Tästä käytiin muistaakseni jonkinnäköinen periaatteellinen keskustelu ensimmäisellä kaudella, joten mielestäni tuollaista ei siis harrasteta.

Ei tämäkään viikko hyvältä näytä...
 

beerhunter

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Montreal,San Jose
repe_joke kirjoitti:
Viime yö ei mennyt sitten ihan niin kuin olisi voinut odottaa, mutta eipä mahda mitään.
Tulevana yönä voidaan vielä tehdä tarvittava ero Koivu Teamiin. Tämänkin hetken lukemat kyllä kelpaavat.

Painiskelin tuossa pitkään itseni kanssa, että peluutankin maalivahteja vai en. Olin ennen kauden alkua päättänyt, että en lähde kikkailemaan maalivahdeilla, ja tämä päätös pitää ainakin toistaiseksi.
Siis maalivahdit pelaamaan, meni sitten syteen tai saveen. Nynnyilemään tuon asian kanssa en rupea.

EDIT: Niin teinhän tuota liikkeen myös pelaajistoni kanssa. Biron lähti hakemaan peliaikaa muualta ja hodaria Ruoholahden katsomoon tuli syömään Toskala.
itse asiassa syy siihen,miksi peluutat mokkejasi, on se etä minulla Vokoun pelaa ensi yönä ja pystyy mahdollisesti kaventamaan tilastoja..ei kai siinä muuta syytä ole vai?
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
sopuli kirjoitti:
Itse olen ainakin sitä mieltä, että jokainen maalivahdeilla kikkaileva jannu saisi saada ikuisen porttikiellon jatkoaika2-liigaan. Tästä käytiin muistaakseni jonkinnäköinen periaatteellinen keskustelu ensimmäisellä kaudella, joten mielestäni tuollaista ei siis harrasteta.

Ei tämäkään viikko hyvältä näytä...

Kyllähän tuota kikkailua edellisellä kaudella ainakin harrastettiin, että mitään periaatteita ei tämän suhteen ole siis aikaisemmin ollut.
Muistuu mieleeni ainakin pari tapausta, joissa 2 nollapeliä ekana yönä saanut manageri piti kylmästi molarinsa penkillä loppu viikon.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
beerhunter kirjoitti:
itse asiassa syy siihen,miksi peluutat mokkejasi, on se etä minulla Vokoun pelaa ensi yönä ja pystyy mahdollisesti kaventamaan tilastoja..ei kai siinä muuta syytä ole vai?

Itse asiassa Vokounin pelaamisella ei ole mitään tekemistä päätökseni kanssa. Olen meinaan suht varma, että jos jättäisin moket penkille, niin veisin maalivahtitilastot puhtaasti.
Mutta kuten totesin, en rupea kikkailemaan maalivahtien kanssa. Jotkut heikommalla itsetunnolla varustetut ihmiset voivat sen tehdä.
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
Itse olen sitä mieltä, että jokainen saa kikkailla maalivahdeilla niin paljon kuin haluaa. Helposti vaan tuollainen kikkailu kostautuu sitä yrittävälle managerille. Muistan joskus jättäneeni maalivahdin penkille loppuviikosta, kun johdin veskarikategoriaa. Eikös juuri se veska sitten pelannut nollapelin. Kun samaan aikaan vastustajan kassarit pelasivat hyvin, meni maalivahtikategoria lopulta pistejaoksi, vaikka sen piti päättyä minulle selvään voittoon. Tuon jälkeen en kikkailuja ole yrittänyt.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
repe_joke kirjoitti:
Kyllähän tuota kikkailua edellisellä kaudella ainakin harrastettiin, että mitään periaatteita ei tämän suhteen ole siis aikaisemmin ollut.
Muistuu mieleeni ainakin pari tapausta, joissa 2 nollapeliä ekana yönä saanut manageri piti kylmästi molarinsa penkillä loppu viikon.

No juu, minä en tuollaista enää muista. Ensimmäisellä kaudella ei ollut mitään minimipelimäärää maalivahtien suhteen, ja silloin muistaakseni luvattiin olla kikkailematta.
 

beerhunter

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Montreal,San Jose
repe_joke kirjoitti:
Itse asiassa Vokounin pelaamisella ei ole mitään tekemistä päätökseni kanssa. Olen meinaan suht varma, että jos jättäisin moket penkille, niin veisin maalivahtitilastot puhtaasti.
Mutta kuten totesin, en rupea kikkailemaan maalivahtien kanssa. Jotkut heikommalla itsetunnolla varustetut ihmiset voivat sen tehdä.
Kunka niin jos jättäisin? SInähän jätit ne torstain kierroksella penkille.Tosin kumpikaan ei pelannut ja yllättäen molemmmilla oli vieraspeli. Joten turha jeesustelu voi jäädä pois jota itse sanoit:
"Painiskelin tuossa pitkään itseni kanssa, että peluutankin maalivahteja vai en. Olin ennen kauden alkua päättänyt, että en lähde kikkailemaan maalivahdeilla, ja tämä päätös pitää ainakin toistaiseksi.
Siis maalivahdit pelaamaan, meni sitten syteen tai saveen. Nynnyilemään tuon asian kanssa en rupea."

No minulle aivan sama ja ei tämä taistelu maalivahteihin kaatunut vaan minu tiettyjen pelaajien tehottomuuteen


Edit. Repe, vieläkös niitä Detroitin pelaajia olis kaupan? Williams vois kiinnostaa..;)
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
beerhunter kirjoitti:
Kunka niin jos jättäisin? SInähän jätit ne torstain kierroksella penkille.Tosin kumpikaan ei pelannut ja yllättäen molemmmilla oli vieraspeli. Joten turha jeesustelu voi jäädä pois jota itse sanoit:
"Painiskelin tuossa pitkään itseni kanssa, että peluutankin maalivahteja vai en. Olin ennen kauden alkua päättänyt, että en lähde kikkailemaan maalivahdeilla, ja tämä päätös pitää ainakin toistaiseksi.
Siis maalivahdit pelaamaan, meni sitten syteen tai saveen. Nynnyilemään tuon asian kanssa en rupea."

No minulle aivan sama ja ei tämä taistelu maalivahteihin kaatunut vaan minu tiettyjen pelaajien tehottomuuteen


Edit. Repe, vieläkös niitä Detroitin pelaajia olis kaupan? Williams vois kiinnostaa..;)

Sen minä tiesin, että Lundqvist ei pelaa. Ja Fernandezin vuoro ei ollu pelata, kun pelit mennään vuoron perään. Että tapahtuko tuossa joku vahinko?
Eilenkin kun ois tehny sen vedon, että ois pistäny kaikkein paskimman moken kentälle (Toskala), niin oisin vieny ne tilastot puhtaasti.
Tosin mitäpä väliä tuolla on. Tämä on vain peliä. Ja jatkossa pidän vaikka koko viikon moket penkillä, jos haluan

Saat Williamsin Sullivanilla ja Kariyalla, jos nätistä pyydät.

P.S. Minua vituttaa olla taas viikonloppuna töissä.

EDIT: Enkä muuten edes tiedä tuosta tiettyjen pelaajien "tehottomuudesta". Enemmänhän tuota sinut äijät on pisteitä takoneet.

Maalivahdeista vielä sen verran, että molemmilla on sen verran hyvät tilastot, että ei ole mikää häpeä tällä viikolla sillä saralla hävitä.
 
Viimeksi muokattu:

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
repe_joke kirjoitti:
Tulipas tehtyä turhaan pelaaja esittely, kun heti menin kaupan tekemään.
Brodeaur vaihtoi sitten maisemaan, mutta mielestäni hyvään hintaan.

Ruoholahteen matkaa:
P. Marleau (paluu muuttaja)
D. Andreychuk
J. Langenbrunner
N. Dempsey
M. Biron

Felocityyn tappelemaan säntää:
A. McDonald
S. Salo
R. Jackman
M. Chouinard
M. Brodeur

Viddu löytyhän se ennen kauden alkua tehty idiootti kauppakin. Jees, jees jälkiviisastelua.
Salo ja Chouinard on kahdestaan tehnyt enemmän tehoja, kun minulle tulleet pelaajat yhteensä (vahva mutu). Bironin runkkari ei ole pelannut peliäkään, ja lähtikin sitten waiveriin, eikä tule minun joukkueeseen enää ikinä takaisin.

Ilman tätä kauppaa minullahan olisi ihan ylivoimainen joukkue ;)

No onneksi on varaa antaa tasoistusta tuon verran muille.
 

Sorppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Jokerit, LepRa (R.I.P.)
3. viikko takana ja samalla myös kolmas voitto. Kausi on siis ainakin alkanut hyvin. Turskat suomustettiin peräti luvuin 10-2. Avain voittoon oli jälleen suhteellisen tasainen suoritus koko joukkueelta. Viikon onnistujiin voidaan laskea alkukauden ykköstähti Eric Staal (0+4), Shane Doan (1+3 yv) ja yllättäjä Ales Kotalik (2+1). Lisäksi manageria lämmitti alkukauden koomassa olleiden Rob Blaken (0+4) ja Daniel Sedinin (3+0) herääminen.

Seuraavaksi vastaan asettuu TeamKoivu mm. Vokounin, Ovechkinin ja Sullivanin johdolla.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Ruoholahti voitti myös kauden kolmannen ottelunsa numeroin 11-5. Kausi on siis lähtenyt käyntiin täysin päinvastaisissa merkeissä, kuin viimeksi.
Viikon tärkeimmät pelurit maalivahtien lisäksi oli: Williams, Zhitnik, Visnovsky ja Selänne.

Seuraavaksi vastaan asettuu Mirasanen jyrsijät, joten pelkoa voittoputken katkeamiseen ei ole.
Vakavasti ottaen, jälleen tulee tiukkamatsi jossa yllättäen maalivahdit nousevat ratkaisevaan osaan.
Sen mitä pelejä katsoin, niin Miran joukkueen pelaajat taitavat saada enemmän pelejä alleen, mutta ei voi mitään.

P.S. Tietääkö kukaan mikä on Dempseyn tilanne? Mitään loukkaantumis uutista en ole löytänyt, ja en oikein usko miehen tippuneen ylimääräiseksi pakiksi.
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
No Mercy Teamin "voittoputki" katkesi sitten kuin kanan lento. Pähkinävoi-patut pääsivät sen verran useammin jäälle, että mikään ei auttanut. Ottawan siirretty matsi oli katkera piste i:n päälle. Maalivahtitilanne jatkui edelleen surkeana: yksi vaivainen peli ja kolme lahjapistettä vastustajalle.

Joukkueesta pikavauhtia ulostettu Toskala pääsee sitten Nabokovin loukkaannuttua pelaamaan. Weekes toivon mukaan pääsee vammoista toivuttuaan vuorottelemeaan Lundqvistin kanssa. Ja Auldille lisää pelejä! Cloutierin kyvyt (?) on jo nähty..
 
Viimeksi muokattu:

SammyD

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
HC Tiki10 kaadettiin numeroin 11-5. Toisen kierroksen jälkeen tuli annettua negatiivista palautetta maalivahtipelistä, ja johon se sit kohenikin viime viikoksi. Saldona mm. pari nollapeliä. Tosin tällä kertaa ois riittänyt, että maalivahdit kävivät jäällä, sillä Tikin moket taisivat olla lakossa.
 

tiki10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nybbe Ja Tobbe All-Stars
SammyD kirjoitti:
HC Tiki10 kaadettiin numeroin 11-5. Toisen kierroksen jälkeen tuli annettua negatiivista palautetta maalivahtipelistä, ja johon se sit kohenikin viime viikoksi. Saldona mm. pari nollapeliä. Tosin tällä kertaa ois riittänyt, että maalivahdit kävivät jäällä, sillä Tikin moket taisivat olla lakossa.

Jeps....onnea vaan! Odotin kyllä 0-16 tulosta, joten 5-11 ei ole niin huono...sanoisi jopa Wade Immonen!

Mun veskarit lähetettiin kaikki lomalle ja ainoastaan Nabokov pidettiin joukkueessa. Nabokov sitten suuttu ja päätti feikata loukkaantumisen. Tällä hetkellä joukkueessa on sitten 4 veskaria, joista kukaan ei kait pelaa...eli loma jatkuu.

Jos joku kiltti haluaa lahjoittaa mulle ykkösveskarin, niin viestiä vain. Ajattelin jo Enkeleille ehdottaa Aebischerin vaihtoa Gueriniin, mutta sitten tajusin, että ei se kuitenkaan nyt ainakaan halua treidat kun kerran pelataan vastakkain.

Jos jollain olisi jotain hyviä vinkkejä ensi viikoksi (hemo-hes?), niin viestiä vain!

Ps. Kiitos repe siitä, että nappasit viltti-Toskalan sitten just ennen mua... Sä et ole kovin kiltti!
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
tiki10 kirjoitti:
Ps. Kiitos repe siitä, että nappasit viltti-Toskalan sitten just ennen mua... Sä et ole kovin kiltti!

Eipä kestä. Satuin vaan yöllä lukemaan netistä, että Nabokov oli loukkaantunut niin vaihdoin sitten oman turhake maalivahtini Toskalaan.

Mutta voin minä sen Toskalan vaihtaa sinulle Nabokoviin päikseen. Tai muutenkin, jos miehen haluut, niin voin sen sulle sopuhintaan kyllä vaihtaa.
 

tiki10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nybbe Ja Tobbe All-Stars
repe_joke kirjoitti:
Eipä kestä. Satuin vaan yöllä lukemaan netistä, että Nabokov oli loukkaantunut niin vaihdoin sitten oman turhake maalivahtini Toskalaan.

Mutta voin minä sen Toskalan vaihtaa sinulle Nabokoviin päikseen. Tai muutenkin, jos miehen haluut, niin voin sen sulle sopuhintaan kyllä vaihtaa.

Enhän mä oikeasti halua sitä imuria, koska kun Nabokov tulee takaisin ensi viikolla, niin ei Vesa taas pelaa melkein lainkaan. Ei mulla oikein taida olla sulle mitään kiinnostavaa?!? Juomapullo?

Edit: Repe...yöllä nukutaan! Ei ole niinku reiluu et toinen niinku valvoo niinku... (Terhi BB:stä....)
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
tiki10 kirjoitti:
Enhän mä oikeasti halua sitä imuria, koska kun Nabokov tulee takaisin ensi viikolla, niin ei Vesa taas pelaa melkein lainkaan. Ei mulla oikein taida olla sulle mitään kiinnostavaa?!? Juomapullo?

Edit: Repe...yöllä nukutaan! Ei ole niinku reiluu et toinen niinku valvoo niinku... (Terhi BB:stä....)

Jotkut on myös yöllä töissä.

Kato vaan niin Nabokov on tammikuuhun asti sivussa. Vamma osoittautuukin huomattavasti luultua pahemmaksi.

Mutta pistä kaksi juomapulloa, ja yksi hieroja, niin sitten tulee kaupat.
 

beerhunter

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Montreal,San Jose
Teinpähän yhden kaupan kun ei muutakaan tekemistä ollu...Taustalla oli oikeestaan se,että Slava on ollut suuri pettymys alkukaudesta ja varsinkin,kun hänet on pudotettu 3.kenttään niin nyt riitti.

TeamKoivulle
Bergeron
Volchenkov

Animaalisille
Kozlov
Cullen

AIka näyttää tuliko huono kauppa.Cullen on kyllä aika yllättävän hyvä,mutta kaveri tuli poimittua FA:sta. Bergeron tuo kaivattuja aloituksia ja takuuvarmaa yv-tehoa. Volchenkov tulee parantamaan +/- tilastoa kivasti. Saas nähdä kuin käy, jotenkin nyt kaduttaa jo :(
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Tulospalvelu?

Eli toimiiko siis muilla tuo StatTracker? Mulla ei ainakaan ole tänään mitään tilastoja sieltä tiedossa, vain pelien tulokset mutta ei pelaajien tietoja. Ja tiedän että se on muuttunut nyt maksulliseksi, mutta minä olen maksanut sen myös tällä kertaa käyttööni.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Siis tästä eteenpäinkö ei näe pelaajien tilastoja eikä pelin tilannetta eikä mitään ellei maksa siitä?

Ihmettelinkin kun on vain viivoja ja nollia joka puolella.

No johan on perhana.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
InSideHockey kirjoitti:
Siis tästä eteenpäinkö ei näe pelaajien tilastoja eikä pelin tilannetta eikä mitään ellei maksa siitä?

Ihmettelinkin kun on vain viivoja ja nollia joka puolella.

No johan on perhana.

Mun käsittääkseni se StatTracker muuttui maksulliseksi viime viikonlopun jälkeen, eli tämä on ensimmäinen maksullinen viikko. Mmuistaakseni koko tämä fantasia-kauden jakso maksoi n. 6 dollaria, tosin jos se ei ala kuitenkaan toimimaan (viime kerralla ostettuna toimi) niin liikaahan sekin oli.

finnjewel kirjoitti:
Ei siellä ole päivittynyt ne ilmaisetkaan tilastot. Yahoolla tuntuu olevan systeemit sekaisin.

No hyvä jos se ongelma on koko Yahoon, eikä vain mulla.
 

tiki10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nybbe Ja Tobbe All-Stars
Jeps....Stattracker on hankittu ja toimii. Jos olet maksanut, niin klikkaa siellä sun joukkuesivulla kerran sitä Statracker kohtaa aktivoidaksesi sen. Ainakin näin mulla toimii.

Syy siihen, että kaikki matsit ovat edelleen 0-0 johtunee NHL:n puuttuvista statseista ottelusta Carolina-Ottawa. Tilastoja ei löydy edes NHL.comista, joten tilastoäijät on kait vetämässä kuppia jossain tms.
 

Fallossymboli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
treidi

Sopuli sitten lähetti mulle irtileikatun hevosen pään Matkahuollon paketissa. Mukana oli viesti: "Jos et suostu tähän treidiin, päitä tulee lisää...". Pidin parhaimpana vaihtoehtona suostua.

Jääkoneeseen:
Jerry Roenick
Petr Sykerö

Instigaattoreihin:
David LeGwand
Marcy Darcy
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös