Hahahaha!!! Jo toinen samanlainen viesti :)Viestin lähetti sopuli
Oujee.
Olen pahoillani. :D
Hahahaha!!! Jo toinen samanlainen viesti :)Viestin lähetti sopuli
Oujee.
Voisin harkita. Minkälaiseen tietokoneeseen?Viestin lähetti #97
Samalla ilmoitan, että halutaan ostaa elämä. Miel. väh.käyt. Vaihdetaan tietokoneeseen.
Mulla oli sama ongelma eilen. Vaikka mulla olikin jo messenger versio 6.1 niin se väitti etten pysty loggautumaan sisään ennenkuin asennan uuden 6.1 version. Asensin sen sitten ja nyt taas toimii. Msn sucks!Viestin lähetti beerhunter
En tiedä mikä hemmetti tota mun messengeriä vaivaan,on tehny sitä eilisestä asti...
Viestin lähetti Nizoral
Näistä asetelmista alkaa ennakkoon ajatellen hieman helpompi matsi N@stojaPoiki@ vastaan. Pojilta puuttuu toinen molari CuJon lähdettyä farmiin ja mangeri jatkaa edelleen omalaatuista kokeiluaan pitämällä Eläke-Kravchukia kokoonpanossa vaikka käsittääkseni kentällä käyviäkin pakkeja olisi ihan ilmaiseksi tarjolla. Lisäksi Poikien sentteritilanne on niin hyvä että yhtä LW-paikkaa on pidettävä tyhjänä. Todennäköisesti Poikien managerin nerokas taktinen veto kuitenkin toimii ja soitellen sotaan lähtenyt Nizorals poistuu 4-7 tappio niskassaan nuolemaan haavojaan kauden heikoimman esityksen jälkeen...
CuJo ehtii vielä loukkaantua lämmittelyssä törmätessään vahingossa Shanahaniin. Myös Shanny loukkaantuu samassa tilanteessa ja Dandenault tukehtuu traagisesti nauruun katsoessaan vierestä.Viestin lähetti sopuli
Sekä Hasek että Legace loukkaantuneina, joten maalivahtipeli pitäisi olla kunnossa. Veikkaan, että Igor palaa tuota pikaa ja empty tekee tehot 3+2.
Samaa tulosta näyttää tämä päivä. Nollapeliäsi enkä torjuntaprosenttiasi saa kurottua umpeen, mutta muuten näyttää ihan hyvältä. Harmi vaan että joukkueeni on tuskaillut yv-pisteiden muodossa jo parisen viikkoa. Kaikki paitsi Barnaby saavat yv-aikaa mielin määrin, mutta tulosta ei sitten tule millään.Viestin lähetti flintstone
Kiviset - Unipoppoo ottelusarja tasoittuu tasoittumistaan, eli nyt numerot on enää Vierin 7-5 johto...
Viestin lähetti vieri
Kuka ketale sen keksikään? :
Älä muuta virka! Nizoralsilla aivan sama vika. Tälläkin viikolla jo tehot 7+17 joista kokonaista 1+2 yv:llä... Pidetäänkö joukkueille yhteinen 24h ylivoimaleiritys ilman lepotaukoja?Viestin lähetti vieri
...joukkueeni on tuskaillut yv-pisteiden muodossa jo parisen viikkoa. Kaikki paitsi Barnaby saavat yv-aikaa mielin määrin, mutta tulosta ei sitten tule millään.
Damn you, damn damn you!!!!!Viestin lähetti Kopteri
*viheltelee*
Mulla on tän viikon tehot hieman vaatimattomammat 7+11 ja 0+2 yv:llä. Erittjäin sjurkeeta!Viestin lähetti Nizoral
Älä muuta virka! Nizoralsilla aivan sama vika. Tälläkin viikolla jo tehot 7+17 joista kokonaista 1+2 yv:llä...
Sopii. Lisäksi kannattaa myös kokeillla maanantaina aloittavan Kristillisen kanava Taivas TV7:n vaikutusta pelaajiin. Saattaisi toimia?Pidetäänkö joukkueille yhteinen 24h ylivoimaleiritys ilman lepotaukoja?
Pidetäänkö joukkueille yhteinen 24h ylivoimaleiritys ilman lepotaukoja?
Viestin lähetti #97
Ylivoima "tehot" täälläkin legendaariset 1+2!
Ensi yönä joukkueessani pelaa kauden ekan ottelunsa Peter Worrell. Ehkäpä hän saa Troopersin pelaajien housun puntit tutisemaan, ja muut pelaajani alkavat onnistumaan...
minä voisin myös osallistua niihin ylivoimakarkeloihin, ellen muuten niin juomaan ne kaljat pois.. =)
Viime yöltä ropisi kassaan vain 2+1 mutta niistä 2+0 yv:llä. Valitetaampa lisää kun näin hyvin toimii!Viestin lähetti vieri
Pienehkö ´valitus´ tekee näemmä aina hyvää. Viime yönä oli 10 kenttäpelaajaa tulessa ja saaliina 3+6 ja 0+5 yv:llä!
Tsing! Hius halkesi. Sakicin lempinimihän on Burnaby Joe. Ähäkutti.Viestin lähetti vieri
...kyseessä ei ole Barnaby Joe mikäli joku niin luulee, mutta tehoja lähes yhtä paljon. ;)
*hymiö*Viestin lähetti Nizoral
Tsing! Hius halkesi. Sakicin lempinimihän on Burnaby Joe. Ähäkutti.