No niin, nyt on taas sellainen maalivahtiralli takana, että tukka lähti.
Päätin jo viikko sitten, että enää en menetä yhtään pistettä sen takia, etten saa maalivahdeilta vaadittuja pelejä täyteen. Tälle viikolle lähdin Antti Niemen ja kahden kakkosmaalivahdin kanssa ja olin varma, että se liittää. Kun vielä torstaina tuli ilmoitus, että Labarbera aloittaa sinä iltana, piti homman olla selvä. Noh, viime hetkellä olikin vaihdettu Smith aloittajaksi ja la-iltana huomasin, että Niemen kaksi peliä eivät riitäkään, vaan taas tulee mv-osastolla pataan 5-0.
ISH oli ehdottanut treidiä Theodore vs. Iginla, jonka olin päättänyt hylätä, koska arvelin saavani Iginlasta kovemman hinnan. Tosin en meinannut myydä häntä vaan ratkaista ongelman nostamalla Dan Ellisin kolmanneksi maalivahdikseni maanantaiaamuna.
Suunnitelma kaatui, kun Ellis vietiinkin nenäni edestä paremmalla waiver-numerolla. Kun samaan aikaan ISH oli parantanut tarjoustaan ja pistänyt Zidlickyn pakettiin mukaan, oli paketti liian houkuttava ja treidi syntyi.
Iginla on monena syksynä aloittanut vaisusti, mutta marras-joulukuussa päässyt tuttuun vauhtiinsa. Niin käynee kyllä nytkin, sillä ekass 10 pelissä Iginla teki 4 pistettä, mutta viimeisissä 6 pelissä onkin jo tullut 5 pinnaa, eli tehot ovat löytymässä. Eiköhän ISH siis saa tutun tehokkaan hyökkääjän riveihinsä. Minä taas saan mielenrauhaa, kun ei maalivahtirallia joudu enää miettimään yhtä paljon kuin aiemmin.