Lätkämanageri: Jatkoaika 2-liigan keskustelu

  • 579 200
  • 9 761

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Re: Biron

Viestin lähetti beerhunter
Muuten hei....Miksei Biron ollu maalivahtien joukossa ollenkaan?

Pistit aika pahan, en ole seurannut Sabresin touhuja liiemmin. Eiköhän mies kuitenkin jossain vaiheessa waiversiin pölähdä
 

vieri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Inter, Gli Azzurri, Avs, Bears, Jokerit
Viestin lähetti beerhunter
Ei kai toi meikäläiseltä toi Potvin ehdotus tullu? No sanotaan tähän että vaikka "joku" tarjoaisi kaksi kolmoskentän sentteriä, niin ei ne millään voi korvata yli 70 pojon huippulaituria,joka tod.näk. tulee olemaan vielä paremmassa kunnossa ensikaudella.
En muista että oletko tarjonnut Potvinia laisinkaan, se oli vain esimerkki. Ja mitä näiden kahden sentterin tarjoamiseen tulee niin nämä kyseiset herrat tekevät mitä todennäköisimmin pisteitä enemmän (plus lähes kaikki muut tilastot parempia) eli ovat siis yhdessä arvokkaampia kuin tämä yksi 70 pojon "huippulaituri". Ajattelin vain ehdottaa, koska eihän sitä koskaan tiedä että kuka tarvitsee ja mitä. :)

Edit: Syy joihinkin ehdotuksiin (kuten esim. kaksi sentteriä vaihdossa yhteen laituriin) on siinä että haluaisin tehdä tilaa vapaiden markkinoiden pelaajille ja toinen syy on se että näin ollen manageri jolle tälläisen ehdotuksen teen saa itse päättää että kenestä haluaa luopua ja mahdollisesti noukkia tämän saman pelaajan myöhemmin waiverista.

Ciao
 
Viimeksi muokattu:

Fallossymboli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Omituisista ehdotuksista

Täällä ollaan myös sitä mieltä ettei "jonkun" tekemää erikoista tarjousta välttämättä kannata heti tyrmätä saati sitten nenäänsä vetää.

Itse harrastan myös tarjouksia, joissa on moniulotteisempi idea kuin esim. yksi n. 40 pisteen LW n. 40 pisteen RW:stä. Usein katselen toisen joukkuetta kokonaisuutena ja etsin siitä puutteita, joihin ainakin itse hakisin parannusta ja sitten tarjoan sellaista pakettia, joka näitä puutteita voisi täyttää. Kyllä yksi tähtihyökkääjä voi ihan hyvin olla rinnastettavissa pakettiin, jossa esimerkiksi saa sekä laatuhyökkääjän että jäähykunkun. Makuasia. Aina kannattaa koittaa jos kiinnostusta löytyisi.

Pienet perustelut rejectin yhteydessä helpottaisivat kaupankäyntiä myös kummasti kun saisi vähän osviittaa että kannattaako kyseistä treidiä yrittää vielä hioa vai onko se vastapuolen mielestä aivan kuolleena syntynyt ajatus. Vaihtakaamme siis ajatuksia samalla kun heittelemme toisiamme hylsyillä :)

Terveisin nimim. "viime kauden (määrällinen) treidikuningas, joka tuntuu menettäneen täysin otteensa"
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Re: Omituisista ehdotuksista

Viestin lähetti Nizoral
Usein katselen toisen joukkuetta kokonaisuutena ja etsin siitä puutteita, joihin ainakin itse hakisin parannusta ja sitten tarjoan sellaista pakettia, joka näitä puutteita voisi täyttää.

Mieshän on selvästi myyntialalla. Hyvä myyjä ymmärtää asiakkaan tarpeet kato. En muuten ole paljon katsellut noita ehdotusten mukana tulleita kommentteja, kun on spostipalvelin alhaalla jo kolmatta päivää putkeen! Nizoralille vielä sen verran, että Worrelia en huoli edes ilmaiseksi.
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille ja IFK:lle
Re: Omituisista ehdotuksista

Viestin lähetti Nizoral
Pienet perustelut rejectin yhteydessä helpottaisivat kaupankäyntiä myös kummasti kun saisi vähän osviittaa että kannattaako kyseistä treidiä yrittää vielä hioa vai onko se vastapuolen mielestä aivan kuolleena syntynyt ajatus. Vaihtakaamme siis ajatuksia samalla kun heittelemme toisiamme hylsyillä :)

Tässä olen täysin samaa mieltä. Itse kauppoja ehdottaessani laitan aina jonkinlaisen saatekirjeen mukaan. Samoin teen myös, jos jostain minulle ehdotetusta kaupasta kieltäydyn. Toivoisin, että muutkin harrastaisivat samaa tapaa, sillä kertomalla miksi kieltäytyy jostain kaupasta saisi äkkiä tietää, kannattaako yrittää väsätä uutta ehdotusta vai onko yrittänyt ostaa pelaajaa, josta toinen ei halua luopua millään hinnalla.
 

Fallossymboli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Re: Re: Omituisista ehdotuksista

Viestin lähetti sopuli
Nizoralille vielä sen verran, että Worrelia en huoli edes ilmaiseksi.

Ottaisit nyt, pliis. Entä jos saat Rolstonin ja Reddenin kaupan päälle? Ai niin, mutta sittenhän sun pitäis pudottaa kolme pelaajaa rosterista... Pahus. Täytyy vielä hioa ;-)
 

vieri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Inter, Gli Azzurri, Avs, Bears, Jokerit
Re: Re: Omituisista ehdotuksista

Viestin lähetti mirasane
Itse kauppoja ehdottaessani laitan aina jonkinlaisen saatekirjeen mukaan. Samoin teen myös, jos jostain minulle ehdotetusta kaupasta kieltäydyn. Toivoisin, että muutkin harrastaisivat samaa tapaa, sillä kertomalla miksi kieltäytyy jostain kaupasta saisi äkkiä tietää, kannattaako yrittää väsätä uutta ehdotusta vai onko yrittänyt ostaa pelaajaa, josta toinen ei halua luopua millään hinnalla.
Kuulostaa hyvältä. Viime kaudella käytin tätä palvelua hyvinkin paljon, mutten muistaakseni saanut edes yhtä vastausta. Tällä kaudella en ole tätä vielä käyttänyt, enkä myöskään ole saanut yhtä ainoaa perustelua muiltakaan.

Tiedätkö muuten sopuli että saako Pending Transactions-toimintoa säädettyä yhtään korkeammalle? Nythän maksimi taitaa olla neljä. Mielestäni joku kuusi voisi olla aika hyvä, koska monet managerit eivät taida joka päivä vierailla oman joukkueensa pukukopissa ja näin ollen eivät hyväksy/hylkää ehdotuksia niin nopeasti kuin haluaisin. :)

Ciao,
Fedorov
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Joo tuo saate kirje etenkin hylkäämiseen on hyvä juttu. Ite olen suurimpaan osaan niistä kaupoista jonka olen hylännyt jotain laittanu. Mutta ihan kaikkiin en ole laittanut ja osa on ollut liian vajavaisia.
Myös se että kerrotaan treidi ehdotuksessa jotain on hyvä asia. Koska kaikki eivät ole kovin hyvin perillä nhl ympyröistä. Ainakaan näistä tyyliin 3-4 ketjun työmyyristä harva on kunnolla perillä.
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
omituisia ehdotuksia

Oman liigamme treidiehdotukset eivät nyt ihan suoranaisesti ole olleet omituisia, mutta toisessa liigassa mulle tarjottiin Cloutierista Kiprusoffia. Jatkoaika2:ssa pitäisin moista jo v***uiluna.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Tilastoja

Viime kauden tilastojen perusteella...

Koodi:
                    G   A   P   +-   PIM  PPG PPA SHP GWG  GTG SOG  FW

Animaaliset         324 484 808 37   1139 100 169 16  53   10  2896 4582
FSK_Avalanche       366 567 933 11   832  116 219 23  56   6   3571 3887
Felocity_Fighters   356 481 837 145  1510 92  134 24  46   8   3194 2932
HC_Flintstones      230 459 689 87   1202 56  136 24  48   4   2743 2955
HC_Kiisa            267 524 791 56   1064 81  186 27  42   3   2907 1989
HC_Kortepohja       304 515 819 -123 881  101 221 15  51   11  3264 3940
HC_Nastat_Pojat     325 491 816 42   1386 107 169 32  63   5   2754 4459
HC_Tiki10           314 496 810 26   1284 102 185 16  58   6   2613 3429
HC_Turhat           247 418 665 90   980  68  158 21  47   3   2410 3606
Jaakone             208 394 602 85   956  60  146 7   34   5   2108 1848
Kontula_Grinders    226 326 552 -76  882  72  98  14  41   2   2101 2305
Mirasanen_Rotat     280 448 728 37   1374 84  171 23  48   8   3024 3217
Nizorals            240 405 645 17   1359 78  154 25  30   6   2497 2051
No_Mercy_Team       219 432 651 135  798  45  115 12  47   8   2225 2566
Paavolan_Sisu       257 419 676 58   1534 75  118 21  34   5   2578 3611
Sega_Mahlajook      305 536 841 120  1268 103 157 13  51   8   2616 2803
TeamKoivu           330 511 841 47   1200 88  164 32  37   8   3216 2879
Team_RAIMO          191 345 536 -62  585  62  115 3   37   7   2070 1620
Troopers            275 411 686 130  1036 73  131 20  57   9   2534 2751
pitkapaatyyn        229 427 656 -65  645  80  158 17  37   7   2314 2858

ka                  275 454 729 40   1096 82  155 19  46   6   2682 3014

edit: Ai niin, en ota vastuuta virheistä;) Aika synkeältä näyttää tämän perusteella...
 
Viimeksi muokattu:

Sorppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Jokerit, LepRa (R.I.P.)
Re: Tilastoja

Viestin lähetti sopuli
Viime kauden tilastojen perusteella...
Paavolan_Sisu 257 419 676 58 1534 75 118 21 34 5 2578 3611

Näyttääpä synkältä myös täällä, koko jengi vaihtoon vaan. No, ainakin omasta joukkueesta löytyy kovuutta, jos jäähytilastoihin on uskominen. Ainahan sitä voi uskotella itselleen, että viime kaudella tuo ja tuo kaveri kärsi pahoista loukkaantumisista ja tänä vuonna tehot nousee kohisten.
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille ja IFK:lle
Re: Tilastoja

Viestin lähetti sopuli
Aika synkeältä näyttää tämän perusteella...

Oma joukkueeni löytyy tuon rankingin keskikastista. Ihmetyttää taas se kuinka Vieri on onnistunut hieromaan itsensä jälleen ennakkosuosikiksi. Hän on ykkönen niin maaleissa, syötöissä, pisteissä, ylivoimamaaleissa kuin laukauksissa. Kakkossija irtoaa vielä yv-syötöissä.

Aika vahvasti näyttää siis siltä, että viime kauden mestarimme on vahvin mestariehdokas myös tällä kaudella. Mikäs siinä. Ennakkosuosikkia on kiva lähteä kampittamaan. Viime kaudella joukkueeni sinnitteli muuten hyvin, mutta finaalissa tapahtui sitten se pelätty täydellinen romahdus. Tänä vuonna pitää se kevään viimeinenkin ottelusarja jaksaa hoitaa kotiin.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Re: Tilastoja

Viestin lähetti sopuli
Viime kauden tilastojen perusteella...

Koodi:
                    G   A   P   +-   PIM  PPG PPA SHP GWG  GTG SOG  FW

pitkapaatyyn        229 427 656 -65  645  80  158 17  37   7   2314 2858

ka                  275 454 729 40   1096 82  155 19  46   6   2682 3014

edit: Ai niin, en ota vastuuta virheistä;) Aika synkeältä näyttää tämän perusteella...


Jaa sulla näyttää synkeältä. Entäs minulla. LÖL.
Noh ei se mitään. Minun joukkue ponnistaa ilman paineita nuorten voimalla vielä pitkälle.
Ois todella mielenkiintoista katsoa mitenkä pärjään tämän hetken joukkueella. Ei sieltä tarvia kun parin kaverin lyödä itsensä läpi niin sitten oisin jo vahvoilla.
Joo tiedän elän pilvilinnoissa, mutta antakaa minun toki tehdä niin. Minulla on vaan unelmani. nyyh.
 

vieri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Inter, Gli Azzurri, Avs, Bears, Jokerit
Re: Re: Tilastoja

Viestin lähetti sopuli
Koodi:
                    G   A   P   +-   PIM  PPG PPA SHP GWG  GTG SOG  FW

FSK_Avalanche       366 567 933 11   832  116 219 23  56   6   3571 3887

ka                  275 454 729 40   1096 82  155 19  46   6   2682 3014
Ihan hyvältä näyttää, täytyy myöntää. :) Loistavaa työtä sopuli! *Thumbs up*
Viestin lähetti mirasane
Ihmetyttää taas se kuinka Vieri on onnistunut hieromaan itsensä jälleen ennakkosuosikiksi. Hän on ykkönen niin maaleissa, syötöissä, pisteissä, ylivoimamaaleissa kuin laukauksissa. Kakkossija irtoaa vielä yv-syötöissä.
Joo, hyvin menee (enkä nyt ole ylimielinen Kopteri :D ). Hyvä drafti tulos toisena vuonna peräkkäin ei voi olla sattumaa, vai voiko? :)

Voisi oikeastaan väittää että draftin tulos on niin tärkeä tämän pelin kannalta että siinä saattaa joko voittaa taikka hävitä koko tämän kauden. Itsekin olin yllättynyt draftin positiivisesta tuloksesta ja siitä että kuinka valmiilta joukkueeni näyttää.

Yksi huippuvahti Denisin rinnalle ja joukkue on oikeastaan valmis tulevaan kauteen. Onko tosiaankin niin ettei kukaan halua luopua huippuvahdista vaihdossa vaikkapa yhteen tärkeään pistemieheen kuten esim. Kovaleviin plus joko Boucheriin taikka Johnsoniin? Harmi että Roy ei enää pelaa, vai pelaako? ;)
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Re: Re: Re: Tilastoja

Viestin lähetti vieri
Ihan hyvältä näyttää, täytyy myöntää. :) Loistavaa työtä sopuli! *Thumbs up*



Onko tosiaankin niin ettei kukaan halua luopua huippuvahdista vaihdossa vaikkapa yhteen tärkeään pistemieheen kuten esim. Kovaleviin plus joko Boucheriin taikka Johnsoniin?

Multa irtoo Toskalan Vesa. Markkasen Jussikin on myynnissä vielä noihin miehiin, mutta Nurmista ei ihan noilla vielä saada.
No ei tartte ottaa tosissaan. Minä vaan lätkin pitkää päätyyn.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Olen selkä!

Meiliboxia lukiessa näyttää siltä että mulle on tullut kipeenä ollessani ihan mukavasti treidi ehdotuksia. Joten vähän selitystä hiljasuudelle tuolla saralla niin viikonloppuna iskenyt pieni flunssa siis piti tämän managerin hetken poissa pelistä, toivottavasti en nukkunut onneni ohi. ;))
 

Kopteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins
Re: Tilastoja

Viestin lähetti sopuli

Koodi:
                    G   A   P   +-   PIM  PPG PPA SHP GWG  GTG SOG  FW

Team_RAIMO          191 345 536 -62  585  62  115 3   37   7   2070 1620
ka                  275 454 729 40   1096 82  155 19  46   6   2682 3014

Valhe, emävalhe, tilasto.

Managerille ylläoleva ei sinänsä kauheana yllätyksenä tullut, vaikka erittäin masentavalta se meidän puolesta näyttää.

Pelaajistamme Amonte ja Turgeon omalla tasollaan pelatessaan nostavat lukuja jo mukavasti.
Myös Samsonov joka oli viime kauden lähes kokonaan loukkaantuneena tekee terveenä pysyessään mukavat tehot Thorntonin ketjussa.

Uskon vakaasti potentiaaliimme!
Lähdemme kauteen ilman paineita, isompia kiusaamaan.

ps. Vieri, kyllä se hymy hyytyy kunhan joudut meidän kanssa vastatusten... ;)
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Jees, huonoltahan tuo tilastojen perusteella näytti, mutta en usko todellisuuden olevan näin synkkä.

Nämä pelaajat pelasivat huomattavan vajaan kauden viime vuonna:

Allison, Jason
Daze, Eric
Morozov, Alexey
Thornton, Scott
Spezza, Jason
Tärnström, Dick
Stuart, Dick
Fahey, Jim (varauksella...)

Muutama mukava prospekti löytyy myös... Mirasanen joukkueella on huomattava määrä pelaajia, joiden kehityskäyrä osoittaa ylöspäin, joten taitaa mies ladata paineita muille ;)
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Vaikka tilastot ei hirveästi toivoa niin ei tässä vielä kirvestä heitetä kaivoon (ei oo ilmasia nuo kirveet).
Laitan tähän nyt sitten oman nuoret joilta odotan parannusta viime kautee ja ne veteraanit joilta on myös lupa odottaa parempaa.


Fedotenko, Ruslan 1979 syntyny kaveri voi siis hyvinkin vielä parantaa. Ja totta kai parantaakin ;)

Dimitrakos, Niko Myös 1979 syntyny kaveri. Pelasin hyvän loppu kauden San Josessa. Uskon ja toivon että pelaa täyden kauden noin 50 pisteen tehoilla.

Sedin, Daniel Vaikka Sedinit on pelannu jo useamman kauden nhl:ssä on kyseessä vasta 1980 vuonna syntyneistä pelaajista. Joko tänä vuonna tulee lopullinen läpimurto eliittiin. Tätä odotan ja sen mukana noin 70 tehopistettä.

Hall, Adam Tämä on mulle täysin tuntematon pelaaja. 1980 vuonna syntynyt, joten kehityskäyrän voisi kuvitella olevan ylöspäin. En pety vaikkei tee enempää pisteitä kun viime kaudella.

Kraft, Milan Joko tänä vuonna? Mies saa pelata kauden ehjänä niin uskosin että tehot paranee huomattavasti. 1980 syntyny pelaaja että aikaa on kyllä.

Vaananen, Ossi Saako Ossi isompaa vastuuta Tepon lähdettyä on varmaan suurin kysymys. 1980 syntynyt puolustaja joka voi yltää vielä "mainetekoihin" nhl:ssä peruspakkina.

Ribeiro, Mike Täyden kauden pelatessaan varmasti tehot nousevat. Kuuluu myös tähän mahtavaan 1980 vuonna syntyneiden kerhoon.

Hossa, Marcel Näytti jo viime kaudella että pystyy pelaamaan nhl:ssä. Otteet ailahtelivat vähän, mutta osittain Montrealin huonon hyökkääjä tilanteen, uskon että mies pelaa täyden kauden. Syntynyt vasta vuonna 1981 että aikaa on.

Mair, Adam Tuskin voi puhua enää nuorukaisesta, kun mies on syntynyt 1979. Mutta "gooniksi" varsin nuori. Yli 200min jäähyjä tällä kaudella ja olen tyytyväinen.

Mara, Paul Myös vuosimallia 1979. Jäähy määrät on ollut nousussa, joten noin 100min kautta odotan. Siihen päälle noin 15 maalia ja 20 syöttöö, niin olen enemmän kun tyytyväinen.

Ja sitten lyhyt lista veteraaneista joilta odotan enemmän.

Paul Kariya Ei viime kausi huono ollut, mutta tältä kaudelta on lupa odottaa enemmän. Jopa 50 maalin kausin on mahdollista.

Saku Koivu Pelasi uransa parhaan kauden viime vuonna. Uskon että Saku voi parantaa otteitaan, JOS pysyy terveenä. Kunto pitäisi olla parempi kun viime talvena.

Super-Mario Pelasi toki mahtavan viime kauden, mutta joutui pelaamaan hieman loukkaantuneena osan peleistä ja osasta oli poissa. Jos pääsee edes viime vuoden lukemiin niin kausi on onnistunut, mutta terveenä koko kausi ja lukemat on varmasti paremmat.

Laskin huvikseen kenttäpelaajien keski-iän ja se on ~27v
Maalivahtien keski-ikä on noin ~27

Tätähän ei tietenkää pidä ottaa minkään näköisenä myynti puheena joidenkin pelaajien osalta ;)
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille ja IFK:lle
Viestin lähetti sopuli
Mirasanen joukkueella on huomattava määrä pelaajia, joiden kehityskäyrä osoittaa ylöspäin, joten taitaa mies ladata paineita muille ;)

Heheh! Ei minua kieltämättä harmita, vaikka joukkueeni ei noiden viime kauden tilastojen perusteella ole vahvimpien mestarisuosikkien joukossa. Joukkueessa on kuitenkin ihan mukavasti potentiaalia.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Piruilua

Viestin lähetti mirasane
Heheh! Ei minua kieltämättä harmita, vaikka joukkueeni ei noiden viime kauden tilastojen perusteella ole vahvimpien mestarisuosikkien joukossa. Joukkueessa on kuitenkin ihan mukavasti potentiaalia.

Niinpä, näin siis joutuu puhumaan manageri jolle jaoissa jäi ns mustapekka käteen. ;))

Toista se on meillä joilla on parhaimmassa peli-iässä olevia jo tasonsa osoittaneita tähtipelaajia niin että joukkueen pahin vihollinen on se itse. Jos ja kun nimimiehet pysyvät tyytyväisinä saamaansa peliaikaan meitä ei pysäytä yhtään mikään.

Kullan kiilto silmissä,
Flintstone
 

Kiisa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HPK-Inkkarit, IHN ja FC HML
Niin mie vissiin tarvisin jonkin sortin 1 moken... toisaalta mun jengini puolustus on hyvä...

Kauppoja voi yrittää ehdottaa.

Jaa ja nyt oon taas n. ainakin viikon netin tavoitettavissa.
 

nro.44

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO, VG-62
Mitäs sinä Repe Kariyasta ja Koivusta noin kovin uhoat, eihän ne ole kuuluneet organisaatioosi enää oitkään aikaan.. =)

Eli FF teki kaudenalun "perinteisen" huippupelaaja kaupan, joka viimevuonna "kusi käsille", toivotaan parempaa onnea tänä vuonna..

Kariya ja Koivu mulle

Jokinen ja Shannahan pitkäpäädylle..
 

tiki10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nybbe Ja Tobbe All-Stars
Uhoamista!

Ainakin yksi asia on varma. Meikäläisellä on liigan paras RW osasto! Vai onko joku eri mieltä?

RW Bertuzzi, Todd (RW-Van)82 46 51 2 144 25 17 0 7 1 243 98
RW Alfredsson, Daniel (RW-Ott)78 27 52 15 42 9 25 0 6 0 240 16
RW Mogilny, Alexander (RW-Tor)73 33 46 4 12 5 23 5 9 0 165 6
RW Parrish, Mark (RW-NYI)81 23 25 -11 28 9 12 0 5 0 147 4

Uhoaminen on kivaa!

Ps. Taidankin asettaa itselleni paineita. Mestaruus on ainoa tavoite!!!
 

Kopteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins
Viestin lähetti nro.44

Eli FF teki kaudenalun "perinteisen" huippupelaaja kaupan, joka viimevuonna "kusi käsille", toivotaan parempaa onnea tänä vuonna..

Kariya ja Koivu mulle

No ei luulisi kyllä pahasti kusevan...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös