Lätkämanageri: Jatkoaika 2-liigan keskustelu

  • 579 266
  • 9 761

nro.44

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO, VG-62
Nostellaanpas tätäkin ketjua tuolta pohjamudista.

Onkos jollain tietoa voiko tuota draftia alkaa pikkuhiljaa kyttäilemään, vaikka varmuutta koko liigan pelailusta ei vielä ole?

Epätodennäköistähän tuo on että änäriä ihan heti pelattaisiin, mutta eikös meidän olisi syytä valmistautua kunnolla, kasata riittävä määrä pelaajia, ja aloittaa tuo drafti, joka olisi hienoa saada manuaalisena toimimaan.
 

beerhunter

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Montreal,San Jose
olen samaa mieltä..vaikkei liiga alkaisikaan ollenkaan/ajallaan,kai sitä voisi ruveta kyhäämään jotain draftia kehiin. Sais tähän sairasloman ajalle jotain mukaavaakin tekemistä kuin pelkästään katella WC2004,MM-karsintoja,elokuvia,löhöämistä,roskaruoan syömistä...Hetkinen...THOSE ARE ALL GREAT THINGS!!!!!!
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
En ole nyt käynyt tutustumassa Yahoon sivuille joten en tiedä onko siellä tämä lätkämanageri taas mahdollista pistää pyörimään jos on niin sit jossain vaiheessa tässä ennen kauden normaalia alkua (sitä alkaako kausi tuolloin ei vielä tiedetä vaikka hyvin epätodennäköiseltä se ainakin tällä hetkellä näyttää) olisi tämäkin hyvä taas saada tehtyä.

Luonnollisesti täältä ollaan siis mukana jälleen.
 

#97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL
Kävin katsomassa Yahoon! sivuilta ja näyttäisi siltä, että NHL-liigoja ei voi vielä aloittaa. Jenkkifutis tosin näyttäisi pyörähtäneen jo käyntiin.

Troopers on myös mukana, jos/kun se kausi alkaa...
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille ja IFK:lle
Muuten tuo NHL-lakko ei haittaisi tuon taivaallista, mutta jos tämä mainio virtuaaliliigamme jää pelaamatta, niin alkaa oikeasti harmittaa. Vierille on pakko päästä antamaan nokkiin! ;)
 

tiki10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nybbe Ja Tobbe All-Stars
NHL alkaa!

Jaahas! NHL alkaa taas, joten olisi mukava jos saataisiin vanha poppoo taas kasaan manageroinnin suhteen. Miten on äijät? Kuka hoitaisi homman käyntiin? Tiki10 on mukana jälleen...
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille ja IFK:lle
tiki10 kirjoitti:
Jaahas! NHL alkaa taas, joten olisi mukava jos saataisiin vanha poppoo taas kasaan manageroinnin suhteen. Miten on äijät? Kuka hoitaisi homman käyntiin? Tiki10 on mukana jälleen...

Messissä ollaan. Toivottavasti tämä vanha ja legendaarinen porukka saataisiin taas kasaan. Vierin päänahka kiinnostaisi. :)
 

Sorppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Jokerit, LepRa (R.I.P.)
tiki10 kirjoitti:
Jaahas! NHL alkaa taas, joten olisi mukava jos saataisiin vanha poppoo taas kasaan manageroinnin suhteen. Miten on äijät? Kuka hoitaisi homman käyntiin? Tiki10 on mukana jälleen...

Minä tulen ainakin mielelläni nöyryyttämään itseäni. Ehkäpä aktiivisemmalla kaupankäynnillä tällä kertaa.
 

koukou

Jäsen
Suosikkijoukkue
KK
En jaksa koko ketjua kahlata läpi, joten kysyn tässä, eli mistä on kyse?
Jos joku hattrickkia edes häilyvästi sivua peli on kyseessä niin olen halukas kokeilemaan..
 

tiki10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nybbe Ja Tobbe All-Stars
Viimeksi..

..taisi mukana olla ainakin:
Vieri
Helinkopteri
Tiki10
Mirasane
Finnjewel
Beerhunter
JMK81
SammyD
Nro.44
Flintstone
Nizoral
M@rko77
Sorppa
Rokka
Kiisa
Sopuli

Sopuli taisi hoitaa liigan käyntiin etc. Kuka vanhoista haluaisi olla liigamme diktaattori ensi kaudella? Entäs säännöt? Näistähän väännettin viimeksikin jonkin verrran. Ehdotuksia.

Ps. Ensin katsotaan ketkä vanhasta jengistä lähtee mukaan. Vasta sitten uusia. Tässä liigassa pitää olla mahdollisuus olla erittäin aktiivinen. Niin totista porukkaa tässä on mukana...
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille ja IFK:lle
tiki10 kirjoitti:
..taisi mukana olla ainakin:
Vieri
Helinkopteri
Tiki10
Mirasane
Finnjewel
Beerhunter
JMK81
SammyD
Nro.44
Flintstone
Nizoral
M@rko77
Sorppa
Rokka
Kiisa
Sopuli

Sopuli taisi hoitaa liigan käyntiin etc. Kuka vanhoista haluaisi olla liigamme diktaattori ensi kaudella? Entäs säännöt? Näistähän väännettin viimeksikin jonkin verrran. Ehdotuksia.

Ps. Ensin katsotaan ketkä vanhasta jengistä lähtee mukaan. Vasta sitten uusia. Tässä liigassa pitää olla mahdollisuus olla erittäin aktiivinen. Niin totista porukkaa tässä on mukana...

Minä olen kerran ollut diktaattorina ja voin suostua siihen tälläkin kertaa, ellei kellään ole asiaan vastaansanomista. Mieluiten kuitenkin näkisin Sopulin jatkamassa hommassa, sillä hän hoiti sen viime kerrallakin ihan hyvin. Kiisan aktiivisuus oli viime kerrallakin niin olematonta, että hänen tilallaan näkisin mielelläni jonkun innokkaamman ja aktiivisemman managerin. Aktiivisuudella en tarkoita ylenpalttista kaupankäyntiä, mutta kun Kiisalta ei saanut edes hylkääviä päätöksiä hänelle tehdyistä treidiehdotuksista.
 

tiki10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nybbe Ja Tobbe All-Stars
mirasane kirjoitti:
Minä olen kerran ollut diktaattorina ja voin suostua siihen tälläkin kertaa, ellei kellään ole asiaan vastaansanomista. Mieluiten kuitenkin näkisin Sopulin jatkamassa hommassa, sillä hän hoiti sen viime kerrallakin ihan hyvin. Kiisan aktiivisuus oli viime kerrallakin niin olematonta, että hänen tilallaan näkisin mielelläni jonkun innokkaamman ja aktiivisemman managerin. Aktiivisuudella en tarkoita ylenpalttista kaupankäyntiä, mutta kun Kiisalta ei saanut edes hylkääviä päätöksiä hänelle tehdyistä treidiehdotuksista.

Hyvä! Sinä tai Sopuli käy todella hyvin. Onko Sopulia näkynyt palstalla? Kumpi teistä nyt hoitakaan homman alkuun, niin laittakaa yv:llä entisille aktiivisille salasanat etc. Sitten voidaan miettiä ketä otetaan mukaan tyhjille paikoille...
 

Xtrmntr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, JYP
tiki10 kirjoitti:
..taisi mukana olla ainakin:
Vieri
Helinkopteri
Tiki10
Mirasane
Finnjewel
Beerhunter
JMK81
SammyD
Nro.44
Flintstone
Nizoral
M@rko77
Sorppa
Rokka
Kiisa
Sopuli

Kröhöm. Mihinkäs se mestaruuden puolustaja on unohtunut... Eli mukana ollaan luomassa uutta dynastiaa!
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille ja IFK:lle
Jees, minä alan seuraamaan Yahoon sivuilta, milloin peli palaa sinne. Kun saan liigan luotua, alan kutsua porukkaa sinne. Etusijalla ovat tietenkin nämä aiemmin mukana olleet ja aktiivisuutensa todistaneet managerit. Lueskelin äsken n. 20 sivua tämän viestiketjun viestejä vuodelta 2003 ja ehti jo tulla haikea olo, kun muisteli kauden tiukkoja vääntöjä ja niitä vitutuksia, kun oman joukkueen avainpelaajat loukkaantuivat pitkiksi ajoiksi.
 

koukou

Jäsen
Suosikkijoukkue
KK
mirasane kirjoitti:
Jees, minä alan seuraamaan Yahoon sivuilta, milloin peli palaa sinne. Kun saan liigan luotua, alan kutsua porukkaa sinne. Etusijalla ovat tietenkin nämä aiemmin mukana olleet ja aktiivisuutensa todistaneet managerit. Lueskelin äsken n. 20 sivua tämän viestiketjun viestejä vuodelta 2003 ja ehti jo tulla haikea olo, kun muisteli kauden tiukkoja vääntöjä ja niitä vitutuksia, kun oman joukkueen avainpelaajat loukkaantuivat pitkiksi ajoiksi.
Ilmoittaudun kuitenkin ensimäiselle varasijalle.. Varmuuden vuoksi..
 

nro.44

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO, VG-62
Felocity Fighters on ehdottomasti taas mukana hallitsemassa jäähytilastoja! Tälle kaudelle tosin voisin nostaa tavoitteeksi myös voittaa joskus jonkun toisenkin kategorian!! ;)

Nyt kun näin aikaisin ollaan liikkeellä, mahdettaisiinkohan tänä vuonna onnistua manuaalisessa draftissa..?
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Ehdottomasti mukana tulevallakin kaudella tässä liigassa. Viimeksi taisin olla peränpitäjän, huimalla junnujoukkueellani, mutta jos tulevalla kaudella olisi vain viimeinen.
Aktiivinen manageri minä ainakin olin, ja kauppoja tuli väännettyä, monesti messengerin välityksellä.

Ja tosiaan, jos livedraftiin on mahkut, niin se olisi mahtavaa.

EDIT: Joo lueskelin noita ekoja viestejä draftin jälkeen. Tämän vuoden tavoitteeksi otan, varata pelaajia, jotka todellakin pelaavat vielä.
Toinen tavoite voisi olla, että ei tuhoa koko joukkuetta kaupoilla.
 
Viimeksi muokattu:

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille ja IFK:lle
nro.44 kirjoitti:
Felocity Fighters on ehdottomasti taas mukana hallitsemassa jäähytilastoja! Tälle kaudelle tosin voisin nostaa tavoitteeksi myös voittaa joskus jonkun toisenkin kategorian!! ;)

Nyt kun näin aikaisin ollaan liikkeellä, mahdettaisiinkohan tänä vuonna onnistua manuaalisessa draftissa..?

Livedraftia voisi olla mahtavaa yrittää, jos saisi vaan porukan samaan aikaan messengerin/irkin ääreen. Muutama tunti siihen menisi, mutta jännitys olisi ihan eri luokkaa kuin automaattisessa draftissa.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Kyllähän minä mukana olen, enkä pistä pahakseni, jos joku muu ottaa diktaattorin viitan harteilleen. Duuneja tuppaa olemaan niin prkleesti tällä hetkellä.

P.S. Vieri, mä otan Fopan.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
mirasane kirjoitti:
Livedraftia voisi olla mahtavaa yrittää, jos saisi vaan porukan samaan aikaan messengerin/irkin ääreen. Muutama tunti siihen menisi, mutta jännitys olisi ihan eri luokkaa kuin automaattisessa draftissa.

Tämä tosiaan vaatii sen, että ollaan esim. samalla IRC-kanavalla tai mesessä yhtä aikaa. Vaihtoehtona kyllä erittäin mielenkiintoinen.

P.S. Aion herätä aamulla aikasemmin kuin Mirasane. t: tuleva waiverin hallitsija...
 

tiki10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nybbe Ja Tobbe All-Stars
Livedrafti...

....voidaan mielestäni unohtaa, koska ei se onnistu kuitenkaan. Olisihan se mielenkiintoista, mutta ei varmasti onnistu. Vanha tapa kelpaa kyllä minulle.

Entäs säännöt tällä kertaa? Viimeksi mielestäni oli muuten aika hyvät säännöt, ainoastaan maalivahtien peluutuksen kanssa oli jotain häikkää. Ehdotuksia?!?
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
tiki10 kirjoitti:
Entäs säännöt tällä kertaa? Viimeksi mielestäni oli muuten aika hyvät säännöt, ainoastaan maalivahtien peluutuksen kanssa oli jotain häikkää. Ehdotuksia?!?

Ensimmäisellä kerralla ongelma oli se, että maalivahdin penkille jättämisestä saattoi olla hyötyä. Toisella kerralla ongelma oli se, että jos ei saanut tarpeeksi pelejä viikon aikana, hävisi kaikki maalivahtikategoriat. Mietitään tätä lisää, kun Yahoo saa homman pörräämään ja muistuu taas mieleen, millä tavalla sitä pisteytystä voi muokata.
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille ja IFK:lle
sopuli kirjoitti:
Tämä tosiaan vaatii sen, että ollaan esim. samalla IRC-kanavalla tai mesessä yhtä aikaa. Vaihtoehtona kyllä erittäin mielenkiintoinen.

P.S. Aion herätä aamulla aikasemmin kuin Mirasane. t: tuleva waiverin hallitsija...

Mun salaisuus onkin se, että en mene nukkumaan ollenkaan. Sä olet herätessäsi auttamatta myöhässä heräsit sitten miten aikaisin tahansa. ;)
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille ja IFK:lle
sopuli kirjoitti:
Ensimmäisellä kerralla ongelma oli se, että maalivahdin penkille jättämisestä saattoi olla hyötyä. Toisella kerralla ongelma oli se, että jos ei saanut tarpeeksi pelejä viikon aikana, hävisi kaikki maalivahtikategoriat. Mietitään tätä lisää, kun Yahoo saa homman pörräämään ja muistuu taas mieleen, millä tavalla sitä pisteytystä voi muokata.

Jeps, kyllä joku minimipelimäärä täytyy ottaa, ettei yhden tuurinollapelin jälkeen voi heittää maalivahteja vilttiin ja tuudittautua helppoon voittoon. Muistanko ihan väärin, että se minimipelimäärä olisi viime kerralla ollut 3? Tällä kerralla rajaa voisi pudottaa kahteen, koska jos draftissa käy huono tuuri maalivahtien kanssa, saattaa joku saada riveihinsä kolme kakkkosmaalivahtia, mitkä eivät välttämättä saa viikossa täyteen sitä kolmea pelattua ottelua.

Viimeksi maalivahtien pisteytyksessä keskusteltiin siitä, pitääkö pisteitä saada laukauksien määrästä. Itse olen yhä sillä kannalla, että laukauksia ei pitäisi laskea. Maalia kohti tulleiden laukauksien määrä (ja siten myös torjuntojen määrä) kun ei kerro juuri mitään maalivahdin hyvyydestä vaan pikemminkin puolustuksen huonoudesta tai joukkueen pelityylistä (puolustusvoittoisesti pelaavan joukkueen maalivahtia kohti tulee vähemmän laukauksia kuin hyökkäyspainotteisesti pelaavan joukkueen maalia kohti). Itse kannattaisin järjestelmää, että maalivahtien pistekategoriat olisivat: voitot, nollapelit, torjuntaprosentti ja päästetyt maalit per ottelu.
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille ja IFK:lle
Kyselin Yahoon ylläpidosta pelin alkamista. Sieltä kerrottiin, että jossain vaiheessa elokuun aikana aletaan ottaa rekisteröitymisiä vastaan. Seuraan tilannetta ja ilmoitan täällä, kun edistystä tapahtuu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös