Lätkämanageri: Jatkoaika 2-liigan keskustelu

  • 579 262
  • 9 761

Kopteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins
Kentälliset täältäkin

Team RAIMO lähtee kauteen seuraavilla kentillä.

Samsonov-Demitra-Amonte
Rathje-Cross

Turgeon-Primeau-Vrbata
Volchenkov-Klesla

Hlavac-Niedermayer-Cleary
Colaiacovo-Väänänen

LWeen puolellle ovat tunkemassa myös Schastlivy ja Isbister, sekä senttereistä Vasicek ja McAuley.


LWeen ja Ceen puolella tunkua, haemme RWeetä!
 

vieri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Inter, Gli Azzurri, Avs, Bears, Jokerit
Ai niin, ne kentälliset. No tässä on mun nykyiset, mutta olen varma että tämä ei ole lopullinen joukkue! :)

Kentät yahoon pelipaikkojen mukaan:

1. Kenttä:

Paul Kariya - Sergei Fedorov - Glen Murray

Ed Jovanovski - Danny Markov

2. kenttä:

Martin Straka - Brad Richards - Martin St Louis

Scott Niedermayer - David Tanabe

3. kenttä:

Henrik Zetterberg - Olli Jokinen - Mike Johnson

Lubomir Visnovsky - Frantisek Kaberle

4. kenttä:

Ryan Bayda - Mike Ricci - Steve Sullivan

Maalissa Olaf Kölzig ja Marc Denis.

Ja vaihtopenkillä näillä näkymin istuvat Jonas Höglund, Pierre-Marc Bouchard sekä Ivan Huml. Näistä kolmesta erityisesti Bouchard tulee saamaan peliaikaa, muut kaksi ovat siirtolistalla.

Höglundista kiinnostuneille tiedotan, että mieshän tulee ennakkokaavailujen mukaan pelaamaan ykköskentässä Jokisen ja Kozlovin kanssa. Hänet vaihdan suht samantasoiseen Rw:hen ja mukaan saa kaupanpäälle Bostonin Ivan Humlin mikäli näin haluaa.

Edit: Höglund sitten lähti ja tilalle tuli Valeri Bure. Olisiko tämä vihdoinkin se kausi jolloin Bure pääsisi edes lähelle kauden 99-00 tehoja? Toivotaan, toivotaan...
 
Viimeksi muokattu:

beerhunter

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Montreal,San Jose
1.kenttä Whitney - Lemieux - Tucker
MacInnis - Rachunek

2.kenttä McAmmond - Conroy - Iginla
Leopold - Quint

3.kenttä Kovalchuk - Savard - Kozlov
Majesky - Kasparaitis

4.kenttä Kvasha - Hrdina - Kobasew
Bouchard - 13.hyökkääjä Cooke

Scratchit - Sundström

Maaliin Cechmanek-Biron
Ps. Siirsin Tuckerin tarkoituksella oikeaan laitaan ykköskenttään turvaamaan Marion peliä..Kakkoskenttäni on suora kopio Calgaryn oikeasta ykköskentästä :)
Tossahan niitä.Joukkueeni on traidien hyväksymistä vailla valmiit. Tavoitteena on parantaa edelliskauden tulosta
 

Fallossymboli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kun tässä on jo kentällisiä lueteltu niin kai sitten minäkin.

Nizoralsin ykköskenttä:

Jamal Mayers

Jamal pelaa kentällisessä kaikkia paikkoja. Muut pelaajat ovatkin edelleen kaupan...
 

vieri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Inter, Gli Azzurri, Avs, Bears, Jokerit
Viestin lähetti Nizoral
Nizoralsin ykköskenttä:

Jamal Mayers

Jamal pelaa kentällisessä kaikkia paikkoja. Muut pelaajat ovatkin edelleen kaupan...
Känniläisen horinaa? :D

Onpas täällä hiljaista, mullakaan ei ole vaihtunut pelaajat koko päivänä. :( Pari treidiehdotusta olen tosin jättänyt (kuinkas muuten), mutta näyttäisi vaan siltä etttä muut managerit mielummin dokailevat yms kuin keskittyvät tähän elämääkin tärkeämpään kauteen. :)
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Jengissä on taas ollu huisketta, vaikka ite en oo niin välttämättä vaihtoja halunnu.
Mutta minkäs teet kun, Biron löytää mukavan naisen Team Koivun kotikaupungista. Pakkohan se mies on myydä.
Mutta jos näillä päästäs kauteen (toive unta).

1.kenttä
Höglund - Stefan - Gionta
Morris - Gill

Tämä kenttä lappaa maaleja sitä tahtia, että vastapuolen maalivahdin selkä kramppaan, kun koko ajan joutuu kiekkoja maalista poimimaan.

2.kenttä
Saprykin - Madden - Afinogenov
O'Donnell - Semenov

Madden kauhoo alotuksia, kun sekoboltsi ja laiturit mättää maaleja. Semenov on kauden ylläri pakki.

3.kenttä
Hossa - Arkhipov - Dimitrakos
Dandenault - Mara

Tämä kenttä vaan pörrää

4.kenttä
Pirjetä - Draper - Hall

Tässä on kenttä.

Kunhan tulokkaat saapuu listoille, niin joukkueessa tapahtunee jotain vielä.
Niin ja sitten vielä veikkausta sijotuksista:
1.pitkäpäätyyn
2.Mirasanen Rotat
3.TeamKoivu
4.FSK Avalanche
5.HC Tiki10
Listan saa kopioida ja kiikuttaa R-kioskille veikkaust varten.
 

beerhunter

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Montreal,San Jose
6 joukossa tulee olemaan seuraavat managerit(järjestystä en voi kertoa):


FSK Avalanche
Mirasanen Rotat
HC Kortepohja
Nizorals
TeamKoivu
HC Tiki10
 

nro.44

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO, VG-62
Viestin lähetti beerhunter
6 joukossa tulee olemaan seuraavat managerit(järjestystä en voi kertoa):


FSK Avalanche
Mirasanen Rotat
HC Kortepohja
Nizorals
TeamKoivu
HC Tiki10

Kyllä nyt Teamkoivun lista mättää pahasti, ei Löydy meikäläisen nimeä listalta.. Kuten olen jo aiemmin sanonut, viimekauden loptein sarjan kärjestä, ja ajattelin lopettaa myös ensi kauden siellä, tosin toisessa kärjessä!!


Asiaan, Felocity on jo lähes kasannut joukkueensa kuntoon, muutamia vaihdoksia tehdään vielä, Kopteriin tulen ottamaan yhteyttä, toiveissa saada yksi rw myytyä..

Kellään tietoa Ulf Dahlen:in tilanteesta?
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Viestin lähetti beerhunter
6 joukossa tulee olemaan seuraavat managerit(järjestystä en voi kertoa):


FSK Avalanche
Mirasanen Rotat
HC Kortepohja
Nizorals
TeamKoivu
HC Tiki10

Muuten hyvä lista, mutta minnekkä jäi minun tähtisikermä?
Itseasiassa kattelin noita top25 listoja eri tilastojen mukaan ja näyttää siltä, että TeamKoivu lähtee ainakin minun silmissä ennakko suosikkina kauteen.
FSK Avalanche peesaa sopivan välimatkan päässä ja sitten tulis Nizorals.
Rotta joukkue olis näin vasta neljäs. Tosin Rotilla maalivahti tilanne ei näy täysin tilastoissa. Ja ei ne tilastot muutenkaan kerro oikeastaan yhtään mitään.
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille ja IFK:lle
Viestin lähetti repe_joke
näyttää siltä, että TeamKoivu lähtee ainakin minun silmissä ennakko suosikkina kauteen.
FSK Avalanche peesaa sopivan välimatkan päässä ja sitten tulis Nizorals.
Rotta joukkue olis näin vasta neljäs.


Ei minua haittaa, vaikka minua ei ennakkosuosikkina pidetäkään. Takaa on helppo tulla!
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Meitsin kentät...

1. kenttä

LW Daze Eric
C Allison Jason
RW Walker Scott

D Tärnström, Dick
D Stuart, Brad

Isoin kysymysmerkki tässä kentässä on Allison. No, minulle riittää, kun mies tervehtyy muutamassa kuukaudessa. Walker on ruma ja tyhmä. Ostakaa se.

2. kenttä

LW Morozov, Alexey
C Datsyuk, Pavel
RW Young Scott

D Markov, Andrei
D Souray, Sheldon

Tämän kentän kummajainen on Souray. Olen päättänyt antaa miehelle mahdollisuuden. Datsyukilta odotan paljon.

3. kenttä

LW Hartnell, Scott
C Spezza, Jason
RW Hemsky, Ales

D Fahey, Jim
D Martinek, Radek

Aah, managerin suosikkikenttä, eli prospect-line. Nämä miehet yllättävät kaikki. Tai no siis, Martinekilta en paljon odota. Suurin mielenkiinto kiinnittyy siihen, että kenen kanssa Spezza ja Hemsky pelaavat. Ai niin, ei tarvitse tarjota Cheechoota vaihdossa asennevamma-Jasoniin.

4. kenttä

W Thornton, Scott
C Rucchin, Steve
W Rucinsky, Martin

Thornton on härkä, Rucinsky viihtyy Manhattanilla ja Rucchin keräilee Fedorovin jämäpointsit.

Marty Reasoner ja Eric Belanger tarkkailevat silmä kovana Allisonin kuntoutumista peliminuutteja himoiten. Mikäli Allison tervehtyy, saattaa tulla lähtöpassit toiselle.

Ei tämä nyt niin paska nippu ole, taistelee TOP-6 paikasta auringossa...

Itse sarjaveikkausta en ole jaksanut hirveästi miettiä, mutta seuraavat periaatteet voisi siihen ottaa. Kaikki joukkueet rankataan ja objektiivisuuden säilyttämiseksi näyttäisi olevan hyvä, että omaa joukkuetta ei rankata ollenkaan. Noh, ilmoittelen tarkemmin kunhan kerkiän.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Kentälliset

1. Kenttä
Friesen - Koivu - Lehtinen
Zubov - Numminen

- Vauhtia ja vaarallisia tilanteita, Saku Koivu toipunee näillä näkymin liigan avaukseen ja näin ollen kantaa odotetusti joukkueen ykkössentterin viittaa, laidoilla Lehtinen ja Friesen saa nauttia Sakun tarjoilusta. Pakistossa Starsin ykköspakkipari Zubov-Numminen takaa takuu varman suorituksen ja loistavaa ylivoima osaamista.

2. Kenttä
Horcoff - Smolinski - Langenbrunner
Foote - Jackman

- Edelleen vahvaa osaamista, viime kauden pleijareiden maalipörssin ykkönen Jamie Langenbrunner saa nauttia Ottawassa peliä pyörittävän Smolinskin tarjoilusta, jota Horcoff toisella laidalla vahvasti tukee, vaikka hieman oudolla paikalla joukkueessani joutuukin tällä hetkellä pelaamaan (normaali pelipaikka on sentteri). Tämän puolustuksen edessä on kuitenkin erinomaisen helppoa pelata sillä Footen ja Barrett Jackmanin pommit tulevat murtamaan vastustajan toisensa jälkeen. Foote-Jackman on hyökkäyssunntaan sellainen parivaljakko joka kelpaisi monen muun joukkueen ykkös pariin mutta HC Flintstonesissa paikka on siis kakkosessa.

3. Kenttä
Nieminen - Barnes - Vyborny
Boughner - White

Ärsyttäjä kenttä, joka ei kuitenkaan ole heikko edes hyökkäyspelissä. Barnes ja varsinkin Vyborny on vaarallisia aina vastustajan alueelle päästessään ja ei tuo Ville Nieminenkään mikään kädetön pelaaja ole vaikka roolina tässä onkin enemmän vastustajan iholle ja pään sisään pääseminen. Pakisto edustaa sitten ärsyttäjien taustalla tarvittavaa voimaa ja niin White kuin Boughner tiputtaa hanskat tarvittaessa, myös taklauksissa on pelottava voima.

4. Kenttä
Maltby - Zholtok - Rupp

- Jarru kenttien aatelia, alivoima spesialisti Maltby saa rinnalleen Minnesota Wildissa puolustus ja vastahyökkäyksien saloihin hienosti perehtyneen Zholtokin ja maalinedustalle voimaa tuo viime kaudella Stanley Cup finaalien 7.pelissä loistaneen ja siten suurien pelaajien joukkoon nimensä iskeneestä Ruppista.

Penkillä tuppea puremassa:
Park
Avery

- Nopea kinttuinen ja terävästi laukova Park on pelaaja jota voidaan käyttää loukkaantumisten aikana hyvänä stunttina moniin kenttiin. Avery otetaan kentälle kun siellä tarvitaan kovuutta, viime kauden 153 min puhukoon puolestaan.

Maalissa
Brodeur
Nurminen
Legacy

- Itseoikeutettu ykkönen luonnollisesti liigan viime kauden parhaana maalivahtina palkittu Martin "Marty" Brodeur. Hyvää taustatukea antaa Atlantan ykköseksi kaavailtu Pasi "Nupe" Nurminen. Farmissa aloittaa Legacy.

Kyllä tällä ainakin viime kauden sijoitusta tullaa nostamaan huomattavasti, pleijareihin siis varmasti matkalla ja sieltähän ei tietenkään odoteta muuta kuin paikkaa finaalista ja mestaruutta.
 
Viimeksi muokattu:

Fallossymboli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Nizorals paikkasi viikonloppuna heikohkoa sentteritilannettaan.

HC Turhille:

Änsöön Carter

Nizoralsille:

Michal Handzus


Vaikka Hand-zus on aivan käsi äijä niin otteet harjoituspeleissä ja Primeaun syrjäyttäminen kolmosketjuun ovat tehneet manageriin vaikutuksen. Ketju Gagne-Handzus-Williams tekee vielä kovaa jälkeä kun tosipelit alkavat. Samalla Michal voittaa ainakin 800 aloitusta. Viimekautisten tehopisteiden valossa kauppa kallistuu tosin Turhille.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Viestin lähetti Nizoral
Viimekautisten tehopisteiden valossa kauppa kallistuu tosin Turhille.

Tähän kauteen vielä sen verran, että Manhattanilla on jopa väläytelty Carterin ja Lundmarkin vaihtavan paikkaa keskenään, eli Lundmark yköseen ja Carter kolmoseen. Jos näin käy, niin Mirasane on melkoinen ennustajaeukko. Viimeisessä pelissä Lindrosin johtama Carter-Lindros-Rucinsky tosin toimi hyvin.
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille ja IFK:lle
Viestin lähetti sopuli
Tähän kauteen vielä sen verran, että Manhattanilla on jopa väläytelty Carterin ja Lundmarkin vaihtavan paikkaa keskenään, eli Lundmark yköseen ja Carter kolmoseen. Jos näin käy, niin Mirasane on melkoinen ennustajaeukko.

Tässä pelissä tieto on valttia. ;)
 

beerhunter

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Montreal,San Jose
Oli tylsää ja kattelin tosiaan,että montako pelaajaa minulla oli top25-listalla kussakin kategoriassa......

Goals: Kovalchuk 7.
Iginla 17.

Assists: Lemieux 3.
Whitney 11.
MacInnis 12.

+/-: Rachunek 17.
MacInnis 20.

PIM: ei kukaan top 25

PPG: Lemieux 12.

PPA: Whitney 1.
Lemieux 3.
MacInnis 6.

SHP: Cooke 6.

GWG: Iginla 20.

GTG: ei kukaan top 25

SOG: Iginla 3.
MacInnis 4.
Kovalchuk 21.

FOW: Conroy 4.

Maalivahdit:

Wins: Cechmanek 7.
Biron 24.

Saves: Biron 18.
Cechmanek 22.

Save%:Cechmanek 5.

SO: Cechmanek 8.
Biron 20.

Tämän perusteella voin olla huolissani tasoitusmaalien ja jäähyminuuttien suhteen,koska en saanut yhtään pelaaja top25..Tyytyväinen voi olla syöttöihin ja varsinkin YV-syöttöihin. Nopeesti aateltuna voi sanoa,että jos saa 3 pelaaja top25 kategoriassa niin voi sanoa että se osasto on kunnossa

Edit. ja voinkin todeta etten todellakaan ole ennakkosuosikki vaan aivan jotkut muut........I WILL WIN!!!
 
Viimeksi muokattu:

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille ja IFK:lle
Tein saman laskutoimituksen. Minulla on seuraava määrä pelaajia eri listojen top 25 -osiossa:

Maalit: 2
Syötöt: 2
+/-: 1
PIM: 3
PPG: 3
PPA: 1
SHP: 1
GWG: 1
GTG: 2
SOG: 1
FW: 0

Tämän tilaston perusteella olen siis huomattavasti Avalanchea, Nizoralsia ja kumppaneita jäljessä. Jostain syystä en silti ole huolissani... ;)
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille ja IFK:lle
Haluaako joku muuten tulla mukaan toiseen Yahoo-liigaan? Työkavereiden kanssa pantiin sellainen kasaan, mutta halukkaita osallistujia löytyi vain kymmenkunta, eli toiset kymmenen paikkaa jaetaan ulkopuolisille. Salasanan ja käyttäjätunnuksen saa minulta yksityisviestillä.
 

vieri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Inter, Gli Azzurri, Avs, Bears, Jokerit
Viestin lähetti mirasane
Tämän tilaston perusteella olen siis huomattavasti Avalanchea, Nizoralsia ja kumppaneita jäljessä. Jostain syystä en silti ole huolissani... ;)
Ja miksiköhän siis et ole huolissasi? Mielestäni sinun kuuluisi olla enemmänkin kuin huolestunut. ;)

Tässä mun lista:

Goals: Murray 5
Fedorov 13
Jokinen 15
St Louis 22

Assists: Richards 4
Kariya 8
Murray 23
Fedorov 25

+/-: Niedermayer 16

PIM: Ei niin ketään...

PPG: Jokinen 15
Murray 20
St Louis 23

PPA: Richards 2
Kariya 12
Jovanovski 16

SHP: St Louis 20
Sullivan 21

GWG: Fedorov 2
Jokinen 15

GTG: St Louis 1
Murray 10

SOG: Murray 1
Fedorov 10
Richards 13
Kariya 20

FOW: Jokinen 5
Fedorov 9

Maalivahdit:

Wins: Kölzig 8
Denis 13

Saves: Denis 1
Kölzig 3

Save%: Kölzig 10

SO: Denis 12
Kölzig 13
 

Kiisa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HPK-Inkkarit, IHN ja FC HML
Viestin lähetti nro.44


Kellään tietoa Ulf Dahlen:in tilanteesta?

Joo päätti uransa. Ja näin ollen päätit ehdottaa sitä minulle treidissä? Ymmärtänet, että miksi en treidiä hyväksy?
 

nro.44

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO, VG-62
Jos Kiisa satuit lukemaan mukana tuleen saatekirjeen näit syyn treidiin. Se oli lähinnä kysely siitä että onko Kapanen (niko) myynnissä. Vai onko miehellä ehdoton no-trade pykälä. Saatekirjeen alussa luki myös että tämä ei ole niinkään todellinen treidiehdotus.

Mutta kysytään nyt sitten vielä täällä, onko N.Kapanen myynnissä?
 

SnT

Jäsen
Suosikkijoukkue
ManU, Ilves, Pittsburgh, Venäjä.
Viestin lähetti mirasane
Haluaako joku muuten tulla mukaan toiseen Yahoo-liigaan? Työkavereiden kanssa pantiin sellainen kasaan, mutta halukkaita osallistujia löytyi vain kymmenkunta, eli toiset kymmenen paikkaa jaetaan ulkopuolisille. Salasanan ja käyttäjätunnuksen saa minulta yksityisviestillä.

Mä olisin halukas tulemaan..:)
Jos saan vaan salasanan ja muut tiedot niin olen mukana jos vaan otetaan.. Joten pistele sitten viestiä :)
 

tiki10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nybbe Ja Tobbe All-Stars
Viestin lähetti beerhunter
Oli tylsää ja kattelin tosiaan,että montako pelaajaa minulla oli top25-listalla kussakin kategoriassa......


Niin, ja mistähän nämäkin tiedot saa?
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Viestin lähetti tiki10
Niin, ja mistähän nämäkin tiedot saa?
Otat Available Players, sieltä sitten vaihdat kategoriaks taken.
Sitten vaan selaamaan eri osastoja.
Se Available ja Taken juttu on etsi ruudun alapuolelle, mutta ennen pelipaikkoja.
Vähän harmittaa, että hokasin tuon jutun liian myöhään. Noh joku toinen vuos sitten paremmalla taidolla tässä manageri pelissä toimia.
Yllättävän hyvä työkalu tuo top25 eri tilastoista. Jos etsii jonkun tietyn sortin pelaajaa joukkueeseen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös