..Montoya tänään poppariosastolla kun Nabokov pelaa ja DiPietro kakkosena...
Noh äläs nyt, siellä on Nabokov näyteikkunassa, josta kaupataan pian Columbukseen Masonin tueksi :)
Itse en olekaan pahemmin ehtinyt kauppaa tai muutenkaan alkaneita viikkoja käymään läpi.
Lyhyesti sanottuna ensimmäiset kaksi viikkoa ovat olleet todella vaisut omalta joukkueelta. Murskatappioihin on ollut ainekset, mutta jotenkin ihmeessä olen niiltä onnistunut välttymään. Vemppaosastolle heti alussa joutuneen Malkinin varaan olin laskenut paljon, toivottavasti mies palaa pian iskussa takaisin. Maalivahtitilanne on tosiaan edelleenkin melkoisen sekava, Montoyan vaihtokauppa Cloween oli riskialtis veto, jonka vaikutukset selviävät vasta myöhemmin. Toisaalta enpä edellisellä viikollakaan olisi voittanut kaikkia maalivahtikategoreita ilman tätä kaveria.
Joukkueessa on todella monta vielä aika vaisusti suorittavaa kaveria, mm. Patrick Kanelta ja nyt ykköskenttään nousseelta Scott Hartnellilta odottelen parantuneita tehoja. Myös Weberin ylivoimatykin soisi alkavan piakkoin laulaa.
Seuraillaan tässä pari viikkoa ja sitten katsotaan onko radikaaleille treideille tarvetta. Tämä viikko lähti jo huomattavasti mukavammin liikkeelle, Hartnellin ja Upshallin heittäessä voittomaalit viime yönä.