Lätkämanageri: Jatkoaika 2-liigan keskustelu

  • 579 262
  • 9 761

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille ja IFK:lle
Aktiivisuudesta

Puhuttiin, että peliin halutaan mukaan vain aktiivisia managereita. Jonkinlaisen aktiivisuusmittarina voitaneen pitää osallistumista tämän viestiketjun keskusteluihin. Ennen tämän viestin kirjoittamista tähän keskusteluun olivat eri kirjoittajat osallistuneet seuraavasti:

vieri 270
sopuli 195
Fallossymboli 189
mirasane 181
flintstone 180
Kopteri 162
nro.44 98
beerhunter 80
repe_joke 80
M@rko77 50
tiki10 48
Sorppa 40
SammyD 40
#97 35
finnjewel 26
Xtrmntr 25
kangaroo 21
ozo 17
JMK81 14
Geezer 13
Kiisa 13
rokka 11
InSideHockey 6
Ck 5
Vauhtipukki 5
Henkka 3
Demon Allbran 3
Voittaja 2
koukou 2
Tomek #11 2
Purtsi 2
Cairns 1
Noose 1
Abor Rahim 1
boretus 1
Lubber 1
Matwee 1
emest 1

Jos aluksi laittaisi tuon listan 20 aktiivisimmalle haasteen tulla mukaan. Kun sieltä halukkaat on kerätty, voisi loput paikat täyttää muilla kiinnostuneilla.
 

tiki10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nybbe Ja Tobbe All-Stars
mirasane kirjoitti:
Puhuttiin, että peliin halutaan mukaan vain aktiivisia managereita.
Jos aluksi laittaisi tuon listan 20 aktiivisimmalle haasteen tulla mukaan. Kun sieltä halukkaat on kerätty, voisi loput paikat täyttää muilla kiinnostuneilla.

Hyvä idea! Laita vielä kutsuun, että tässä pelissä täytyy olla mahdollisuus aktiiviseen seuraamiseen etc. Eli mielellään päivittäin... (ainakin n. joka toinen päivä)
 

Kopteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins
Kas, legendaarinen JA2 pyörähtää taas käyntiin.
Mukana ollaan ehdottomasti tälläkin kertaa.

Ei teillä ole mitään mahkuja!
 

#97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL
Jahas, mites tämä oli päässyt menemään ohi. No joka tapauksessa Troopers on tuttuun tapaan mukana. Viime kaudella mukavan lisän treidi vääntöihin toi messenger. Rouva ei vaan osannut arvostaa muutaman tunnin virtuaalitaistoja, mutta eihän ne naiset mitään ymmärrä... ;)
 
Viimeksi muokattu:

Kopteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins
mirasane kirjoitti:
Jos aluksi laittaisi tuon listan 20 aktiivisimmalle haasteen tulla mukaan. Kun sieltä halukkaat on kerätty, voisi loput paikat täyttää muilla kiinnostuneilla.

Kummalles laitat, #20 Geezerille vai #21 Kiisalle?
Kummallakin viestejä 13.
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille ja IFK:lle
Kopteri kirjoitti:
Kummalles laitat, #20 Geezerille vai #21 Kiisalle?
Kummallakin viestejä 13.

Geezerille kai, Kiisan aktiivisuudesta tai sen puutteesta oli puhetta jo aikaisemmin.
 

SnT

Jäsen
Suosikkijoukkue
ManU, Ilves, Pittsburgh, Venäjä.
Minä olisin innokas tulemaan mukaan. En hirveästi tänne palstalle kirjoitellut silloin kun liigaa pelattiin, mutta seurasin kylläkin. Aktiivinen olin ainakin Yahoon puolella, koska ainakin kerran päivässä kävin katsomassa mitä siellä tapahtuu.
Olisin myös innokas parantamaan sitä jumbosijaa mihin viimeksi jäin. On vain yksi tie ja se on ylös!
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille ja IFK:lle
Vauhtipukki kirjoitti:
Minä olisin innokas tulemaan mukaan. En hirveästi tänne palstalle kirjoitellut silloin kun liigaa pelattiin, mutta seurasin kylläkin. Aktiivinen olin ainakin Yahoon puolella, koska ainakin kerran päivässä kävin katsomassa mitä siellä tapahtuu.

Tuo Yahoo-aktiivisuus onkin tärkeämpää kuin tämä palstalle kirjoittelu. Kuten Tiki taisi aiemmin sanoa, niin olisi hyvä, että henkilö kirjautuu Yahoon sivuille edes joka toinen päivä.
 

SnT

Jäsen
Suosikkijoukkue
ManU, Ilves, Pittsburgh, Venäjä.
mirasane kirjoitti:
Tuo Yahoo-aktiivisuus onkin tärkeämpää kuin tämä palstalle kirjoittelu. Kuten Tiki taisi aiemmin sanoa, niin olisi hyvä, että henkilö kirjautuu Yahoon sivuille edes joka toinen päivä.

hattrick, Xperteleven, sportmanagers, fantasy premier league noita kun pelailee niin kyllä sitä päivittäin tulee koneella kaikki käyty sitten läpiä ja säädöt tekemässä, et jos mahtuu sitten mukaan niin olisi mukava saada sitten infoa.
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille ja IFK:lle
Vauhtipukki kirjoitti:
hattrick, Xperteleven, sportmanagers, fantasy premier league noita kun pelailee niin kyllä sitä päivittäin tulee koneella kaikki käyty sitten läpiä ja säädöt tekemässä, et jos mahtuu sitten mukaan niin olisi mukava saada sitten infoa.

Etköhän sinä mahdu mukaan. Ilmoitan, kun rekisteröityminen alkaa.
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Kiinnostaisi myös tulla mukaan, jos vaan tilaa on.
 

beerhunter

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Montreal,San Jose
Team_Koivu jatkaa mielellään taistelua sijoista 5-8...rahkeet ei ole riittänyt pidemmälle
 

Fallossymboli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Jumprahuitti!

Täällähän on vanha kunnon Jatkoaika2 -liiga käynnistymässä jälleen. Nizorals on estottomasti mukana tälläkin kertaa. Mulle on sitten draftissa varattuna kaikki Hansonin veljekset. Livedrafti olis mielenkiintoinen lisä mutta olen aika skeptinen sen onnistumisen suhteen.
 

vieri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Inter, Gli Azzurri, Avs, Bears, Jokerit
Huh-huh kun on ollut rankkaa ilman fantasy pelejä!

Olin tulossa just tänne etsimään josko löytäisin tätä meidän vanhaa keskustelua ja täällähän äijät olivat jo täydessä touhussa. Mukaan tullaan ehdottomasti!
mirasane kirjoitti:
Vierin päänahka kiinnostaisi. :)
Tais Bbilan jo viedä Vierin päänahan. Ois vissiin aika vaihtaa tota mun nickiä. =(

Muutenkin mun päänahka taitaa irrota aikas helpolla nyt tulevalla kaudella. En sano etten olisi aktiivinen, mutta tuskin enää lähetän niitä siirtoehdotuksia entiseen malliin. =)
sopuli kirjoitti:
P.S. Vieri, mä otan Fopan.
Ota vaan, en mä siitä enää niin välitä kun äijä vaihtoi seuraa. Kunhan nyt edes yhden Avsin miehen saisin, vaikkapa Hahlin.

Ciao,
Tommi
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille ja IFK:lle
vieri kirjoitti:
Muutenkin mun päänahka taitaa irrota aikas helpolla nyt tulevalla kaudella. En sano etten olisi aktiivinen, mutta tuskin enää lähetän niitä siirtoehdotuksia entiseen malliin. =)

Ja psyklologinen peli alkoi heti... ;)
 

SammyD

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Myös Animaaliset on mukana aiempien kausien tapaan taistelemassa maineesta ja kunniasta.

mirasane kirjoitti:
Itse kannattaisin järjestelmää, että maalivahtien pistekategoriat olisivat: voitot, nollapelit, torjuntaprosentti ja päästetyt maalit per ottelu.

Mirasanen ehdottamat kategoriat maalivahdeille ovat hyvät. Ja se kahden pelin minimimäärä viikossa molarille on toimivin. Kolmesta pelistä kärsii se puolikas sarjasta, jolle ei riitä kahtaa pelaavaa maalivahtia.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
tiki10 kirjoitti:
Jaahas! NHL alkaa taas, joten olisi mukava jos saataisiin vanha poppoo taas kasaan manageroinnin suhteen. Miten on äijät? Kuka hoitaisi homman käyntiin? Tiki10 on mukana jälleen...

Tottakai ollaan taas mukana, tämähän oli mitä parhain managerointi-peli ja hauskaa oli vaikka finaaliin asti ei viimeksi selvittykään. Kauden aikana kuitenkin muistaakseni annettiin tukkaan myös finaalin voittajalle.

SammyD kirjoitti:
Mirasanen ehdottamat kategoriat maalivahdeille ovat hyvät. Ja se kahden pelin minimimäärä viikossa molarille on toimivin. Kolmesta pelistä kärsii se puolikas sarjasta, jolle ei riitä kahtaa pelaavaa maalivahtia.

Mirasanen ehdottamat kategoriat on hyvät ja vähintään 2 peliä/vko on hyvä raja maalivahdeille.
 

rokka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Canadiens, Manchester City
Mukana ollaan taas

Kontulan Karvaajat säilyttäisivät edelleen liigapaikkansa mikäli diktaattori kunnian suo.

Nyt jos panostaisi vielä draftiinkin niin käteen jäisi muitakin kuin Pierre Dagenais ja Matthew Lombardi:)
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille ja IFK:lle
rokka kirjoitti:
Kontulan Karvaajat säilyttäisivät edelleen liigapaikkansa mikäli diktaattori kunnian suo.

Nyt jos panostaisi vielä draftiinkin niin käteen jäisi muitakin kuin Pierre Dagenais ja Matthew Lombardi:)

Eiköhän siellä ole tilaa kaikille entisille aktiivipelaajille. Odotellaan nyt vaan, että Yahoo saa pelin aloituskuntoon.
 

Särki

Jäsen
Jos liigassa on tilaa yksi innokas manageri ilmoittautuu mukaan.

Piti oikein kaivaa Yahoo:Jatkoaika5-keskustelu esille ja todeta että viimeksi jäin neljänneksi katkerien välierä ja pronssitaistojen jälkeen.

Syyskuun alussa varmaankin liiga aukaistaan, joten siihen asti on odotettava.
 

beerhunter

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Montreal,San Jose
TeamKoivu on tulossa kehiin...Olen tosin reissulla 18-28.8. mutta perkele jos mut heivaatte niin...ei sitä minä en kestä...Vuosi taukoa jo sattui ihan riittämiin..Yritän käydä netissä muutaman kerran reissun aikana jos vaikka yahoo olis sillon jo alottanu liigat ja tsekkaan tätä ketjua samalla.YV-tä vaan kehiin jos ei muuta
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Muistin tässä juuri, että eikös jossain vaiheessa ollut puhetta, että tästä pelistä tulisi semmoinen versio, jota voi jatkaa seuraavalla kaudella. Siis voisi luoda kunnon dynastian.
Muistaakseni se olisi ollut maksullinen, mutta jos tuommoinen mahdollisuus todellakin on olemassa, niin minä olisin mukana ehdottomasti.

Toinen vaihtoehto on, että kauden päätyttyä me oma alotteisesti otamme kokoonpanot ylös ja sovimme, että ensi kaudella nämä pelaajat jatkavat vanhoissa joukkueissaa, ja täten saisimme pelistä ehkä mielenkiintoisemman.

Toki myös ihan perusversio on tarpeeksi houkutteleva, mutta jotenkin tuommoinen pitkätähtäyksen homma kiinnostaa minua suunnattomasti.
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille ja IFK:lle
No niin, nyt on sitten liiga luotu ja kutsut lähetetty vanhalle peliporukalle. Katsellaan seuraavat pari viikkoa ketkä entisestä porukasta lähtevät mukaan ja täydennetään joukkoa sen jälkeen näillä uusilla kiinnostuneilla siinä järjestyksessä, kun he ovat halukkuudestaan ilmoittaneet.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös