beerhunter
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS,Montreal,San Jose
se herjaa vaan,että server busy tai väärä salasana jne...kovin ollaan tulossa kunhan sisään päästään
vieri kirjoitti:Mä en ole vieläkään tehnyt tota pre-draftia enkä oikeesti edes muista miten se kannatti tehdä. Ei se nyt ihan niin mennyt että valitse top 25 ja se on siinä.
No, aika näyttää josko vanha vielä muistaisi miten joukkue kasataan...toi 9.9 sopii vallan mainiosti.
mirasane kirjoitti:Draftipäivä on perjantai 9.9. eli kaikilla on 1,5 viikkoa aikaa tehdä pre-draft rankinginsa valmiiksi. Kun drafti tehdään tuossa vaiheessa jää hyvin aikaa hieroa kauppoja ennen kauden alkua. Jos päivä ei sovi jollekin, ilmoittakoon siitä nyt.
repe_joke kirjoitti:No joo mutta silti, eikös se ollut niin, että mitä pidemmän listan teet sitä parempi. Täten ei joukkueeseen pääse pelaajia, jotka ovat jo lopettaneet uransa, tai vaikkapa siirtyneet saksan kakkosliigan tms.
repe_joke kirjoitti:No joo mutta silti, eikös se ollut niin, että mitä pidemmän listan teet sitä parempi. Täten ei joukkueeseen pääse pelaajia, jotka ovat jo lopettaneet uransa, tai vaikkapa siirtyneet saksan kakkosliigan tms.
mirasane kirjoitti:Jos tietää jonkun pelaajan lopettaneen uransa, olevansa koko kauden sivussa vamman takia tai päättäneen pelata euroopassa, kannattaa kyseiset pelaajat heittää sille sivun vasemmassa reunassa olevalle mustalle listalle, jolloin niitä ei missään tilanteessa tule omaan rosteriin. Itse olen heittänyt melkein yhtä paljon nimiä mustalle listalle kuin varsinaiselle listalle - mustalle listalleni on tosin päässyt jo sillä meriitillä, että en pidä kyseisestä pelaajasta tarpeeksi.
repe_joke kirjoitti:Onneks ei juurikaan tiedä näitä jotka ovat lopettaneet. Muutamia pelaajia olen laittanut mustalle listalle, kun tiedän että heitä ei nhl:ssä nähdä.
Ilya on minulla mustalla listalla, kun sillä ei ole sopparia, ja huonolta sen sopparin suhteen näyttää tällä hetkellä.
Joku vois hyvän pelinhengessä viskata linkin josta näkee kaikkien joukkueiden kokoonpano tällä hetkellä.
Kiitos vinkistä, mulla oli noi kolme ekaa top 20:ssa ja Zetteri vähän alempana. Tiedä sitten kannattaako/uskaltaako noita draftata ollenkaan. Mitenköhän on Jagrin laita vai onko se jo varma että pelaa Venäjällä?flintstone kirjoitti:...mm Olli Jokinen, Pavel Datsjuk, Ilja Kovaltshuk ja Henrik Zetterberg ilman sopparia ...
vieri kirjoitti:Kiitos vinkistä, mulla oli noi kolme ekaa top 20:ssa ja Zetteri vähän alempana. Tiedä sitten kannattaako/uskaltaako noita draftata ollenkaan. Mitenköhän on Jagrin laita vai onko se jo varma että pelaa Venäjällä?
mirasane kirjoitti:Heheh, Vieri oli kiero jo viimeksi tätä pelatessa, mutta nyt näyttää siltä, että hänen kieroutensa on kasvanut jo toiseen potenssiin :D
mirasane kirjoitti:Huomenna polkaistaan tuo drafti käyntiin. En vielä tiedä mihin aikaan ehdin koneelle ilmoittamaan Yahoolle, että liigamme on draftivalmis, mutta tuon ilmoituksen jälkeenhän kestää vielä X tuntia ennen kuin Yahoo saa draftin tehtyä. Jos valvon tänään pitkään, saatan jopa heittää draftin käyntiin ensi yönä, kunhan vuorokausi vaihtuu.
Jäädään jännittämään.
mirasane kirjoitti:Draft-status on nyt ready! Eli joskus iltapäivällä taitavat pelaajat mennä jakoon. :)
SammyD kirjoitti:Toivottavasti niin, eivätkä vasta tiistaina, jonka Yahoo tarjoaa takarajaksi pelaajien jaolle.
Kopteri kirjoitti:Täh?
Pitääkö drafti siis tehdä ennen tiistaita, ihan vaan toisen liigan puolesta kyselen.
SammyD kirjoitti:Toivottavasti niin, eivätkä vasta tiistaina, jonka Yahoo tarjoaa takarajaksi pelaajien jaolle.