Lätkämanageri: Jatkoaika 2-liigan keskustelu

  • 579 250
  • 9 761

beerhunter

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Montreal,San Jose
se herjaa vaan,että server busy tai väärä salasana jne...kovin ollaan tulossa kunhan sisään päästään
 

SnT

Jäsen
Suosikkijoukkue
ManU, Ilves, Pittsburgh, Venäjä.
HC Patunho

Patunhon fanit ovat innoissaan saadessaan nähdä tämän menestyksekkään kiekko joukkueen lisäämässä meriittejä ensikaudella kivikovassa jatkoaika2 liigassa. Tällä hetkellä meriittejä on varsinaisesti kaksi. Jumbosija ja onnistunut sisäänkirjautuminen yahoohon.
Joukkue pelasi koko viime kauden mollivoitteisesti pelaajien sotkettuaan yksityiselämänsä täydellisesti, muunmuuassa joukkueen suurin tähti Robert Lang oli tutustunut alkoholiin kesken kauden ja vieraili usein kultaisessa apinassa entisen tähtipelaajan Ulf Samuelssonin kanssa.

Joukkue haluaa painottaa, että muutoksia on luvassa. Patunho aloittaa kolmen pyhän P:n harjoitusohjelman eli jokainen pelaaja käy läpi seuraavat asiat haluamassaan järjestyksessä pelihuumorin lisäämiseksi, Pillu, Pallo ja Pullo, jonka jälkeen aloitetaan tiukka pre-season treeni jäällä

Robert Langin kadottua joukkueen vahvuudesta viime kauden päätteeksi katosi myös 3 miljoonaa joukkueen budjetista. Poliisi tutkii Robertin osallisuutta kansainvälisessä pedofiili skandaalissa. Robertin virallinen edustaja ja asianajaja Gennaro "pussymoustaché " Gattuso painottaa , että Robert ei missään vaiheessa pakottanut 12 , 10 ja 8 vuotiaita poikia yhdyntään vaan he tekivät tämän omasta tahdostaan. Robert pyytää anteeksi kiekkoliitolta.

Viime kaudella harjoituskentällä vallinnut ilkivaltatekojen aalto oli myös vahingoittanut joukkuetta. Kiekkokentällä on useaan otteeseen näkynyt serbejä sekä somaleita kasvattamassa vuohia uhrimenoihinsa. Somalipakolaisten edustaja Ali Muhammad Hassan haluaa painottaa , että jääkiekko kaukalo on somalien pyhä alue ja muinainen kannibaali heimon hautausmaa , näin ollen Patunhon edustajat harkitsevat vakavasti harjoituskentän siirtoa pois afrikan rannikolta.

Patunhossa ollaan myös varmoja ketä pelaajia tullaan draftista saamaan joten EPO-hormooneja on jo pelaajille postissa lähetetty.
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille ja IFK:lle
DRAFT!!!

Draftipäivä on perjantai 9.9. eli kaikilla on 1,5 viikkoa aikaa tehdä pre-draft rankinginsa valmiiksi. Kun drafti tehdään tuossa vaiheessa jää hyvin aikaa hieroa kauppoja ennen kauden alkua. Jos päivä ei sovi jollekin, ilmoittakoon siitä nyt.
 

ozo

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Latvia, Dinamo Riga
Pre-draft on tehty aikoja sitten :) Mulle sopii toi 9.9.

Terveisin, HC Peanutbutters.
 

vieri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Inter, Gli Azzurri, Avs, Bears, Jokerit
Mä en ole vieläkään tehnyt tota pre-draftia enkä oikeesti edes muista miten se kannatti tehdä. Ei se nyt ihan niin mennyt että valitse top 25 ja se on siinä.

No, aika näyttää josko vanha vielä muistaisi miten joukkue kasataan...toi 9.9 sopii vallan mainiosti.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
vieri kirjoitti:
Mä en ole vieläkään tehnyt tota pre-draftia enkä oikeesti edes muista miten se kannatti tehdä. Ei se nyt ihan niin mennyt että valitse top 25 ja se on siinä.

No, aika näyttää josko vanha vielä muistaisi miten joukkue kasataan...toi 9.9 sopii vallan mainiosti.

Ehkä vähän vedätyksen makua ;)

No joo mutta silti, eikös se ollut niin, että mitä pidemmän listan teet sitä parempi. Täten ei joukkueeseen pääse pelaajia, jotka ovat jo lopettaneet uransa, tai vaikkapa siirtyneet saksan kakkosliigan tms.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
mirasane kirjoitti:
Draftipäivä on perjantai 9.9. eli kaikilla on 1,5 viikkoa aikaa tehdä pre-draft rankinginsa valmiiksi. Kun drafti tehdään tuossa vaiheessa jää hyvin aikaa hieroa kauppoja ennen kauden alkua. Jos päivä ei sovi jollekin, ilmoittakoon siitä nyt.

Kiitoksia tiedosta. Ja tuo 9.9. sopii varsin mainiosti. Tosin omaa pre-draftia pitää vielä hio mutta onhan tässä aikaa.

repe_joke kirjoitti:
No joo mutta silti, eikös se ollut niin, että mitä pidemmän listan teet sitä parempi. Täten ei joukkueeseen pääse pelaajia, jotka ovat jo lopettaneet uransa, tai vaikkapa siirtyneet saksan kakkosliigan tms.

Ja tällä pitkällä listalla varmistat että joukkueeseesi tulee mahdollisimman vähän sellaisia pelaajia joita et missään nimessä sinne halua.
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille ja IFK:lle
repe_joke kirjoitti:
No joo mutta silti, eikös se ollut niin, että mitä pidemmän listan teet sitä parempi. Täten ei joukkueeseen pääse pelaajia, jotka ovat jo lopettaneet uransa, tai vaikkapa siirtyneet saksan kakkosliigan tms.

Jos tietää jonkun pelaajan lopettaneen uransa, olevansa koko kauden sivussa vamman takia tai päättäneen pelata euroopassa, kannattaa kyseiset pelaajat heittää sille sivun vasemmassa reunassa olevalle mustalle listalle, jolloin niitä ei missään tilanteessa tule omaan rosteriin. Itse olen heittänyt melkein yhtä paljon nimiä mustalle listalle kuin varsinaiselle listalle - mustalle listalleni on tosin päässyt jo sillä meriitillä, että en pidä kyseisestä pelaajasta tarpeeksi.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
mirasane kirjoitti:
Jos tietää jonkun pelaajan lopettaneen uransa, olevansa koko kauden sivussa vamman takia tai päättäneen pelata euroopassa, kannattaa kyseiset pelaajat heittää sille sivun vasemmassa reunassa olevalle mustalle listalle, jolloin niitä ei missään tilanteessa tule omaan rosteriin. Itse olen heittänyt melkein yhtä paljon nimiä mustalle listalle kuin varsinaiselle listalle - mustalle listalleni on tosin päässyt jo sillä meriitillä, että en pidä kyseisestä pelaajasta tarpeeksi.

Onneks ei juurikaan tiedä näitä jotka ovat lopettaneet. Muutamia pelaajia olen laittanut mustalle listalle, kun tiedän että heitä ei nhl:ssä nähdä.
Ilya on minulla mustalla listalla, kun sillä ei ole sopparia, ja huonolta sen sopparin suhteen näyttää tällä hetkellä.

Joku vois hyvän pelinhengessä viskata linkin josta näkee kaikkien joukkueiden kokoonpano tällä hetkellä.
 

SnT

Jäsen
Suosikkijoukkue
ManU, Ilves, Pittsburgh, Venäjä.
repe_joke kirjoitti:
Onneks ei juurikaan tiedä näitä jotka ovat lopettaneet. Muutamia pelaajia olen laittanut mustalle listalle, kun tiedän että heitä ei nhl:ssä nähdä.
Ilya on minulla mustalla listalla, kun sillä ei ole sopparia, ja huonolta sen sopparin suhteen näyttää tällä hetkellä.

Joku vois hyvän pelinhengessä viskata linkin josta näkee kaikkien joukkueiden kokoonpano tällä hetkellä.

http://www.tsn.ca/nhl/feature.asp?fid=6926 Tossa olis ainakin tän hetken sopimusten arvot, mutta eiköhän tuosta samalla vähän näe, että ketäkin viilettää missä joukkueessa.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Drafti lähestyy

Ja oman pre-draftin valmistelu olikin varsin kova homma ja se vaatii vielä pikkasen loppu hiomista kunhan nuo NHL:n sopimusasiat selviää. Tällä hetkellä on joitain huippupelaajia mm Olli Jokinen, Pavel Datsjuk, Ilja Kovaltshuk ja Henrik Zetterberg ilman sopparia ja näiden draftaaminen on/olisi jonkin asteinen riski toisaalta jos se sopimus kuitenkin syntyy liigaan niin kaverit olisi ehdottomasti olleet riskin arvoisia.
 

vieri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Inter, Gli Azzurri, Avs, Bears, Jokerit
Huh huh mikä homma oli tehdä tota draftia. Kukaan ei varmaan usko, mutta en todellakaan muista miten tein sen viime vuosina jolloin sain omasta mielestäni suht hyvän joukkueen. Nyt siirsin pelaajia sinne tänne ilman mitään erikoisempaa suunnitelmaa, klikkasin save ja yahoo antoi monta kertaa mulle jonkun ihme errorin. No, eikun uudestaan ja uudestaan. Meni varmaan pari tuntia että sain sen draftin tehtyä edes jotenkin...
flintstone kirjoitti:
...mm Olli Jokinen, Pavel Datsjuk, Ilja Kovaltshuk ja Henrik Zetterberg ilman sopparia ...
Kiitos vinkistä, mulla oli noi kolme ekaa top 20:ssa ja Zetteri vähän alempana. Tiedä sitten kannattaako/uskaltaako noita draftata ollenkaan. Mitenköhän on Jagrin laita vai onko se jo varma että pelaa Venäjällä?
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
vieri kirjoitti:
Kiitos vinkistä, mulla oli noi kolme ekaa top 20:ssa ja Zetteri vähän alempana. Tiedä sitten kannattaako/uskaltaako noita draftata ollenkaan. Mitenköhän on Jagrin laita vai onko se jo varma että pelaa Venäjällä?

Hiukan epäilen, että sä vedätät tässä (ainakin viimeksi sun joukkue oli yksi liigan kovimmista ja tuskin se ihan säkällä syntyi) mutta Jaromir Jagrilla on kylläkin voimassa oleva sopimus Rangersin kanssa.

ps. tästä voi tarkistaa joukkueiden sopimustilanteita.
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille ja IFK:lle
Heheh, Vieri oli kiero jo viimeksi tätä pelatessa, mutta nyt näyttää siltä, että hänen kieroutensa on kasvanut jo toiseen potenssiin :D
 

Sorppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Jokerit, LepRa (R.I.P.)
mirasane kirjoitti:
Heheh, Vieri oli kiero jo viimeksi tätä pelatessa, mutta nyt näyttää siltä, että hänen kieroutensa on kasvanut jo toiseen potenssiin :D

Niinpä, kaveri vetää taas hirveää mediapeliä. Pitää muuten taas varoa niitä Vierin kauppaehdotuksia. Tosin jotenkin muistelisin, että niistä n+100:ta ehdotuksesta taisi poikia jopa viimeksi yksi kauppakin. Huoh, takaisin vääntämään draft-listaa ja tekemään samalla ehkä vähän töitäkin.
 

vieri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Inter, Gli Azzurri, Avs, Bears, Jokerit
Heheh, no on teillä jutut. =)

Viimeksi kun tätä peliä pelattiin mulla oli aikaa ottaa selville sitä sun tätä ja lähettää ehdotuksia ehdotusten perään. Tämä ei ole mediapeliä vaan ajanpuutteen vuoksi en todellakaan voi olla läheskään yhtä aktiivinen kuin ennen vanhaan. Uskoo ken tahtoo. Treidiehdotuksia täältä päin tuskin montaakaan lähtee...valitettavasti.

Ja vielä Jagrista, mulla oli se mun listalla 460´s, koska olin lukevinani/kuulevinani että vaikka NHL:ää pelattais, mies jäisi Venäjälle. Olin näemmä väärässä.
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille ja IFK:lle
Huomenna polkaistaan tuo drafti käyntiin. En vielä tiedä mihin aikaan ehdin koneelle ilmoittamaan Yahoolle, että liigamme on draftivalmis, mutta tuon ilmoituksen jälkeenhän kestää vielä X tuntia ennen kuin Yahoo saa draftin tehtyä. Jos valvon tänään pitkään, saatan jopa heittää draftin käyntiin ensi yönä, kunhan vuorokausi vaihtuu.

Jäädään jännittämään.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
mirasane kirjoitti:
Huomenna polkaistaan tuo drafti käyntiin. En vielä tiedä mihin aikaan ehdin koneelle ilmoittamaan Yahoolle, että liigamme on draftivalmis, mutta tuon ilmoituksen jälkeenhän kestää vielä X tuntia ennen kuin Yahoo saa draftin tehtyä. Jos valvon tänään pitkään, saatan jopa heittää draftin käyntiin ensi yönä, kunhan vuorokausi vaihtuu.

Jäädään jännittämään.

Itse ainakin toivoisin, että ei kovin aikaisin tänään:) On nuo duunit vieneet hieman liikaa aikaa tällä viikolla...
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille ja IFK:lle
Draft-status on nyt ready! Eli joskus iltapäivällä taitavat pelaajat mennä jakoon. :)
 

Kopteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins
SammyD kirjoitti:
Toivottavasti niin, eivätkä vasta tiistaina, jonka Yahoo tarjoaa takarajaksi pelaajien jaolle.

Täh?
Pitääkö drafti siis tehdä ennen tiistaita, ihan vaan toisen liigan puolesta kyselen.
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille ja IFK:lle
SammyD kirjoitti:
Toivottavasti niin, eivätkä vasta tiistaina, jonka Yahoo tarjoaa takarajaksi pelaajien jaolle.

Yleensä drafti on tapahtunut joidenkin tuntien kuluttua siitä, kun commissioner on antanut Yahoolle draftiluvan. Eiköhän tuo siis vielä tänään pyörähdä käyntiin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös