Lätkämanageri: Jatkoaika 2-liigan keskustelu

  • 579 351
  • 9 763

vieri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Inter, Gli Azzurri, Avs, Bears, Jokerit
Lueskelin tossa eilen vähän tietoja mun tosta uudesta hankinnnasta (Weinhandl), kahdesta loukkaantuneesta pelaajasta (Zetterberg ja Kariya) ja nuoresta maalivahdista Fleurystä.

Weinhandl - Islandersin valmentaja Steve Stirling on pettynyt Czerkawskin otteisiin ja näin ollen Weinhandl on nostettu ykköskenttään Yashinin ja Kvashan vierelle.

Zetterberg - Kipsi poistetaan jalasta tällä viikolla ja saattaa palata pelikuntoon kuun loppupuolella.

Kariya - Kipsi poistettiin ranteesta eilen ja on todennäköisesti palaamassa kentille viikon-kahden päästä.

Fleury - Mies...siis poika haluaa pysyä ´ylhäällä´ hinnalla millä hyvänsä ja on halukas neuvottelemaan uuden sopimuksen joka ei toisi hänelle noita valtavia bonus rahoja.

Hyviä uutisia siis. Tai siis tavallaan hyviä uutisia. Kohta on taas se aika jolloin mun pitää alkaa treidailemaan ja etsimään joku joka haluaa/pystyy vaihtamaan kaks mun pelaajaa yhteen. Kuun loppupuolella pitäisi olla ainakin 4 pelaajaa myytynä ja kaksi uutta ostettuna, jotta saisin Zetterin ja Kariyan nostettua takasin elävien kirjoille. Taikka sitten kaksi mun pelaajaa vaihossa yhteen suht hyvään ja johonkin luuseriin, jonka heitän waiveriin heti. Tää on vaikeeta, koska en näe juurikaan järkeä siinä että laittaisin jonkun pelaajistani waiveriin. Siksi pyydänkin teitä - rakkaat kanssa managerit - että jos teitä kiinnostaa tälläinen järjestely, niin ottakaa yhteyttä ja jättäkää kohtuullisia treidiehdotuksia. Itse myös kyselen asiaa kun msn:ssä nähdään, mutten viitsi liikaa häiritä ja toitottaa tätä samaa asiaa. :)

Myytävien pelaajien joukossa saattaa olla oikeastaan kuka vaan, kunhan vaan hinnasta sovitaan. Kukaan ei ole ns. korvaamaton, mutta jos saan itse valita niin pelaajat kuten esim: Weinhandl, Gratton, Sanderson saisivat ainakin löytää itselleen uuden seuran.

Pelillisistä seikoista vielä hieman. Johtoni kaventui tulokseen 6-3, mutta silti kaikki näyttää erinomaiselta jotta voittaisin tämän viikon sarjani 15-1. :) Kolme ottelua ja kolme voittoa maalivahdeilla, tälläistä ei ole sattunut sitten viime kevään.

Ps: Koskakohan nämä Jatkoajan temppuilut loppuvat? Sivusto on joko auttamattoman hidas taikka sitten kokonaan offline. Raivostuttavaa...
 
Viimeksi muokattu:

nro.44

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO, VG-62
Viestin lähetti vieri
Weinhandl - Islandersin valmentaja Steve Stirling on pettynyt Czerkawskin otteisiin ja näin ollen Weinhandl on nostettu ykköskenttään Yashinin ja Kvashan vierelle.

Nyt olet kyllä vieri löytänyt väärää tietoa, sillä asiahan on niin, että Mariuksen sydän lyö liian kovaa Islandersille, joten mies täytyy hyllyttää hetkeksi, jotta alkaa peli taas sujua, sillä jääkiekkoa ei pelata sydämellä vaan mailalla ja kiekkolla.


Brashear ei kuunnellut valmentajan selvää määräystä, ja saattaa joutua benchille pariksi peliksi!!

Myös kauhea loukkaantumisaalto iski FF:n tiloissa, Lapperrierrellä on aivoräjähdys, Mitchellillä on polvionkelmia ja juuri nostettu Audette oli mennyt rikkomaan olkapäänsä.

Miesten tilalle on nostettu joitain umpikakkoja miehiä kuten Wayne Gretzky ja Paul Coffey.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Daze

No tulihan sieltä viimeinkin jotain infoa. Manageri yritti kovasti hehkuttaa ennen kauden alkua, että Daze paukuttaa tällä kaudella 70 pointsia. Ei sitä kukaan uskonut, ja kaiken päälle mies on pelannut ainoastaan kolme peliä. Nyt sitten kerrotaan, että sivussa ollaan vielä kymmenen viikkoa. Manageri toteaa tähän, että epätietoisuus on suurempi tuska.
 

vieri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Inter, Gli Azzurri, Avs, Bears, Jokerit
Re: Bostonin kassari

Viestin lähetti sopuli
Ensi yönä? Hyviä arvauksia otetaan vastaan...
Jaa-a, toi onkin paha.

Raycroft pelasi 22´s ja 28´s päivä ja Potvin 25´s ja 30´s päivä. Veikkaisin siis että Raycroft aloittaa tänään.

Jos tietoni/arvaukseni pitää paikkaansa niin olet minulle hyvän treidin velkaa. ;)
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Re: Re: Bostonin kassari

Viestin lähetti vieri
Jos tietoni/arvaukseni pitää paikkaansa niin olet minulle hyvän treidin velkaa. ;)

Haa! Raycroft pelasi, ja tuohon minä luotin. Neljä tosin meni omiin, mutta torjuntoja ja voitto ainakin saatiin. Voiko sun kanssa tehdä hyvää treidiä? Ei vaan, yhden hyvän olen ainakin tehnyt. Kiitos Washingtonin konttaamisen.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Onpas tasaista

Ja vaikka jääkone johtaakin numeroissa 5-3 niin yllättävän monet kohdat on meillä tällä hetkellä tasalukemissa ja veikkaan että tämä sarja ratkeaa viikonloppuna (lauantaina, jolloin koko joukkue pelaa) mutta tällä hetkellä ei vielä uskalla sanoa kumpaan suuntaan homma lähtee. Ja toista viikkoa peräjälkeen mun alkukauden vahvoin lenkki, maalivahdit, näyttävät pelaavan hieman heikompaa jaksoa.

Ja ennen kaikkea nuo pirun loukkaantumiset on alkaneet taas todella vaivaamaan mun joukkuetta ja viimesinpänä IR-listalle (Nummisen ja Jackmanin seuraan) on liittynyt Jamie Langenbrunner (RW-NJ) jonka polvi tähystettiin ja edessä on 2-3 viikon sairasloma. Jamieta korvaamaan hankittiin täysin tuntematon kortti Travis Moen (LW-Chi) Chicagon 2.ketjun laidalta.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Re: Onpas tasaista

Viestin lähetti flintstone
Ja vaikka jääkone johtaakin numeroissa 5-3 niin yllättävän monet kohdat on meillä tällä hetkellä tasalukemissa ja veikkaan että tämä sarja ratkeaa viikonloppuna (lauantaina, jolloin koko joukkue pelaa) mutta tällä hetkellä ei vielä uskalla sanoa kumpaan suuntaan homma lähtee. Ja toista viikkoa peräjälkeen mun alkukauden vahvoin lenkki, maalivahdit, näyttävät pelaavan hieman heikompaa jaksoa.

Kieltämättä pelottavan tasaista on. Onneksi Jääkone voi luottaa Datsyukkiin, joka tulee kääntämään tämän kamppailun eduksemme lähes yksin. Miehelle teki selvästi hyvää, että saatiin Allison pois joukkueesta. Nyt on selvää, kuka on ykkössentteri kauden loppuun asti. Jos maalivahtimme olisivat pelanneet yhtään paremmin, niin olisin vieläkin luottavaisempi.
 

Kopteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins
Kulminaatiopiste.

Ensi yönä ratkaistaan RAIMOn ja Turhien välinen taisto.
Katseet kohdistuvat Toskalaan ja Aebischeriin jotka kohtavat siis ensi yönä.
Myös lähestulkoon kaikki kenttäpelaajat ovat tulessa joten uskoisin että huomisaamuna on tämän parin voittaja selvillä.

Tehopörssissä Turhat ovat heikon alkuviikkomme ansiosta ottaneet huolestuttavan pitkän keulan mutta tilanne saattaa vielä muutamalla YV/GWGeellä sekä erinäisillä tappeluilla muuttua.
Scott Parkerille onkin illan peliin annettu selkeät ohjeet.
Target=Sakic.

Lets rok!
 

Geezer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK. Sympatiat Kuopioon ja Lappeenrantaan.
Re: Kulminaatiopiste.

Viestin lähetti Kopteri
Ensi yönä ratkaistaan RAIMOn ja Turhien välinen taisto.
Katseet kohdistuvat Toskalaan ja Aebischeriin jotka kohtavat siis ensi yönä.
Myös lähestulkoon kaikki kenttäpelaajat ovat tulessa joten uskoisin että huomisaamuna on tämän parin voittaja selvillä.

Hauskaa, että jaksat vielä uskoa joukkueesesi. Totuushan on kuitenkin, että ainoa jännitettävä asia on miten miten pahasti ringetteryhmäsi saa kuokkaan. Ensi yönä selviää ainoastaan, saatko kasaan yhden vai peräti neljä pistettä. Jos Aebischer ei pelaa, kolahtavan kaikki veskaripisteet Raimon kirstuun.

Takki auki taistoon....ja paita kans!

-Geezer-
 

vieri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Inter, Gli Azzurri, Avs, Bears, Jokerit
Re: Re: Re: Bostonin kassari

Viestin lähetti sopuli
Voiko sun kanssa tehdä hyvää treidiä? Ei vaan, yhden hyvän olen ainakin tehnyt. Kiitos Washingtonin konttaamisen.
Haa, voipa hyvinkin ja nyt sun on pakko tehdä joku diili, koska mä arvasin oikein. Arvasit oikein ehkä itekin, mutta ei sillä väliä. :)

Täytyi oikein etsiä se diili, koska sä olet niin onnessas siitä. :) Sulle tuli siis Weekes, A.Markov ja Rucchin ja mulle Kölzig, Doan ja Tanabe. Vaikka taidatkin olla edelleen voitolla tossa diilissä, niin silti olen tyytyväinen. Washington on näyttänyt pieniä heräilemisen merkkejä ja muutenkin tein ton treidin lähinnä siitä syystä koska olen varma että Kölzig myydään Coloradolle ennemmin tai myöhemmin.

Nizorals sitten vaihtoi joukkueensa nimeä, loistava valinta! :) Pitäsiköhän mun matkia ja ottaa Vierin Unipopoo käyttöön?
 

nro.44

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO, VG-62
minun pelini sukeltaa!!! Viimeyönä joukkueen paras pistemies olis Tie Domi! eniten -:sta keräsi joukkueen ykköspyssy Martin St.Louis! Myäs Mariuksen -1 ja jääaika 3.20 näyttää todellä hyvältä! Vieri, veikkaan että otat liigan ensimmäisen 16-0 voiton!!
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Re: Jumalauta Boston!

Viestin lähetti sopuli
Ei kai tässä ole muuta sanottavaa, kuin maalivahtipelini sukeltaa...

Valitettavasti vain sun kenttäpelaajas ei tee samaa vaan yrittävät oikein tosissaan kyykyttää mut. Ja ei ne munkaan maalivahdit aivan hurjasti ole loistaneet kun tuo torjuntaprosentti on tällä hetkellä selkeästi alle 90% vaikka Marty viime yönä pelasikin nollapelin.

Ja kerpele, nyt joku mun pelaaja (vaikkapa polvi ja olkapää vaivainen Colin White) saa ajella sen Pavel Datsyukin kylmäksi, kaverihan lähes yksinään (2 pelissä yhteensä 3+3) kaataa koko mun joukkueen. Ja jos White ei hommaan pysty niin Aki-Putteri saa myöskin kokeilla, kädet vaan ylhäällä päälle kaveri kiisseliksi ja jos se Datsyuk yrittää väistää niin polvea vain reilusti eteen niin eiköhän se tokene.

No joka tapauksessa tilanne tasoittui vain entisestään eli nyt numerot on Kivisten ja Zamponin (=jääkone) välillä 7-7, viikonlopulle siis riittää mukavasti jännitystä.

PS. White on siis tällä hetkellä listattu Day-to-Day ja jos arvata pitää niin kaveri ei pelaa ainakaan pariin viikkoon, tosin IR-status ei muuttaisi mun tilannetta mihinkään koska mun IR-lista on jo täynnä ja kaikki jo IR-listalla olevat on Whitea parempia pelaajia (Numminen, Langenbrunner ja Barrett Jackman) niin Colin on se joka tippuu jos joku tiputetaan.
 

beerhunter

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Montreal,San Jose
joillakin maalivahtipeli toimii...Kattelin tossa Kiisan viikon saldoa ja se näytti 4 voittoa, 120 torjuntaa,98,4% ja pari nollapeliä...ja nyt on vasta torstaihin asti ehditty....voi viddu,Miksei mun Unibrow-Cechmanek pysty ja samaan!!!!
taitaa olla taas tiukka vääntö meitsillä,tilanne 5-4 Mahlajookille..Uskon kuitenkin vakaasti voittoon
 

Fallossymboli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Mirasanen siivettömien lepakoiden etumatka sen kun kutistuu ja lukemat viime yön jäljiltä ovat enää 5-6 papanoitsijoille. Suuri kiitos tästä kuuluu ilmeisen myöhään pikkujouluista kotiutuneille DiPietrolle ja Hasekille jotka näyttivät maalillaan ns. närhen munat vastapuolen hyökkääjille.

Harold Druken (7 ottelua 0+4) ei käynyt Tylleröiden paidassa jäällä kertaakaan kun manageri nappasi waiverista tilalle viimeiset viisi ottelua tehoilla 0+4 pelanneen Darius Kasparaitiksen. Darius paikkaa juuri pois treidatun Jason Doigin jättämää aukkoa Tylleröiden puolustuksessa koska treidissä toiseen suuntaan liikkunut Rory "Fitz" Patrick ei siihen pysty.

Warkaus Patriotsille:

Oleg Kvasha
Jason Doig

Tylleröille:

Michal Handzus
Rory Fitzpatrick

Treidi johtui vain ja ainoastaan Tylleröiden senttereiden pikkujouluissa nauttimasta epäpuhtaasta alkoholista, joka on haitannut silmä-käsi -koordinaatiota siihen malliin että aloitusvoitot lipsuvat säännöllisesti vastapuolelle. Etenkin viime yön aloitustilastot olivat murheellista luettavaa sillä poikkeuksella että mirasane luultavasti hihitteli itsekseen.

(edit) Fitzpatrikin poistuessa waiveriin, päätti mangeri nostaa tilalle Eric Cairnsin tapaamisesta toipuneen Fedorukin, jonka toteuttaessa rooliaan riittävän tehokkaasti voin harkita Tylleröt -lisänimestä luopumista. Wanna go?
 
Viimeksi muokattu:

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Uuuuuhhhh...

..Jääkoneen manageri vaikertaa krapulaansa, joka ikävä kyllä iski myös joukkueeseen viime yönä. Nolla maalia, vaikka koko saatanan joukkue oli kentällä! Torjunnoissa tuli turpaan yhdellä. Ensi yönä pitää tapahtua ihmeitä, mitä epäilen suuresti.
 

vieri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Inter, Gli Azzurri, Avs, Bears, Jokerit
Uuuuuhhhh...x 2

Krapula vaivaa myös täällä ja joukkueen peli on kriisissä viime viikkoisen ´yllätys tappion´ myötä. Peli on 5-5 ennen viimeisiä pelejä. Ensi yönä mulla on tulessa kahdeksan pelaajaa vastaan Felocityn neljä. Maaleja ja syöttöjä on tullut, mutta yv-pisteitä ei oikeestaan yhtään. Ei hyvältä näytä vaikka voitto tulisikin.
 

nro.44

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO, VG-62
Kyllä muuten harmittaa.. Jätin Czerkawskin pois kokoonpanosta, kun ajattelin että mies on kuitenkin vielä sivussa, meinasin tosin vaihtaa hänet Parkiin, tehot Parkilla 0, -2. Czellä 0+1, +2, JOS olisin tehnyt tämän vaihdon johtaisin Vierin unipoppoota 4-5.. JOS JOS JOS JOS JOS JOS.. ja nyt sitten hommataan kolmas krapula aamu putkeen!
 

vieri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Inter, Gli Azzurri, Avs, Bears, Jokerit
Ei taitaisi nuo Czerkawskin tehot auttaa, koska Fedorov tekee ensi yönä 1+3 tehot jota hyvin säestää Richards 1+2 tehoilla. :)

Kanuuna alkaa pikkuhiljaa hellittämään ja heti löysin mahdollisia hyviä uutisia:

Jason Allison believes that it is 'days and weeks' before he will return rather than 'weeks and months'.

Allison is back skating but still not participating in contact drills. That said, as his problems were related to a chemical inbalance rather than post-concussion syndrome, he may still play this season.

Yii-haaa!!! :)
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Viestin lähetti vieri
Allison is back skating but still not participating in contact drills. That said, as his problems were related to a chemical inbalance rather than post-concussion syndrome, he may still play this season.

Yii-haaa!!! :)

Oujee.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Tiukka taisto kääntyi tällä kertaa mun selkeäksi voitoksi

Eli vielä perjantaina 7-7 tilanteessa ollut taisto Kivisten ja jääkoneen välillä kääntyi viikonloppuna lopulta mun numerollisesti selkeään voittoon 10-3, tosin monet kohdat on vain niukasti mun nimissä. Hieno nousu siis kaiken kaikkiaan jonka taustalla oli mun alkuviikosta haukkumani maalivahdit, jotka nostivat selkeästi tasoon ja ottivat lopulta voiton kaikissa maalivahti kategorioissa.

Ja kipeää olkapäätään poteva Canucksin Matt Cooke (C-Van) sai sitten lähteä ja tilalle napattiin waiveristä Nashvillen Denis Arkhipov (C-Nsh) joka tuo ainakin aloitusvoimaa mun surkeiden aloittajien joukkoon.

Edit: Jaahas, tällä viikolla vastaan asettuu sitten liigakärki Vierin unipoppoo ja tietenkin mun joukkueesta puolet on sairastuvan puolella. No ei ihan puolet mutta tärkeitä pelaajia kuitenkin (Numminen, Langenbrunner, B. Jackman ja White), no onneksi myös Vierillä näkyy olevan sairastupa täynnä (Kariya, Johnson, Zetterberg ja Sullivan) ja näkyypä kaverilla olevan varaa pitää myös NA miestä (Allison) mukana joten tällä saralla ollaan molemmat aikaslailla siipirikkoja mutta katsotaan nyt mitä tuleman pitää ja tätäkin viikkoa lähdetään voittamaan vaikka vastus onkin kovimmasta päästä.
 
Viimeksi muokattu:

Fallossymboli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Viestin lähetti mirasane
Nizoralsin Tylleröt alkoivat sitten taipua ekasta yöstä lähtien.
Huh, nyt on kova periodi takana. Back-to-back -ottelut Unipoppoota ja Rottia vastaan ottivat jo kunnon päälle mutta tuleva mestari jaksaa kääntää tiukat matsit edukseen jo tässä vaiheessa.

Viikonlopun mielikuvituksettomalla mutta dieselmäisellä jyräyksellä Nizoraalit syöttivät Rotille siis myrkkyä lukemin 8-4. Nyt on tämän hetken kärkiviisikosta kohtaamatta enää Flintstones ja ainoa pistemenetys näissä peleissä on ollut tasuri Kortepohjan kanssa. Turpaan ei ole tullut koko kaudella kuin Tikiltä avauskierroksella.

Näistä asetelmista alkaa ennakkoon ajatellen hieman helpompi matsi N@stojaPoiki@ vastaan. Pojilta puuttuu toinen molari CuJon lähdettyä farmiin ja mangeri jatkaa edelleen omalaatuista kokeiluaan pitämällä Eläke-Kravchukia kokoonpanossa vaikka käsittääkseni kentällä käyviäkin pakkeja olisi ihan ilmaiseksi tarjolla. Lisäksi Poikien sentteritilanne on niin hyvä että yhtä LW-paikkaa on pidettävä tyhjänä. Todennäköisesti Poikien managerin nerokas taktinen veto kuitenkin toimii ja soitellen sotaan lähtenyt Nizorals poistuu 4-7 tappio niskassaan nuolemaan haavojaan kauden heikoimman esityksen jälkeen...
 

vieri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Inter, Gli Azzurri, Avs, Bears, Jokerit
Viime viikko tuli ja meni ja voitin kuin voitinkin Felocityn viimeisen yön tehoilla. Tiukkaa teki ja Felocity näytti että Vierin olisi syytä sulkea suuri suunsa ja unohtaa nämä puheet nöyryyttävistä 15-0 voitoista. :)

Tällä viikolla on vastassa sitten kovaakin kovempi sarjanelonen HC Flintstones. Ensimmäinen yö minulla alkoi ainakin kohtalasen hyvin tehoilla 4+3. Varsinkin Straka ja Selänne ovat iskussa ja jatkavat pistetehtailujaan. Strakalla on viimeisestä kolmesta pelistä 3+2 ja +-3, Selänteellä viimeisistä kuudesta pelistä 4+3. Onneksi en myynyt näitä pelaajia silloin kuin olivat huonoimmillaan.

Allisonin mahdollinen parantuminen saa managerin suun hymyyn. Myös Kariyan ja Zetterbergin paluu jäille saattaa olla muutaman viikon päässä. Tästä on hyvä jatkaa.

Ai niin, alkukauden suurin yllätysjoukkue on mielestäni HC Kortepohja.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös