Lätkämanageri: Jatkoaika 2-liigan keskustelu

  • 562 801
  • 9 693

ozo

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Latvia, Dinamo Riga
Peanutbutters, joukkue ilman odotuksia, toivoo ykkösmaalivahtinsa Garonin parantavan otteita ensi yön ottelussa. Muuten kriisi on tulossa.

ps: I'm not freakin' out! :)
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
ozo kirjoitti:
Peanutbutters, joukkue ilman odotuksia, toivoo ykkösmaalivahtinsa Garonin parantavan otteita ensi yön ottelussa. Muuten kriisi on tulossa.

Garonin ykkösmaalivahtistatus on historiaa avausottelun romahtamisen jälkeen. Labarbera pelasi viime yönä ja loistavasti pelasikin. Alan olla entistä tyytyväisempi vapaana agenttina nostamaani Labarberaan, millä on täydet mahdollisuudet kaapata ykkösvahdin paikka pysyvästi.
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
"TORONTO (AP) -- Toronto captain Mats Sundin could miss four to six weeks after breaking the lower orbital bone when he was hit in the face by a puck in the season opener, the Maple Leafs announced Thursday. "

Vittu joo, tästä alkoi alamäki..
 

ozo

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Latvia, Dinamo Riga
mirasane kirjoitti:
Garonin ykkösmaalivahtistatus on historiaa avausottelun romahtamisen jälkeen. Labarbera pelasi viime yönä ja loistavasti pelasikin. Alan olla entistä tyytyväisempi vapaana agenttina nostamaani Labarberaan, millä on täydet mahdollisuudet kaapata ykkösvahdin paikka pysyvästi.

Mä en vielä täysin luovuta. Onhan LaBarbera hyvänkokoinen ja pelasi hyvin, mutta.... uskon Garonin saavan vielä mahdollisuuden ja hän näyttää vielä olevansa LA:n ykkönen.
 

Xtrmntr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, JYP
Team Väinön kesäharjoittelu oli sen verran rankkaa, että miehistöstä on siirretty neljä miestä ir-listalle ennen kuin kausi on päässyt edes vauhtiin. Vässyköitä paikkaamaan joukkueen manageri hankki vapailta markkinoilta Niklas Sundtsrömin, jonka tilalta sai tylysti kenkää maanmies Fredrik Sjöström. Lisäksi waivereista joukkueeseen saapui pienikokoinen väkkärä Mike Cammalleri ja joukkueesta poistui Afanasenkov. Nyt joukkueessa on ylitarjontaa sentteristä, joten vaihtoja saa ehdotella (laiturit ja puolustajat lähinnä kiinnostavat).
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Xtrmntr kirjoitti:
Lisäksi waivereista joukkueeseen saapui pienikokoinen väkkärä Mike Cammalleri ja joukkueesta poistui Afanasenkov.

Cammalleri on kyllä ihan hyvä poiminta. Itse olisin miehen ottanut, jos ei olisi suoraan waivereista mennyt.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
mirasane kirjoitti:
Garonin ykkösmaalivahtistatus on historiaa avausottelun romahtamisen jälkeen. Labarbera pelasi viime yönä ja loistavasti pelasikin. Alan olla entistä tyytyväisempi vapaana agenttina nostamaani Labarberaan, millä on täydet mahdollisuudet kaapata ykkösvahdin paikka pysyvästi.

Tuskimpa tuo status yhden ottelun perusteella menee. Ehkä valmentaja oli vain jo etukääteen päättänyt, että peluutetaan eri ukkoa peräkkäisissä peleissä.
Ja kyllähän Dallasin hyökkäyskalusto on vähän eri luokkaa, kuin Phoenixin.
Tätä taustaa vasten, olen suht varma siitä, että Garon pelaa seuaavan pelin.

EDIT: Omasta pelistä sen verran, että detroitin miesten vakuuttavat otteet on tuonut minulle selvän johtopaikan kenttäpelaajien puolella.
Että vielä toistaiseksi olen tyytyväinen tehtyihin kauppoihin.
 

nro.44

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO, VG-62
Nash: Day to day, nyrjähtäny nilkka..
Roberts: groin minor
Hejduk: pois 4-5 viikkoo
Cairns: nilkkavaivoja
Clark: ainut IR

On se niin väärin..
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Täytyy muuten repelle sanoa, että joukkueesi on aloittanut aivan saatanallisella tahdilla. Jääkone on myös ollut melkoisen jäässä, joten ei hyvältä näytä. 22 tehopistettä ja 12 ylivoimapistettä kahden pelatun kierroksen jälkeen - melkoiset lukemat...
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
sopuli kirjoitti:
Täytyy muuten repelle sanoa, että joukkueesi on aloittanut aivan saatanallisella tahdilla. Jääkone on myös ollut melkoisen jäässä, joten ei hyvältä näytä. 22 tehopistettä ja 12 ylivoimapistettä kahden pelatun kierroksen jälkeen - melkoiset lukemat...

Tuohan on vähän alle joukkueen oman tason.

Ei kyllä minä olen tyytyväinen joukkueen aloitukseen. Ei siellä yksikään kaveri ole pelannut yli odotusten, tai sitten niiden alle.
Dupuisin ja Williamsin tiesin hyviksi, ja hyvin on alkanut. Jatko sitten näyttää kestääkö taso.
Ja sitten tuo lottovoitto tapaus Halpern. En olisi ikinä uskonut, että mies pääsee pelaamaan Ovechkinin kanssa samassa ketjussa, mutta niin vaan kävi. Toivottavasti mies kestää siinä ketjussa, sillä tehoja on tullut viimeisissä peleissä kivasti (viimeiset harjoituspelit kun ottaa huomioon).

Maalivahdit kun vielä pääsisivät pelaamaan, niin veisin nollilla tämän ekan pelin ;)
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
ozo kirjoitti:
Voi, voi, olisi pitänyt ottaa miehen kun sä sitä mulle tyrkytit :)

Et muuten ole ainoa jollekka miestä tyrkytin. No tyrkytin kyllä Langiakin, mutta ei kellekkään kelvannut.
Melkein harmittaa näin jälkeenpäin :)
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
sopuli kirjoitti:
Köh köh... 0,82 pistettä / pelattu peli kenttäpelaajilla:) Jos pystyt pitämään tuon, niin manageroin seuraavan vuoden munkkiluostarista.

Pistetäämpä muistiin ;)

Kyllä tuommoinen tahti on hyvinkin mahdollinen, jos tämä uusi tiukempi tuomarilinja kestää. Sillä sen kestäessä nähdään tänä vuonna pitkästä aikaa reippaasti yli 100 pistettä tekeviä taitureita.
Mutta, mutta palataampa todellisuuten välillä.
 

rokka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Canadiens, Manchester City
Aikainen joululahja?

Vaikuttaa siltä, että kannatti jättää kauppaamatta se Kovalchuk muualle:)

Joukkueen peli sujuu kohtuullisesti, mutta silti ensimmäistä kertaa "ykkösenä", vaikkakin vain ehkä hetkellisesti.

Hajahuomioita (laiska ei jaksa rakennella virkkeitä..)

-Luongo on ehkä joukkueen tärkein osanen
-Montrealin jampat luottamuksen arvoisia.
-Ryder tehnyt yli puolet joukkueen maaleista
-Joten maalinteko siis tökkii
-Kuten myös +/- tilasto, aika pahasti.
-Sama se kuhan pisteitä tulee

Treidirintamalle:

Jos Kovalchukin siirto takaisin Atlantaan varmistuu, saattaa hyökkääjä olla kaupan kohtuullista kakkosvahtia vastaan.
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
repe_joke kirjoitti:
Et muuten ole ainoa jollekka miestä tyrkytin. No tyrkytin kyllä Langiakin, mutta ei kellekkään kelvannut.
Melkein harmittaa näin jälkeenpäin :)

Niin, ja tietenkin sekä Lang, Dupuis että Halpern olivat kaikki joukkueessani ennen kauden alkua, mutta treidasin jokaisen pois. :(
 

beerhunter

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Montreal,San Jose
En kattonu ketjua aiemmin hirveesti läpi,mutta onko se niin,ettei rankkarista tehtyä voittomaalia noteerata mitenkään muuten,kuin että voittajajoukkueen maalivahti saa voiton tililleen? Meitsillä oli ainakin aluksi kun katoin StatTrackeria niin esim Kariyan rankkarimaalista oli merkitty GW,mutta sitten aamulla katoin niin sitä ei ollutkaan...Mites asia on?
 

vieri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Inter, Gli Azzurri, Avs, Bears, Jokerit
Ei niitä rankkarimaaleja laskeja ei. Ei voittomaaleina eikä maaleina muutenkaan.

Pienen alkukangertelun jälkeen joukkueeni on syttynyt eikä Väinöllä taida olla sanansijaa. =) Ei vaan, tasaista on. Nykyään NHL:ssä voi tulla yhdessä yössä tehot 10+10 joista puolet yv:llä.

Pari juttua jotka manageria tosin hieman harmittavat: 1. Jokinen pelaa laidassa. 2. Hommasin Kapasen puolivahingossa waiveristä ja käytin vuoronumeroni typerästi siihen. Luulin että kun siinä luki waiver 9.10 että aikaa olisi ensi yöhön tai huomisaamuun. No, ei sillä nyt niin väliä.

Vinaalissa nähdään...kuka teistä sinne nyt seurakseni sitten pääsekään...:D
 

JMK81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, Aston Villa
vieri kirjoitti:
Pari juttua jotka manageria tosin hieman harmittavat: 1. Jokinen pelaa laidassa.

Mitäs tästä menetät? Aloituksia? Jokinen kuitenki voittaa vaan muutaman 20 aloituksesta ;)

Ja kysymys kaikille: Toimiiko teillä tuossa toi treidin hyväksymis, ja hylkäämis nappi niinkun pitääki? Minulla ei joten älkää ihmetelkö jos ei kuulu mitään..

St.Louis teki kauden avausmaalin, tästä se lähtee!!
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
ozo kirjoitti:
Minkä perusteella määrittyy sun waiver-numero?

Alunperin se määräytyy arvotun draftijärjestyksen mukaan, eli viimeisenä draftannut saa vuoron yksi. Aina kun poimit miehen waiverista, niin putoat viimeiseksi järjestyksessä.
 

Kopteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins
JMK81 kirjoitti:
Ja kysymys kaikille: Toimiiko teillä tuossa toi treidin hyväksymis, ja hylkäämis nappi niinkun pitääki? Minulla ei joten älkää ihmetelkö jos ei kuulu mitään..

Mulla heittää melkein joka kerta Fantasyn etusivulle,
eli ei toimi.
Ei sillä, että ehdotuksia olisi liikaa tullutkaan.

Team RAIMO kiri loistavasti rinnalle ja ohi, mutta ensi yön ohjelma kallistaa edelleen voittoa Instigaattoreille.
Homma ei ole siis omissa käsissä, olemme kuitenkin tyytyväisia taisteluun.
 

Sorppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Jokerit, LepRa (R.I.P.)
Kopteri kirjoitti:
Mulla heittää melkein joka kerta Fantasyn etusivulle,
eli ei toimi. Ei sillä, että ehdotuksia olisi liikaa tullutkaan.

Käyttekö tekemässä joukkueeseen muutoksia eri tietokoneilla? Silloinhan joka kerta pitää kirjautua salasanan kanssa sisään. Eli vaikka pääsisi tsekkaamaan treidiehdotusta, joutuukin seuraavaksi sisäänkirjautumissivulle. Kirjautumisen jälkeen voikin sitten rauhassa tehdä mitä haluaa. Ei varmaan teitä auta, mutta ajattelin kuitenkin kokeilla...
 

ozo

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Latvia, Dinamo Riga
Aika outoa että olen kakkossijalla, vaikka olen häviöllä ja mulla on muutenkin ihan paska joukkue..

Kuka mahtaa saada Ovetshkinin huomenna? *huokaus*
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös