Lätkämanageri: Jatkoaika 2-liigan keskustelu

  • 566 833
  • 9 693

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Kauden toinen ilonaihe on ollut Kyle Quincey, jonka poimin waiverista heti ensimmäisen tilaisuuden tullen. Eikä ole tarvinnut sitä katua, sillä mies on heittänyt 3+2 tehot yhdeksään pelin, ollen muutoinkin erittäin hyödyllinen.

Mulla oli vuorolla kolme waiver-veto Quinceyyn mutta viime hetkillä päätin etten uhraa noin korkeaa waiveria. Kyllähän tuon olisi voinut uhrata..
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
Mulla oli vuorolla kolme waiver-veto Quinceyyn mutta viime hetkillä päätin etten uhraa noin korkeaa waiveria. Kyllähän tuon olisi voinut uhrata..

Mullakin oli waiver-veto sisällä Quinceystä, mutta olihan se selvää, että tämä liiga on sen verran kovatasoinen, etten kaveria tulisi saamaan. Piti yrittää kuitenkin.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Mullakin oli waiver-veto sisällä Quinceystä, mutta olihan se selvää, että tämä liiga on sen verran kovatasoinen, etten kaveria tulisi saamaan. Piti yrittää kuitenkin.

Olisihan miehen tietenkin voinut varata draftissa paria päivää aiemmin ;) . Mutta ei siinä, itse olen erittäin tyytyväinen tällä hetkellä siihen että asiat meni näin.
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
Olisihan miehen tietenkin voinut varata draftissa paria päivää aiemmin ;) . Mutta ei siinä, itse olen erittäin tyytyväinen tällä hetkellä siihen että asiat meni näin.

Niinpä. Itse vein silloin vikalla varauksella Hejdan, koska ajattelin, että hän saattaisi Coloradossa nousta vielä nähtyä paremmalla tasolle. Alkukauden tehojen 0+3 ja teholukema -6:n jälkeen Hejda lähtikin tällä viikolla waiversiin, mutta Quincey kelpaisi rosteriin hyvinkin.
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
Vähän lohtuakin FA-pickeistä. Roman Horakista voi tulla oikea kultakimpale. Kaveri on tehnyt nyt kahdessa peräkkäisessä pelissä 1+1 pistettä kummassakin ja vaikka hän pelaa sentterinä, on hänellä LW-status.

Nyt Calgaryssa spekuloidaan, pitäisikö Horak istuttaa Iginlan ja Tanguayn sentteriksi. Nykyiselläänkin kaveri on jo vahvistus, mutta jos tuo toteutuu ja Horak jää siihen yhtään pidemmäksi aikaa, on hän jo kultakimpale.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Kausi alkoi heikoissa merkeissä. Voitto irtosi 9-6 lukemin, mutta ainoastaan siitä syystä ettei vastustaja saanut veskareiltaan vaadittavaa kolmea ottelua.

Ja tälläkään viikolla vastustajasi ei saa veskareiden otteluita täyteen.

Ihmetyttää miksi jotkut managerit eivät tee tilanteelle mitään vaan ottavat suosiolla 0-5 turpaan. FA:ssa on veskarit naurettavan vähissä mutta mirasane olisi voinut poimia sunnuntaiksi Robin Lehnerin tai eiliselle Allen Yorkin.

Itsekään en olisi saanut kolmea ottelua kasaan mutta kiitos keikalle poimitun Greissin yhden pelin, veskaritilastot on nyt mulle 4-0 eikä 0-5, siinä on aika huikea ero.
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
Ihmetyttää miksi jotkut managerit eivät tee tilanteelle mitään vaan ottavat suosiolla 0-5 turpaan. FA:ssa on veskarit naurettavan vähissä mutta mirasane olisi voinut poimia sunnuntaiksi Robin Lehnerin tai eiliselle Allen Yorkin.

Mistä sinä tiedät, etten ole tehnyt tilanteelle mitään enkä ole esimerkiksi tälläkin viikolla neuvotellut treideistä, joissa myös maalivahdit liikkuisivat tänne suuntaan?
 

Särki

Jäsen
UHL Flames 11 - Koirinvaara Barkers 4

Kolmas viikko takana ja kolmas voitto. UHL Flamesin hampaisiin jäi Koirinvaara Barkers lukemin 11-4.
Liikaa ei sopisi leijua, mutta eihän tämä koko kautta kestä, joten leijutaan nyt kun siihen on aihetta. Khabibulin keräsi naurun purskahduksia kun hänet draftissa varasin kierroksella 9, mutta kukas nyt nauraa? Saldona tähän mennessä 5 voittoa, nollapeli, GAA 1.12 ja SV% .960! Toinen maalivahtilöytö M.Garon, varattu kierroksella 21, puolestaan osoitti jo hyytymisen merkkejä, mutta eiköhän Roloson hoitele (=imuroi) seuraavat ottelut siihen malliin, että Garon ottaa jälleen torjuntavastuun parin pelin jälkeen.

Viikon plussat ja miinukset:
+ maalivahdeista Khabibulin ja Kipru liekeissä
+ viikon tehokkaimmat neljällä tehopisteellä J.Thornton ja yllättäjät Kopecky ja Umberger
- vähän on vaisu joukkue PIM ja HIT sarakkeiden osalta, mutta tämä oli aikalailla odotettavissa draftivalintojen jälkeen
- Pitkäsellä pisteetön viikko ja tehotilastossa lohduton -4
- Hagman pelannut ihan pirteästi aina kun on vain päässyt kentälle

Ja seuraavaksi vastaan asettuu TeamKoivu. Otteluohjelma näyttää aika vaisulta UHL Flamesin osalta, mm. Dallasilla vain kaksi ottelua, ja maalivahdella vaikeita vieraspelejä, joten vaikea viikko lienee tulossa.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Viime viikolta Tiikerit onnistuivat kuin onnistuivatkin räpiköimään voittoon asti Hc Finaaliin Asti joukkuetta vastaan. Maalivahdit voittivat oman pelinsä 3-2, mikä oli erittäin hienoa kun ottaa huomioon ettei joukkueessa ole lähtökohtaisesti ensimmäistäkään 1-maalivahtia.
Kenttäpelaajatkin voittivat oman pelinsä, mutta joukkueen tehottomuus on erittäin huolestettuvaa. Viime viikon nollilla hiihteli Franzen, Zidlicky, Roy, Latendresse ja Morrison niistä nimistä joilta voisi olettaa saavansa tehopisteitä aikalailla joka viikko. Ja paljon paremmin ei pelannut Zetterberg, joka onnistui tekemään vain yhden maalin, tai Rick Nash jonka tehot olivat 1+1. Nashin puolustukseksi on toki sanottava, että yv-maali Anaheimia vastaan oli erittäin tärkeä viime viikon tuloksen kannalta.
Parempaan joukkueella on siis mielestäni eväitä kenttäpelaajien osalta. Ja paremmaksi pitää tosiaan laittaa, jos HC Hilmanuutti meinataan tällä viikolla kellistää.

No mutta sitten tähän hetkeen. ISH oli pistänyt treidiehdotuksen, jonka pienen harkinnan jälkeen päädyin hyväksymään.
Itseltäni joukkueesta lähtee pois: Zetterberg ja Roy. Joukkueeseen tulee: Backes ja Souray.
Käytännössä siis joukkueeseen tulee kovuutta, ja lähtee pois ratkaisuvoimaa. Molemmat parit toki pystyvät pisteitä tekemään kovastikkin, mutta itse näkisin minulta pois lähtevän kaksikon omaavan hieman kovemman pistepotenttiaalin, kunhan vain saavat koneet käyntiin.
Minulle tuleva pari on sitten aloittanut kautensa ihan mukavasti, ja tuovat myös mukavasti särmää porukkaan. Backesilta toki odotan nähtyä vieläkin parempaa panosta. Sourayn kanssa ollaan tyytyväisiä jos taso ei nykyisestä pahasti tipahda, ja äijä pysyy terveenä.
Kiitoksia treidistä ISH:lle. Ihan mielenkiintoista on kauden aikana seurata mitenkä päin tämä lopulta kääntyy, vai meneekö homma lopulta niin että molemmat on tyytyväisi treidiin.

Tämän treidin jälkeen minulla on kuitenkin jälleen yksi puhdas sentteri vähemmän joukkueessa. Siispä sentteriä saa tarjota Tiikereihin, vaihdossa tarjotaan laitahyökkääjää.
 

Tollisko

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
No mutta sitten tähän hetkeen. ISH oli pistänyt treidiehdotuksen, jonka pienen harkinnan jälkeen päädyin hyväksymään.
Itseltäni joukkueesta lähtee pois: Zetterberg ja Roy. Joukkueeseen tulee: Backes ja Souray.
Käytännössä siis joukkueeseen tulee kovuutta, ja lähtee pois ratkaisuvoimaa. Molemmat parit toki pystyvät pisteitä tekemään kovastikkin, mutta itse näkisin minulta pois lähtevän kaksikon omaavan hieman kovemman pistepotenttiaalin, kunhan vain saavat koneet käyntiin.
Minulle tuleva pari on sitten aloittanut kautensa ihan mukavasti, ja tuovat myös mukavasti särmää porukkaan. Backesilta toki odotan nähtyä vieläkin parempaa panosta. Sourayn kanssa ollaan tyytyväisiä jos taso ei nykyisestä pahasti tipahda, ja äijä pysyy terveenä.
Kiitoksia treidistä ISH:lle. Ihan mielenkiintoista on kauden aikana seurata mitenkä päin tämä lopulta kääntyy, vai meneekö homma lopulta niin että molemmat on tyytyväisi treidiin.

Tämän treidin jälkeen minulla on kuitenkin jälleen yksi puhdas sentteri vähemmän joukkueessa. Siispä sentteriä saa tarjota Tiikereihin, vaihdossa tarjotaan laitahyökkääjää.

Mitä v****a? Enkö mä pääsekkään kaikkiin treideihin mukaan:)
No tulihan sitä itsekin vaihteeksi kaupoilla käytyä ja tuloksena lähetin Steve Masonin ja Anze Kopitarin Animaalisiin , Tarzanin Poikiin puolestaan liittyy Corey Crawford sekä Logan Couture.
Senttereissä tietysti hävittiin ihan huolella, vaikka Couturekin ihan kelpo peluri onkin. Maalivahdeissa toivottavasti sitten saatiin vähän Masonia käyttökelpoisempi kaveri, vaikka ei tuo Crawford ihan ensimmäisten joukossa ollutkaan kun ehdotuksia Masonin päivittämisestä rupesin lähettelemään.
Nyt ruvetaan sitten vielä toivomaan, että josko Dekanich parannuttuaan nappaisi Columbusin ykkösveskan paikan.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Haluaisiko joku IR-paikalleen Vancouverin Mason Raymondin? Vaihdossa saa tarjota mitä tahansa.

Kahdella edelliskaudella 40+52=92. Luistellut jo muutaman viikon ja paluuta odotellaan tässä kuussa. Vähän niinkuin joulupukkia odottais.
 

ozo

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Latvia, Dinamo Riga
Itseltäni joukkueesta lähtee pois: Zetterberg ja Roy. Joukkueeseen tulee: Backes ja Souray.

Ihan mielenkiintoista on kauden aikana seurata mitenkä päin tämä lopulta kääntyy, vai meneekö homma lopulta niin että molemmat on tyytyväisi treidiin.

Veikkaanpa, että teistä kahdesta LOTR on ja tulee olemaan kauden loppuun se tyytyväisempi osapuoli.
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Nyt on Särkienkin ketsuppipullo avattu ja kiekottoman pelin tilastojen lisäksi pisteitäkin on alkanut kertyä hyvään tahtiin. Maalivahtiosastolla näyttäisivät olevan erinomaisessa iskussa etenkin kun Harding on nyt noussut ehdottomasti Minnesotan ykkösmaalivahdiksi eikä Bäckström pelaa enää ikinä yhtään peliä.
 

ozo

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Latvia, Dinamo Riga
Maalivahtiosastolla näyttäisivät olevan erinomaisessa iskussa etenkin kun Harding on nyt noussut ehdottomasti Minnesotan ykkösmaalivahdiksi eikä Bäckström pelaa enää ikinä yhtään peliä.

Ei suinkaan mahdoton ajatus. Harding on oikeasti ollut hyvä maalivahti jo parin kauden ajan, mutta Bäckström oli tiellä. Ehkä ei enää tällä kaudella...
 
Tulinpahan nyt tänne kirjoittelemaan semmoista että vaikka tuossa olen hylännyt muutaman treidiehdotuksen aika suoralta kädeltä niin tämä ei tarkoita etteikö Bones olisi valmis treideihin. Niistä keskustelen mielellään mutta muistakaahan rakkaat kanssa managerit mistä luusta tämä jengi on tehty.
Ei ole mulla mitään mieltä vaihtaa hyvin PIMiä ja taklauksia tuovaa kaveria tyyppiin joka tekee esim. ylivoimamaaleja mutta ei tuo mitään noihin "meikäläisen" kategorioihin (oletettavasti en ylivoimamaaleja voita kertaakaan koko kauden aikana).

Maalivahdit ei ymmärrettävästi muutenkaan vaihdu kun ykkösmaalivahti ykkösmaalivahtiin+ekstroja.

Lisätään nyt tähän muutama täky:
Justin Abdelkader
Adam Burish

Pakko ei ole kavereita treidata joten alennusmyynti tämä ei ole, muitakin pelaajia saa toki kysellä.
 

Särki

Jäsen
Ei ole mulla mitään mieltä vaihtaa hyvin PIMiä ja taklauksia tuovaa kaveria tyyppiin joka tekee esim. ylivoimamaaleja mutta ei tuo mitään noihin "meikäläisen" kategorioihin (oletettavasti en ylivoimamaaleja voita kertaakaan koko kauden aikana).

Eli ymmärsinkö oikein, vaihdat PIM ja HIT-kaverin vain toiseen samanlaiseen "luupähän"? Ihailla täytyy periaatteen miestä, mutta tuolla taktiikalla tässä pelissä ei pärjää, valitettavasti. Yksi PPG vaikuttaa myös G- ja P-kategorioihin ja PPA A- ja P-kategoriohin, näin yksinkertaista se on.
 
Eli ymmärsinkö oikein, vaihdat PIM ja HIT-kaverin vain toiseen samanlaiseen "luupähän"? Ihailla täytyy periaatteen miestä, mutta tuolla taktiikalla tässä pelissä ei pärjää, valitettavasti. Yksi PPG vaikuttaa myös G- ja P-kategorioihin ja PPA A- ja P-kategoriohin, näin yksinkertaista se on.

Jep ja Bones ei tee käytännössä mitään PPG/G/P/PPA/A/P kategorioilla.
Joten mikäs se sun pointti oli ?

Se mitä tuossa äsken viestitin on se että saatan vaihtaa esim PIM -> FW tai HIT -> BLOCK jne.
 

Särki

Jäsen
Jep ja Bones ei tee käytännössä mitään PPG/G/P/PPA/A/P kategorioilla.
Joten mikäs se sun pointti oli ?

Se mitä tuossa äsken viestitin on se että saatan vaihtaa esim PIM -> FW tai HIT -> BLOCK jne.

No ei kai siinä sitten mitään. Pitääpä katsella josko tuolla Påhlssonilla tekisi kauppaa kun Hejduk ei kelpaa eikä sille ole käyttöä.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Hyvin on sarjajohtaja Lords of the Rinkillä kenttäpelaajien kategoriat hallussa, lukuunottamatta uusia kategorioita eli blokkeja ja taklauksia joihin jätin tarkoituksella panostamatta.

Sijoitukset kussakin kategoriassa (jotkut jaettuja sijoja):

Maalit: 1.
Syötöt: 1.
Pisteet: 1.
Plus/miinus: 2.
Jäähyt: 3.
Yv-maalit: 7.
Yv-syötöt: 2.
Av-pisteet: 6.
Voittomaalit: 6.
Laukaukset: 1.
Aloitusvoitot: 1.

EDIT: Ja hyvin on Floridan veskarit Theodore ja Markström tonttinsa hoitaneet. Veskareiden kategoriavoitoissa sijat 2, 3, 1, 4, 4.
 
Viimeksi muokattu:

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
HC Hilmanuutti joutui taipumaan Tiikereiden käsittelyssä luvuin 8-6, siitäkin huolimatta ettei Tiikerit tällä viikolla saaneet maalivahtien pelejä täyteen.
Viikkoon lähdettäessä olin lähes varma että pelit tulee täyteen, mutta niin vain Colorado petti minun luottamuksen pitämällä Gigueren penkille viikon kaikissa peleissä. No maalivahtien osalta olisi ollut saatavilla vain yksi piste(tasuri nollapeleissä), joten sikäli mitään ihmeellistä ei sillä osastolla tällä viikolla hävitty yhden pelaamatta jääneen pelin takia.

No mutta sitten niihin voiton tuoneisiin positiivisiin asioihin:
+ Tiikerit oli liigan toiseksi(jaettu sija) tehokkain tällä viikolla. Viikon takaiseen tuli tällä puolella siis selkeä parannus.
+ Tiikerit on tällä hetkellä liigan eniten laukova joukkue(total tilastot), mikä normaalisti näkyy myös pistetilastoissa positiivisessa mielessä. Jatkoa tämän viikon tehoilulle on siis odotettavissa.
+ Tiikerit oli koko viikon eniten taklauksia jakanut joukkue. Taakse jäi siis myös luunmurskaukseen erikoistunut Bonesin joukkue.
+ Marin Gaborik on heräilemässä, tällä viikolla tehot 2+3 ja 21 laukausta.
+ Joffrey Lupul, one of the best late picks in the draft.
+ Robidas&Souray, Dallasin puolustajat keräsivät 4 pistettä mieheen viikon kahdessa pelissä.
+ Pronger lähellä paluuta.

Ja kun eihän koko viikko voi mennä positiivisesti, niin tässä vielä viikon negat:
- Rick Nash 0+1, -3, vain 3 laukausta.
- Taylor Hall 0+0, vain 4 laukausta.
- Patrick Marleau, vain 1+0, muutoin suht ok statsit kuluneelta viikolta. Mutta tehoja tältä mieheltä kuitenkin lähtökohtaisesti odotetaan enemmän.
- Brendan Morrison, viltissä sunnuntain pelissä, sitä ennen vain 10 aloitusvoittoa.
 

Bosco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh
+ Tiikerit oli koko viikon eniten taklauksia jakanut joukkue. Taakse jäi siis myös luunmurskaukseen erikoistunut Bonesin joukkue.

Noh noh, eipäs yritetä viedä tuota kunniaa mun joukkueelta. Lost Heroesit taklasivat viime viikon aikana 113 kertaa, mikä oli viikon kovin lukema.

Viime viikolla Lordit joutuivat nöyrtymään parempansa edessä ja joukkueeni otti 12-4 voiton. Maalivahtiosasto hoiti osuutensa jälleen kerran lähes täydellisesti (nollapeli jäi saamatta), vaikka lauantailta jäikin Enrothin huippupeli saamatta, kun Millerin piti olla etukäteistietojen mukaan maalilla ja Enroth jäi siten penkille. Taklauksia ja blokkeja tuli runsaasti, eikä Lordien pehmeällä joukkueella ollut niissä mitään saumoja. Aloituksissa tuli vastaavasti turpiin kunnolla, ja tuota osastoa pitäneekin vahvistaa jossain vaiheessa. Kenttäpelaajista viikon parhaimmistoa olivat neljän pisteen E.Kane ja R.Malone.

Kun viime viikolla jäi raportti väliin, niin todetaan että toissaviikolla annettiin Mirasanen Majaville oikein kunnolla turpiin. 16-2 voitto ja veskareilta tuossakin ottelussa täydellinen viikko, jota avitti vielä vastustajan jäädessä saamatta vaadittavat pelimäärät täyteen. Kenttäepelaajat olivat tuolla viikolla oikein mainiossa vireessä Kings-tutkaparin johdolla.

Neljän kierroksen jälkeen takana neljä voittoa, ja runkosarjassa majaillaan toisella sijalla. Vielä en ole hävinnyt yhtään maalivahtikategoriaa koko kauden aikana.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Noh noh, eipäs yritetä viedä tuota kunniaa mun joukkueelta. Lost Heroesit taklasivat viime viikon aikana 113 kertaa, mikä oli viikon kovin lukema.

Seison korjattuna. Olin vaan niin varma ettei kukaan taklaa Bonesia enempää etten edes tarkastanut muiden lukemia. Mutta sehän taitaakin olla niin, että Bones on nyhverö porukka jonka muut taklaa kumoon helposti.
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
Turhapurojen kanssa tasainen vääntö päättyi pistejakoon 6-6. Nyt alkaakin kova haaste, kun vastassa on huippuiskussa oleva Repen joukkue.

Tässä plussat ja miinukset ennen viikkoa:
+ Artem Anisimov: Aloitti kauden vaisusti, mutta viime viikolla pääsi Gaborikin ketjuun ja teki heti viikossa 1+4 pistettä. Koska Repellä on Gaborik, on tärkeää, että minulla on Anisimov, koska näin ketjukavereiden pisteet menevät helposti about tasan Anisimovin syötellessä Gabon maalit.
+ Jarome Iginla: Alkukauden ihan yössä ja teki 10 ekassa pelissä vain 4 pistettä. Viime viikolla ketsuppipullo vihdoin aukesi ja kolmessa pelissä tuli 2+2=4 pistettä. Eiköhän nyt alkanut hyvä vire jatku.
+ Boyd Gordon: Nostin vapaista agenteista lähinnä aloituksia tuomaan, mutta kaverihan tuo paljon muutakin. Viime viikon kolmessa pelissä tehot 1+2, +3 ja 6 blokkia.
+ Brett Connolly: Nostin nuorukaisen kauden alussa ja olen uskonut ja luottanut hänen tekemiseensä. Vihdoin luottamusta alettiin palkita, sillä viime viikolla tuli NHL-uran ensimmäinen maali ja heti perään toinen. Nyt kun apina on tippunut selästä, voi tehoja toivoa lisääkin.
+ Niclas Lidström: Pappa se vaan jaksaa. Viime viikolla 3+1. Pakilta ei enempää voi toivoa.
+ Martin Havlat: Pelkäsin vähän, miten alkukauden pilannut loukkaantuminen näkyy Havlatin tehoissa. Vastaus: ei mitenkään. Havlat on pelannut 8 peliä ja tehnyt niissä 8 pistettä. Tuo tahti tyydyttää minua.
+ John-Michael Liles: 14 pelissä 9 pistettä. Jos tahti säilyy, tekee Liles tänä vuonna yhden kauden piste-ennätyksensä.
+ Steven Stamkos: Jos kaveri johtaa koko liigan maalipörssiä, ei hänen suoritustaan varmaan voi haukkua.
- Alexander Semin: 12 peliä ja vain kaksi maalia. Jos tahti ei parane, jää Semin tällä kaudella 15 maaliin, mikä on luonnollisesti katastrofaalisen huono suoritus.
- Jack Johnson: Aloitti kauden huikean hienosti ja paikkasi Doughtyä tekemällä 7 pelissä 5 pistettä. Siihen pistetehtailut sitten jäivätkin. Viimeiset 6 peliä tehoilla 0+0 ja tehopörssissä -4. Ok, osasyy vaisuuteen on varmasti se, että koko Kings on kontannut, mutta se on laiha lohtu.
- Kevin Bieksa: Viime viikko 0+0. Sai jo viime yönä syöttöpisteen, mutta se korjattiin lopulta Cody Hodgsonille. Ikävä kyllä juuri tuo pistemenetys ratkaisi sen, että en voittanut viikon pistetaistoa, vaan jäimme tasapeliin.
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Särjille tuli kauden ensimmäinen voitto ihan kohtuullisin 9-6 lukemin. Isompaakin olisi tietysti ollut tarjolla ja taas jäi yksi Hardingin aloitus käyttämättä, sunnuntain tehot jäivät kiikareiksi koska kukas nyt silloin jaksaa pelata...

Rangersin lusmut alkoivat vihdoin tehoilemaan, nyt vielä kun toisen New Yorkin joukkueen jampat alkaisivat pelaamaan myös, olisi joukkue varsin tasapainoinen paketti.
 

Särki

Jäsen
UHL Flames 14 - TeamKoivu 4

Ja kierroksia neljä takana ja plakkarissa sama määrä voittoja, samalla noustiin koko liigan ykköseksi. Viime kierroksella Teamkoivu sai yllättävän suuren selkäsaunan, vaikka odottelin vaikeaa viikkoa. Viimeisenä pelipäivänä 6 katekoriaan kääntyi joko tasatilanteesta tai tappioasemasta UHL Flamesin hyväksi.

Viikon plussat ja miinukset:
+ Loui on liekeissä, viikon tehokkain 2+4
+ Hamhuis heräilee, puolustajalle hyvät lukemat 2+2 ja 10 PIM
+ Khabibulin ja Kipru jatkavat hyviä ottteitaan
+ Bouwmeesterillä 5 taklausta Detroit pelissä!
- Horton ollut paha pettymys, tehot kateissa ja nousu powerforwardien eliittiin antaa edelleen odotuttaa
- Hejdukilla ja Jonesilla kiikaritehot

Ja seuraavaksi vastaan asettuu Animaaliset. Kopitar, Sharp ja N.Bäckström voivat tehoilla taululle hyvätkin tehot ja laskinpa "miespelit" ja saldoksi sain 9 peliä vähemmän kuin Animaalisilla, joten sillä saralla annetaan tuntuvasti tasoitusta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös