Meitsin kentät...
1. kenttä
LW Daze Eric
C Allison Jason
RW Walker Scott
D Tärnström, Dick
D Stuart, Brad
Isoin kysymysmerkki tässä kentässä on Allison. No, minulle riittää, kun mies tervehtyy muutamassa kuukaudessa. Walker on ruma ja tyhmä. Ostakaa se.
2. kenttä
LW Morozov, Alexey
C Datsyuk, Pavel
RW Young Scott
D Markov, Andrei
D Souray, Sheldon
Tämän kentän kummajainen on Souray. Olen päättänyt antaa miehelle mahdollisuuden. Datsyukilta odotan paljon.
3. kenttä
LW Hartnell, Scott
C Spezza, Jason
RW Hemsky, Ales
D Fahey, Jim
D Martinek, Radek
Aah, managerin suosikkikenttä, eli prospect-line. Nämä miehet yllättävät kaikki. Tai no siis, Martinekilta en paljon odota. Suurin mielenkiinto kiinnittyy siihen, että kenen kanssa Spezza ja Hemsky pelaavat. Ai niin, ei tarvitse tarjota Cheechoota vaihdossa asennevamma-Jasoniin.
4. kenttä
W Thornton, Scott
C Rucchin, Steve
W Rucinsky, Martin
Thornton on härkä, Rucinsky viihtyy Manhattanilla ja Rucchin keräilee Fedorovin jämäpointsit.
Marty Reasoner ja Eric Belanger tarkkailevat silmä kovana Allisonin kuntoutumista peliminuutteja himoiten. Mikäli Allison tervehtyy, saattaa tulla lähtöpassit toiselle.
Ei tämä nyt niin paska nippu ole, taistelee TOP-6 paikasta auringossa...
Itse sarjaveikkausta en ole jaksanut hirveästi miettiä, mutta seuraavat periaatteet voisi siihen ottaa. Kaikki joukkueet rankataan ja objektiivisuuden säilyttämiseksi näyttäisi olevan hyvä, että omaa joukkuetta ei rankata ollenkaan. Noh, ilmoittelen tarkemmin kunhan kerkiän.