Lätkämanageri: Jatkoaika 2-liigan keskustelu

  • 567 678
  • 9 693

Bosco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh
Marcus Johansson, Washingtonin ykkösvaraus. Nappasi itselleen kakkossentterin paikan mikä tietää Capsin murhaavassa hyökkäyksessä aika mukavia asioita ja erinomaisia laitureita.

Chimera ja Fehr eivät varsinaisesti ole mitään erinomaisia laitureita, eikä tuo Johansson ole itselleen mitään kakkoskentän sentterin paikkaa napannut.

Huonosti scoutattu:)
 

Olpa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, Vaasan Sport & Eric Lindros
3 pitkäaikais IR-status kaveria heti kauden alussa. Yksi riskillä pihalle.

MUTTA kausi alkaa ja taistelut alkakoon niiden myötä. Pikku hiljaa ESPN America töllöttimestä päälle...
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
3 pitkäaikais IR-status kaveria heti kauden alussa.
Itse vielä joudun odottamaan, että tuo Sturm menisi suosiolla sinne IR-listalle... harmittaa tällainen tasotuksen antaminen.
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
Ah, Jordan Eberle teki heti debyytissään 1+1 ja maali oli vielä alivoimamaali. Taylor Hall ja Magnus Pääjärvi varattiin draftissamme kierroksilla 8 ja 9. Veikkaan, että ellei loukkaantumista tule tapahtumaan, tekee Eberle kovemmat tehot kauden aikana kuin nuo kaksi ja Eberlen sain draftattua 11:nnella kierroksella.

Jos kaveri tekee debyytissään tällaisen maalin ( http://www.youtube.com/watch?v=kd0HweWJlac ), uskallan ennustaa Mirasanen Mursuille iloista kautta.
 

ozo

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Latvia, Dinamo Riga
Huomasin muuten kaupassa, että "jääkiekkoraamattu" Pro Hockey rankkaa Eberlen tämän kauden ykkösrookieksi. Hyvä kaappaus Mirasanelta.
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Ilmoitan tuohon vuoden tulokas-kisaan John Carlsonin, joka teki tuossa ensimmäisessä ottelussa ihan mukavat 1+2 ja 12 jäähyminuuttia. Juuri sopivasti alle 25 ottelua viime kaudella...
 

ozo

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Latvia, Dinamo Riga
No mä ilmoitan sitten "oman poikani" Tyler Ennisin, kahden ottelun jälkeen 0+3.

PS: Derek Stepanilla myös kiva rookie-avaus NHL:ssä.
 
Jaa täällä oikein ilmoitellaan moisia, noh minä ilmoitan Grabnerin kisaan, kunhan poika saa tuon muutaman pelin tutustua Islanderssin maisemiin katsomosta käsin niin sen jälkeen rupeaa tehoja syntymään hurjalla tahdilla.
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
Jaa täällä oikein ilmoitellaan moisia, noh minä ilmoitan Grabnerin kisaan, kunhan poika saa tuon muutaman pelin tutustua Islanderssin maisemiin katsomosta käsin niin sen jälkeen rupeaa tehoja syntymään hurjalla tahdilla.

Kyllähän Grabnerissa potentiaalia on, mutta aikaisemmin sen realisoiminen on vain jäänyt puuttumaan. Jos kaveri olisi kuin Olli Jokinen ja vihdoin oikeassa paikassa vastuullisessa roolissa puhkeaisi kukkaan, voi tehojakin tulla. Islandersin nuoressa rosterissa vastuuta ja roolia on kyllä saatavissa, jos onnistumisia alkaa tulemaan.
 

ozo

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Latvia, Dinamo Riga
Eilen kun katselin tuota Islanders-Rangers -peliä, niin Grabner ei esittänyt mitään ihmeellistä. Yhden hyvän tilanteen/laukauksen sai aikaiseksi, mutta muuten aika näkymätön. Niederreiter oli vähän näkyvämpi, mutta ei hänkään loistanut.
 

Bosco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh
Kovatasoinen taistelu menossa Caipirinhan kanssa. Kumpikin joukkue on ollut heti alkukaudesta kovassa vireessä, ja jos ei pelattaisi toisiamme vastaan odottaisi molempia suurinumeroinen voitto avausottelusta. Toistaiseksi tilanne on edukseni 8-6, mutta katsellaan kumpaan suuntaan tilanne kääntyy loppuviikon aikana.
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Itse olen tällä hetkellä tyytyväinen siihen, että voittaisin jäähykategorian ketä tahansa vastaan!

Vähän on nihkeästi alkanut kyllä, kun tuo Tavares on pelannut vain vähän ensimmäisestä ottelusta, Gagnen, Kubinan ja Elliksen Tampa on pelannut vasta yhden ottelun ja Sharkskin vasta kaksi jossain Euroopassa.

Ensi viikolla onkin sitten taas tiedossa neljä peliä Sharks-pelaajille!
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
Marcus Johansson, Washingtonin ykkösvaraus. Nappasi itselleen kakkossentterin paikan mikä tietää Capsin murhaavassa hyökkäyksessä aika mukavia asioita ja erinomaisia laitureita.

Oct 14
10:49am Marcus Johansson (Was - C) Drop
Lords of the Rink --> Waivers

Ei tainnutkaan kakkossentterin paikka ja erinomaiset laiturit tietää mukavia asioita? :)
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Oct 14
10:49am Marcus Johansson (Was - C) Drop
Lords of the Rink --> Waivers

Ei tainnutkaan kakkossentterin paikka ja erinomaiset laiturit tietää mukavia asioita? :)

Jalkavamma joten tryout loppui suunniteltua aikaisemmin. Mulla on loukkaantuneina jo Brian Rafalski, Brian Campbell, Andrew Brunette ja Ales Kotalik eikä tarvita yhtään lisää. Ja mennään vasta ekaa viikkoa.

Muut ennen kautta poimitut scouttaukset Kopecky ja Parenteau ovat olleet isossa roolissa, myös yv:llä ja mukavan tehokkaita. Ja kun Cal O'Reilly pelaa Steve Sullivanin ja Patrick Hörnqvistin välissä niin ei voi kuin myhäillä tyytyväisenä, niin totaalisen tyhjät ovat FA-markkinat tässä vaiheessa kautta. Pakkien loukkaantumiset kyllä vituttaa.
 
Viimeksi muokattu:

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
Muut ennen kautta poimitut scouttaukset Kopecky ja Parenteau ovat olleet isossa roolissa, myös yv:llä ja mukavan tehokkaita. Ja kun Cal O'Reilly pelaa Steve Sullivanin ja Patrick Hörnqvistin välissä niin ei voi kuin myhäillä tyytyväisenä, niin totaalisen tyhjät ovat FA-markkinat tässä vaiheessa kautta. Pakkien loukkaantumiset kyllä vituttaa.

Juu, huomasin kyllä, että nuo muut löytösi ovat täyttäneet paikkansa enemmän kuin hyvin.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Jalkavamma joten tryout loppui suunniteltua aikaisemmin.

Hieman erikoinen on tuo Johanssonin sairaskertomus Yahoossa :D

"Avery had a goal and set up three others in the New York Rangers' 5-2 victory over Dallas on Wednesday night. on Thursday night. is to his medial collateral ligament. interference and unsportsmanlike conduct. officials ruled that Ott's shot had crossed the line. stick and glove were missing."

Eli ensin mainitaan Sean Averyn ottelusta viime kaudelta ja sitten höpistään kaikkea mahdollista sekaisin.
 

Fallossymboli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Boscolla nayttaa pelivuorossa olevat molarit istuvan penkilla jo toista paivaa ettei vaan paase prosentit putoamaan.

Munatonta touhua sanon mina. Joskus meilla oli oikein saantokin tata vastaan.
 

Bosco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh
Boscolla nayttaa pelivuorossa olevat molarit istuvan penkilla jo toista paivaa ettei vaan paase prosentit putoamaan.

Munatonta touhua sanon mina. Joskus meilla oli oikein saantokin tata vastaan.

Katkeraa tilititystä. Tästä ei tietääkseni ole ikinä mitään sääntöä ollut ja niin kauan kuin mä oon ollut mukana tässä liigassa on tätä tapahtunut aina välillä jonkun managerin toimesta.

Kaksi kategoriaa olisi kääntynyt tasurista ja johdostani sun eduksi, mikäli oisin peluuttanut Rolosonia ja Khabibulinia. Viisasta toimintaa mun taholta sanon minä.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Jep, eipä se kiellettyä ole. Viime kaudella seurasin noita penkitystaktiikoita ja aika usein ne kääntyivät penkittäjää vastaan kun penkille jäi jopa nollapelejä. Niistä ei sitten hirveästi huudeltu..

Yllä mainitsemani FA-löytö Cal O'Reilly napautti sitten viime yönä 0+3 joista 0+2 yv:llä. Jobinpostiakin tuli kun Matthew Lombardi liittyi loukkaantuneiden listaan. Teräsmies Brunette sen sijaan taisteli kipeällä lonkalla tehot 0+2.

13-2 johdossa kohti viikonloppua.
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
Boscolla nayttaa pelivuorossa olevat molarit istuvan penkilla jo toista paivaa ettei vaan paase prosentit putoamaan.

Munatonta touhua sanon mina. Joskus meilla oli oikein saantokin tata vastaan.

Ei tuota vastaan ole mitään sääntöä siitäkään syystä, että säännön valvominen olisi mahdotonta. Ei voi tietää, milloin kyse on tahallisesta penkittämisestä, milloin inhimillisestä unohduksesta.

Kyse on taktikoinnista. Vähän sama asia, kun oikeassa kaukalossa johtoasemassa oleva joukkue alkaa vain puolustamaan johtoaan, rikkomaan ja viskomaan pitkää päätyyn. Jotkut sanoo sitäkin munattomaksi, mutta silti sitä tapahtuu. Ja siinäkin on riskinsä.
 

Purtsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, New York Rangers
Mirasane!

Menin vahingossa hyväksymään viimeisen treidiehdotuksesi työnkiireissä vaikka mun piti se hylätä. Onnistutaanko tekemään vaihto takaisin tai perumaan?!? Anteeksi sähläys!
 

Särki

Jäsen
Ei tuota vastaan ole mitään sääntöä siitäkään syystä, että säännön valvominen olisi mahdotonta. Ei voi tietää, milloin kyse on tahallisesta penkittämisestä, milloin inhimillisestä unohduksesta.

Paskanmarjat, eikö mukana pitänyt olla kokeneet ja aktiiviset managerit? Inhimillinen unohdus laittaa maalivahdit kentälle, just joo ja lehmät lentää! Munatonta touhua, eikä se muuksi muutu vaikka kuinka asiaa pyörittelee ja vääntelee puolelta toiselle. Mutta eihän tämä mitään uutta ole...
 

Bosco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh
Ihme kitinää.

Ei helvetti miksi mun pitäisi peluutta veskareitani, kun vastustajallakaan ei oo veskarit pelanneet sitten viime lauantain? Mulla ei ole enää mitään voitettavaa peluuttamalla veskareitani, ainoastaan hävittävää. Nuo mun veskaritilastot ei tuosta tule mitenkään paranemaan, voivat mennä ainoastaan huonompaan suuntaan. Tyhmähän mä olisin jos oisin keskiviikkonakin laittanut Rolosonin kehiin vierasottelussa Ovechkinia ja Capseja vastaan. Vittu pitäisikö tässä alkaa ilmaiseksi antamaan pisteitä veskarikategorioista vastustajalle?

Munatonta touhua tässä on ainoastaan itkeminen tästä asiasta. Ilmeisesti taktikointi on täysin vieras käsite teille? Tässä ei ole kyse mitään tahallaan häviämisestä, vaan kaiken tekemisestä sen eteen että voitan ottelun. Pitämällä veskareitani penkillä mä samalla maksimoin voittomahdollisuuteni, mitä väärää siinä on? Tässä on riskiä samalla, kun vastustajalla veskat tulevat saamaan pari peliä tililleen. Tilanne voi kääntyä vielä 3-0 voitostani ihan hyvin 0-3 tappiokseni. Jos niin käy niin ei varmasti kukaan täällä käy sen jälkeen itkemässä tästä asiasta.
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Itse onnistuin vielä häviämään pudotuspelipaikan viime kaudella veskataktikoinnin myötä. Ihan jokaisen oma asia milloin peluuttaa veskojaan ja milloin ei.

Asiasta aasiaan, mulla olis tarjolla John Tavares. Vaihdossa mieluusti esim. maalivahtia, laituria, jonkinlaista kiehtovaa pakettia jne... Aivotärähdys ei pitäisi olla mikään vakava, huomenna takaisin kentälle eli pikkuisen vain kaverilla päätä särkenyt.

Mutta ei sitten mitään 40 pisteen miehiä kannata tarjota.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös