Turhapurojen kanssa tasainen vääntö päättyi pistejakoon 6-6. Nyt alkaakin kova haaste, kun vastassa on huippuiskussa oleva Repen joukkue.
Tässä plussat ja miinukset ennen viikkoa:
+ Artem Anisimov: Aloitti kauden vaisusti, mutta viime viikolla pääsi Gaborikin ketjuun ja teki heti viikossa 1+4 pistettä. Koska Repellä on Gaborik, on tärkeää, että minulla on Anisimov, koska näin ketjukavereiden pisteet menevät helposti about tasan Anisimovin syötellessä Gabon maalit.
+ Jarome Iginla: Alkukauden ihan yössä ja teki 10 ekassa pelissä vain 4 pistettä. Viime viikolla ketsuppipullo vihdoin aukesi ja kolmessa pelissä tuli 2+2=4 pistettä. Eiköhän nyt alkanut hyvä vire jatku.
+ Boyd Gordon: Nostin vapaista agenteista lähinnä aloituksia tuomaan, mutta kaverihan tuo paljon muutakin. Viime viikon kolmessa pelissä tehot 1+2, +3 ja 6 blokkia.
+ Brett Connolly: Nostin nuorukaisen kauden alussa ja olen uskonut ja luottanut hänen tekemiseensä. Vihdoin luottamusta alettiin palkita, sillä viime viikolla tuli NHL-uran ensimmäinen maali ja heti perään toinen. Nyt kun apina on tippunut selästä, voi tehoja toivoa lisääkin.
+ Niclas Lidström: Pappa se vaan jaksaa. Viime viikolla 3+1. Pakilta ei enempää voi toivoa.
+ Martin Havlat: Pelkäsin vähän, miten alkukauden pilannut loukkaantuminen näkyy Havlatin tehoissa. Vastaus: ei mitenkään. Havlat on pelannut 8 peliä ja tehnyt niissä 8 pistettä. Tuo tahti tyydyttää minua.
+ John-Michael Liles: 14 pelissä 9 pistettä. Jos tahti säilyy, tekee Liles tänä vuonna yhden kauden piste-ennätyksensä.
+ Steven Stamkos: Jos kaveri johtaa koko liigan maalipörssiä, ei hänen suoritustaan varmaan voi haukkua.
- Alexander Semin: 12 peliä ja vain kaksi maalia. Jos tahti ei parane, jää Semin tällä kaudella 15 maaliin, mikä on luonnollisesti katastrofaalisen huono suoritus.
- Jack Johnson: Aloitti kauden huikean hienosti ja paikkasi Doughtyä tekemällä 7 pelissä 5 pistettä. Siihen pistetehtailut sitten jäivätkin. Viimeiset 6 peliä tehoilla 0+0 ja tehopörssissä -4. Ok, osasyy vaisuuteen on varmasti se, että koko Kings on kontannut, mutta se on laiha lohtu.
- Kevin Bieksa: Viime viikko 0+0. Sai jo viime yönä syöttöpisteen, mutta se korjattiin lopulta Cody Hodgsonille. Ikävä kyllä juuri tuo pistemenetys ratkaisi sen, että en voittanut viikon pistetaistoa, vaan jäimme tasapeliin.