Ihme kitinää.
Ei helvetti miksi mun pitäisi peluutta veskareitani, kun vastustajallakaan ei oo veskarit pelanneet sitten viime lauantain? Mulla ei ole enää mitään voitettavaa peluuttamalla veskareitani, ainoastaan hävittävää. Nuo mun veskaritilastot ei tuosta tule mitenkään paranemaan, voivat mennä ainoastaan huonompaan suuntaan. Tyhmähän mä olisin jos oisin keskiviikkonakin laittanut Rolosonin kehiin vierasottelussa Ovechkinia ja Capseja vastaan. Vittu pitäisikö tässä alkaa ilmaiseksi antamaan pisteitä veskarikategorioista vastustajalle?
Munatonta touhua tässä on ainoastaan itkeminen tästä asiasta. Ilmeisesti taktikointi on täysin vieras käsite teille? Tässä ei ole kyse mitään tahallaan häviämisestä, vaan kaiken tekemisestä sen eteen että voitan ottelun. Pitämällä veskareitani penkillä mä samalla maksimoin voittomahdollisuuteni, mitä väärää siinä on? Tässä on riskiä samalla, kun vastustajalla veskat tulevat saamaan pari peliä tililleen. Tilanne voi kääntyä vielä 3-0 voitostani ihan hyvin 0-3 tappiokseni. Jos niin käy niin ei varmasti kukaan täällä käy sen jälkeen itkemässä tästä asiasta.